גרורה בריאה ימנית עליונה 7 שנים לאחר כריתת הבלוטה

niritli

New member
גרורה בריאה ימנית עליונה 7 שנים לאחר כריתת הבלוטה

שלום דר תורג'מן,
לא מצאתי פורום שהיה קיים ספציפי לסרטן בלוטת התריס...
כפי שאת רואה במצורף, אחרי 5 שנים של הפוגה , מצאו לבעלי גידול חדש בריאה. האם לפנות קודם לאונקולוג (לא מוצאים כבר שנתיים אונקולוג במכבי המתמחה בצוואר מאז שבן יוסף עזב ) או להגיע ישירות לכירורגיה של הריאות? האם מומלץ לנתח במחלקת ריאות באיכילוב שם נותח לפני 5 שנים ? או איפה עדיף ?
היינו לפני שנה בייעוץ אצל Fagin בסלואן קטרינג עם האבחנה של poorly differentiated hurthle cell והתירוגבולין שממשיך לעלות והגיע אז כבר ל70.
פאגין הרגיע שלפני שיגיע למדד של מאות אין מה לדאוג ובכל מקרה התקדמות המחלה איטית. המליץ לבצע פעם סי טי רגיל בריאות לגילוי גידולים לא פעילים. אבל בכל זאת שלחה אותו האנדו לפט סי טי.

 
זה פורום מתאים

לא היינו בקשר בעבר?
הוא ללא ספק צריך להיות במעקב ע:י צוות עם נסיון. לדעתי מקומו לא למעקב בקהילה אלא במסגרת של צוות רב מקצועי: אנדוקרינולוגים, אונקולוגים, אאג, מומחים לרפואה גרעינית כפיש שיש בבתי חולים גדולים.
זה כמובן לא דחוף, ויחליטו אם לתת לו עוד טיפול יוד, זה כמובן לא להחלטה בפורום.
את מוזמנת לפנות למחלקה שלנו אם את רוצה, גם בבילינסון/מרכז דווידוף יש צוות מאד מנוסה. שוב זה לא לטיפול של רופא בודד בקהילה.
בהצלחה
 

ניריתלי

New member
הודות לך הגענו לפאגין במנהטן

בינתיים קיבלנו הפניה לאונקולוגיה באיכילוב וזה הכי מתאים כי באיכילוב עבר רדיותרפיה ב2008, הקרנות ב2009, (הסוג שלו לא קולט יוד..) וניתוח הומאת הקרצינואיד בריאה הימנית התחצונה ב2010! המון תודה לך על הכל!!!
 
למעלה