מה דעתכם על מדיניות ארה"ב בנוגע לאיראן?

dory141

New member
איך שלא יהיה, אני בעד דיפלומטיה תקיפה ומועילה

זה עדיף פי כמה, ככל שאפשר, על מלחמה מרובת הרוגים ופצועים. המלחמה הכי טובה היא זו שנמנעה, אין "מלחמה טובה". מלחמה זה כשלון ההרתעה.
 

dory141

New member
מה דעתכם על מדיניות ארה"ב בנוגע לאיראן?

עד כמה שאני סולד מטראמפ, אני חושב שמקצועית הנאום שלו משרת את מטרת ישראל. אין לטפל בטרור, במיוחד כזה הממומן ע"י מדינה, בסלחנות ובכפפות של משי. זה מצטייר כחולשה ואיראן ניצלה זאת בתקופת אובמה, קודמו של טראמפ בתפקיד. האמת שגם קודם.
 

אספרסו2

New member
הגיע הזמן שתתייחס למבחן התוצאה

ללא דעות קדומות.אתה בדרך הנכונה.
 

dory141

New member
אני בדרך שלי

מה נראה שטראמפ רוצה, כנראה? הוא לא אנטי גלובליזציה. הוא בעדה, אם ארה"ב מרוויחה מזה, צבאית או כלכלית. כיאה לאיש עסקים, הוא מתנהל גם בפוליטיקה. האם איראן תתחיל להתנהג, כנ"ל הרשות הפלסטינית והרוסים? שאלה גדולה. השאלה היא אם הם חושבים שהוא רציני או מטורף. ככל שיחשבו שיש לקחת אותו יותר ברצינות, הן יתנהגו יותר בריסון ופחות "ייטו להרפתקאות מסוכנות". מי יודע, אולי בסוף הוא יקבל פרס נובל לשלום. על דבר אחד תסכים איתי בוודאות, לאובאמה לא הגיע. הוא היה נאיבי ומוטה לצד המוסלמי-ערבי. טוב לא צמח ממנו.
 

אבי בן 1231

Well-known member
מתוך נסיון אישי, מטורף פוחד ממטורף גרוע ממנו.

עם הערבים ואיראן שהתנהגותם היא מטורפת באופן גלובאלי במשך שנים רבות,"יבינו" שטראמפ הוא מטורף הוא יתחילו לחששו ממנו ולכבד אותו.
ובמובן האישי כמו שכתבי פה.
לפני שנים רבות היה לי אישור מעירית תל אביב לפתוח חניון בתשלום במגרש שהושכר לי, העיריה התנתה את מתן הרשיון בביצוע עבודות מסויימות להכשרת החניון, ביום שש אחד עליתי לשטח עם כלי עבודה ידניים לבצע את מה שהעירייה דרשה.
ירדה שככנה מהבית הסמוך ולשאלתה מה אני עושה עניתי שאני מבצע עבודות לפתיחת מגרש חניה.
היא אחזה במטאטא והחלה להשתולל כמו מטורפת תוך כדי שהיא מכה בי קלות.
על מנת להרגיע אותה הנפתי הת הטוריה שהיתה בידי כלפי מעלה עיוותתי את פניי בצורה משונה ונתתי צעקה של מטורף, הגברת נרגעה בשנייה, הזמנתי משטרה שהמשיכה את ההרגעה.
סופו של הסיפור היה הפי אנד, הגברת הפכה ממש חברה, וכל יום ירדה עם כוס קפה ועוגיות, אני מציד כבדתי כמה בקשות שלה על מנת למזער את המטרד.
 
למעלה