דברים היוצאים מן הלב לאחר שחשבתי עליהם במהלך השבת

barbur

New member
דברים היוצאים מן הלב לאחר שחשבתי עליהם במהלך השבת

בס"ד

תעצרו לרגע ממרוץ החיים שלכם ותשאלו את עצמכם בכנות אם תפיסת העולם שמובילה אתכם הוכיחה את עצמה עד היום? אם גם אתם חויתם אינספור כשלונות צורבים ואכזבות קשות זה כנראה בגלל שהתבססתם עד עתה על חכמה מוגבלת וחסרה מאוד של בן אנוש, שיכול לטעות לא מעט פעמים ואעפ"כ להיות בטוח שעשה את הדבר הנכון והטוב ביותר, וזאת מאחר ובשונה מבורא עולם, לאדם אין כל אפשרות לראות את המציאות באופן כולל ומלא.

כעס, עצבות, דכאון, יאוש, ריקנות, בלבול, ספקנות, שנאה וקנאה לא על אף אחד בכל ישראל הם כמה מהסממנים ותוצרי הלואי הבולטים ביותר שמעידים על תפיסת עולם שקרית ודרך חיים כושלת שאינן מיושרות לאור האמת, וכאן נדרשת החלטה אמיצה מצדכם שיכולה לשנות את כל מציאות חייכם מקצה אל הקצה למקום מתוקן ושונה בתכלית, מקום נשגב ועליון שלא דמיינתם כלל שיכול להיות קיים. וכשתגיעו למקום הזה תוכלו לשכוח מכל התופעות ההרסניות של חיי ההוללות שמלאים בשקר וכזב ולהחליף אותן בחיים שמלאים בברכה והצלחה, אושר ושמחה, סיפוק והנאה, אמונה ובטחון, אור ואמת, רוגע פנימי ושקט נפשי.

הגיע הזמן להפסיק להתעקש ולהתבצר בקונכיה הפרטית שלכם שמלאה בטבעים והרגלים ישנים ומקולקלים שעומדים בסתירה מוחלטת לאמת האלוקית, ולהעביר את הגה השליטה למי שברא את העולם יחד כל שאר היקום, מאחר ולא זאת בלבד שהוא יתברך זה שבין היתר ברא גם אתכם אלא שהוא גם זה שיודע יותר טוב מכולם מה הכי טוב עבורכם בכל דבר ועניין, זמן, מקום ומצב, ואף רוצה ויכול להעניק לכם את כל הטוב הזה בהתאם לדרגה הרוחנית שלכם.

גם אם כל בני האדם בעולם יתאחדו לא יוכלו לתת לכם מה שיכול ורוצה לתת לכם הקב"ה מאחר והאדם הוא מוגבל ביחס ל-ד' שאין גבול לכל מה שהוא יתברך יכול לתת לכם שהרי "אינסוף" זה אחד משמותיו יתברך. חשוב לזכור שהחשיבה האנושית מוגבלת ביחס לחכמה האלוקית שרואה את התמונה המלאה ולוקחת בחשבון את כל הפרטים, ולכן צריך לבטוח רק בבורא עולם גם כשהשכל שלנו לא מבין חלק מההחלטות שלו, מאחר והוא זה שזן ומפרנס לכל. הוא זה שנותן למעסיק שלכם את הכסף כדי שיוכל לשלם לכם את המשכורת בזמן. הוא זה שעזר לכם להתחתן ולהביא ילדים לעולם. הוא זה שנתן את הצבע והטעם לכל המאכלים והמשקאות כדי שתהנו בעולמו, הוא זה שנותן לכם בריאות, אושר ושמחה. הוא זה שעומד מאחורי כל ההצלחות והרגעים המאושרים ביותר בחייכם. הוא זה ששומר ומציל אתכם מכל הסכנות, המחלות, הבעיות והצרות האפשריות, ומשגיח עליכם בכל רגע נתון מבלי לעצום עין ולו לאלפית השניה. הוא זה שהכי אוהב אתכם ומאמין בכם ורוצה וגם יכול להביא אתכם הכי גבוה שרק אפשר, אם רק תאפשרו לו ותכניסו אותו לחיים שלכם. ללב שלכם. לראש שלכם. אם רק תבטחו בו, תאהבו אותו, תדבקו בו ותלכו בדרכו שהיא דרך המלך שאין שני לה.

ואז תראו איך כל החיים שלכם עולים מקומה לקומה ומשתנים לטובה לאין ערוך בצורה שתגרום לכם לשאול את עצמכם - איפה היינו עד עכשיו ולמה לא עשינו את הצעד המתבקש הזה עוד הרבה קודם? עדיין לא מאוחר להתחיל במסע אך אם לא תתחילו כבר מעכשיו יתכן והיצר הרע ישכיח מכם בקרוב את המילים האלה אז קדימה לעבודה - עבודת ד' שאין מעולה ומהנה ממנה. ש-ד' יתברך ישמור אתכם ויעזור לכם לחזור הביתה, לחזור בתשובה, לעצמיות ולמהות שלכם, למקור ולשורשים שלכם. זה מגיע לכם. אתם ראויים לזה. אתם בנים ובנות של מלך מלכי המלכים. שתזכו בעה"י לקבל את ההחלטות הטובות ביותר בדרך אליו יתברך ושתהיה לכם דרך צלחה. תחזיקו חזק זה הולך להיות כיף.
 

barbur

New member
הגרסה הערוכה שכוללת תוספות ועיצוב חדש

אשמח שתשתפו עם כל מי שאתם רואים לנכון.

 
למעלה