מיואש מהמצב

  • פותח הנושא rdysm
  • פורסם בתאריך

rdysm

New member
מיואש מהמצב

שלום רב
אני בחור בן 33 מאובחן כ3 שנים עם קוליטיס. לפני כשנה וחצי התחילו מיחושים באצבעות ידיים ורגליים ויובש בפה,בהמשך נשאר היובש, לפני כ4 חודשים שוב התקף שהתחיל באותם מיחושים החמרה ביובש הפה שירד לגרון ויובש בעיניים הולך ומתגבר. החיים שלי הרוסים באיכותם. ביצעתי את כל בדיקות הדם, ssa,Ssb,crp,esr,c3,amylase ועוד ועוד... שחזרו תקינות. עשיתי גם ביופסיה משפה תחתונה שחזרה עם תשובה של דלקת קלה לא ספציפית לסיוגרן. מבחן שירמר חיובי, הראומטולוגית לא מראה כוון לעזור לי וההתקפים נמשכים , מיחושים בבלוטות וכאב שורף בכפות ידיים ורגליים. מבקש עזרה בדרך כלשהיא. מוכן לבדיקה פרטית או מה שנדרש. שכחתי לציין גם בעיות של קפיצות שרירים ורעידות לא רצוניות וסחרחורות שאני משייך ליובש בעיניים.
 
יובש בריריות, כאביםשורפים, קפיצות שרירים וסחרחרות.

אני מציע להבדק על ידי רופאת עיניים ולברר האם יש מקום לטיפול בטיפות עיניים או בתופרה מסוג סאלאגן שמעט עוזרת ליובש. בנוסף מגוון הסימפטוים שאתה מתאר מעלה את האפשרות שאתה סובל מתסמונת פיברומיאלגיה ואני מציע להתיעץ עם הרופאה הראומטולוגית המטפלת על כך.
 

rdysm

New member
שלום ותודה -המשך בבקשה

האם מבחן שירמר חיובי מתאים לפיברומיאלגיה?
האם תשובה של ביופסיה משפה תחתונה --דלקת קלה לא ספציפית . ובנוסף צריבה בכפות רגליים (שמתאימה לדברי רופאת המשפחה לנוירופטיה...האפ כל זה יכול להתאיפ לפיברומיאלגיה?? בתודה מראש
 
כאבים צורבי ם בכפות רגליים, שירמר חיובי וביופסיה מהשפה

לפיברומיאליגה לפעמים ביוטיים שונים ולא ספציפיים. כאבים וצריבה בכפות רגליים יכולים גם להיות על רקע נוירופתי. כמובן שיש צורך בבדיקה ראומטולוגית מקיפה ולא ניתן לבצע אבחנה מדוייקת דרך האינטרנט. אתה מוזמן להגיע לבדיקה והערכה במכון לראומטולוגיה בבית חולים איכילוב. טלפון לקביעת תורים הוא 03-6974000.
רפואה שלמה.
 
למעלה