הוצאה לפועל של רשות מוניציפלית בעקבות חוב מים

הוצאה לפועל של רשות מוניציפלית בעקבות חוב מים

המועצה פתחה למשפחתי שני תיקים בהוצל"פ על חובות ארנונה.
משפחתי שלמה את החובות במסגרת התיקים האלה, אך הרבה כסף "הלך לאיבוד" בדרך.

מחוב של כמעט 25000 ש"ח, הועברו אך ורק כ-13500 ש"ח(!) לרשות המקומית.
כרגע עוד יש חוב ואנחנו רוצים לשלם אותו, אבל לא יכולים להמשיך מו"מ מולם לפני שיובהר לנו היכן כספנו.

אני מבין שהוצאה לפועל זו לא הדרך לשלם חובות, ושיש אגרות פתיחת תיק, ואולי איזו עמלה לעו"ד, אבל (וזה אבל גדול, בגודל 11500 ש"ח), האם הם יכולים לבלוע את כל הכסף הזה?

המועצה העבירה לנו תדפיס שקיבלו ממשרד העו"ד שלהם שמראה את הסכומים ששילמנו, וכתוב עליו בכתב יד את הסכום שנכנס להם לחשבון בסופו של דבר. אין שום אזכור לכסף האבוד. נציג המועצה אומר שזה "כסף שהלך לעו"ד".

אין הגבלה לכמה עמלה העו"ד יכול לקחת?
אם לא, הרי זו פרצה לרמאות בין המועצה ובין משרד עו"ד? למה שייקחו רק 50% ממה ששילמנו ולא 90%? או 100%?
מה החוק אומר לגבי זה?
מה אני יכול לעשות כדי להשיב את הכסף?


אנחנו רוצים להגיע להסדר עם המועצה, ולא מנסים להתחמק.
אבל לפני שאפשר להגיע להסדר, צריך להבין איפה הכסף שלנו.

תוכלו לסייע?

רב תודות!
 
תודה, האם הסכום נשמע לך הגיוני?

אגש מחר להוצל"פ ואנסה לברר. אבל האם הסכום נשמע הגיוני?

האם יש הוצאות נוספות שלא קשורות להוצאה לפועל, כמו שכ"ט של עו"ד, שיכול להיות שמשרד עו"ד של המועצה פשוט החליט לקזז מכספי הזכייה שלהם בהוצל"פ ולכן הסכום שהתקבל אצלם נמוך כל כך?
האם זה מקובל?
 
למעלה