velvet green

New member
פסלי ברונזה ישנים

שלום הייתי מעוניינת לקבל מידע על הפסלים שבתמונה. כלומר אם מישהו מבין ויכול לומר מה מקורם? (תאילנד? טיבט? הודו?..) וכמובן שאלת מיליון הדולר- כמה זה שווה?:) האם יש לזה ביקוש בגלריות? ואם כן, האם יש גלריה ספציפית עדיפה למכירת סוג כזה של פסלים?
תודה רבה מראש לעונים ולעונות (מקווה שיהיו כאלה..:)
 

נימבו

New member
שלום, אני מתרשם שזה פליז ולא

ברונזה שהגוון שלה אדמדם יותר.
לא, אין לי מושג מה ערכם, אבל כשאת מציינת ישנים, למה הכוונה? כמה זה ישן?
 

velvet green

New member
ממש תודה! כנראה צודק

ואכן מדובר בפליז. חבל שלא ראיתי את התגובה אתמול הייתי חוסכת זמן שיטוט באינטרנט במסגרת נסיונות הפענוח..:) (טוב זה חלק מהכיף:)
האם אתה יודע במקרה מהי ארץ המוצא? חשבתי הודו בגלל הסיטאר אבל אולי תאילנד/אינדונזיה? אם אתה במקרה יכול לשער (ניחוש מושכל..)-אשמח.
בכל מקרה תודה רבה.
 
תאילנד

מנגנת על לאוטה בחצר המלך בתאילנד

בתמונה פסל ברונזה המוצא למכירה באיביי ב-400$
 

velvet green

New member
וואו, נכון!

זה בכלל לא סיטאר! איזה חוסר תשומת לב מצדי..ומסתבר שיש כלי כזה לאוטה..(אפשר ללמוד המון בפורום! תודה לך) ועוד הייתי בתאילנד חודש שלם..
בינתיים מצאתי את זה ממש דומה, לא?
http://www.ebay.com/itm/RARE-ANTIQU...5092058?pt=Asian_Antiques&hash=item3a7d96195a
אולי זה בכל זאת ברונזה? ובכלל תודה לאל על איביי ועל המוכר המשקיען!! למדתי מי זה (כבר הספקתי לשכוח כי זה ממש מסובך הסיפור שם..).
יש דרך להדיוטות לדעת ממה זה עשוי? (מגנט..?)
האריה הוא שומר המקדש ויש לו גם משמעות מיוחדת. את האריה האמת ממש הייתי רוצה להשאיר אצלי (אני מעוניינת למכור את הפסלים) למרות שחבל לפרק את האוסף.. בסוף זה עוד יגמר בזה שאני אקנה את הפסל באיביי שחסר לי ל"אוסף"...חחח:),
אגב, נאמר לי שפסלי ברונזה הם חלולים. שלי מאוד כבדים. אני לא בטוחה אם זו יציקה מלאה או שמילאו את זה במשהו ו"טיחו" (בהעדר מילה מתאימה יותר..). באזור הפנים זה נראה כאיל חלק נצבעו בצבע פטינה מחדש אבל אני לא בטוחה .
אחלה פורום!
 
למעלה