בתוך חודשיים וחצי רכבת מכפר סבא בקו מערבה לת"א

בתוך חודשיים וחצי רכבת מכפר סבא בקו מערבה לת"א

בתוך חודשיים וחצי רכבת מכפר סבא בקו מערבה לת"א
דרך תחנות הוד השרון ורעננה וכמובן תעבור גם ברצליה
והגיע הזמן שתעברו מהפקקים באיילון, כביש 4 מהשרון, לרכבת עד ת"א סבידור.

http://mynetkfarsaba.co.il/חדשות/בר...tGfoBr7dQFM8GeTXKhxWZIVtL8PN-8EDXvtiIpoyY2boY
 
אבל גם עכשיו יש רכבת מכפר סבא לת"א - לא מבינה מה ההבדל

בתוך חודשיים וחצי רכבת מכפר סבא בקו מערבה לת"א
דרך תחנות הוד השרון ורעננה וכמובן תעבור גם ברצליה
והגיע הזמן שתעברו מהפקקים באיילון, כביש 4 מהשרון, לרכבת עד ת"א סבידור.

http://mynetkfarsaba.co.il/חדשות/בר...tGfoBr7dQFM8GeTXKhxWZIVtL8PN-8EDXvtiIpoyY2boY
אבל גם עכשיו יש רכבת מכפר סבא לת"א - לא מבינה מה ההבדל
 

arseny92

Well-known member
מנהל
בכך שהלולאה נסגרת ותהיה רכבת גם דרך מסילת השרון ולא רק דרך

אבל גם עכשיו יש רכבת מכפר סבא לת"א - לא מבינה מה ההבדל
בכך שהלולאה נסגרת ותהיה רכבת גם דרך מסילת השרון ולא רק דרך
מסילת הירקון
ראי גם את השרשור של הצעה של Ccyclist בנושא

 

srulak

Member
אז תהיה פגיעה בתדירות לפתח תקוה?

בכך שהלולאה נסגרת ותהיה רכבת גם דרך מסילת השרון ולא רק דרך
מסילת הירקון
ראי גם את השרשור של הצעה של Ccyclist בנושא
אז תהיה פגיעה בתדירות לפתח תקוה?
כמה רכבות יהיו בבוקר לכיוון תל אביב מקריית אריה?
 

danezeq

Member
מעניין שבמפה הוסיפו תחנה שלא קיימת בשם "לונה פארק"

בכך שהלולאה נסגרת ותהיה רכבת גם דרך מסילת השרון ולא רק דרך
מסילת הירקון
ראי גם את השרשור של הצעה של Ccyclist בנושא
מעניין שבמפה הוסיפו תחנה שלא קיימת בשם "לונה פארק"
 

telaviv202

New member
אלה דבריו של ראש עיריית רעננה שהביאו לאייטם:

בתוך חודשיים וחצי רכבת מכפר סבא בקו מערבה לת"א
דרך תחנות הוד השרון ורעננה וכמובן תעבור גם ברצליה
והגיע הזמן שתעברו מהפקקים באיילון, כביש 4 מהשרון, לרכבת עד ת"א סבידור.

http://mynetkfarsaba.co.il/חדשות/בר...tGfoBr7dQFM8GeTXKhxWZIVtL8PN-8EDXvtiIpoyY2boY
אלה דבריו של ראש עיריית רעננה שהביאו לאייטם:
(לדבריו הפתיחה מערבה עד תחילת 2020. מהדברים לא מובן האם הרכבת אכן תגיע לתל אביב או תסיים בהרצליה).
&nbsp
"בחודשים האחרונים אני פועל מול כלל הגורמים בראשם, שר התחבורה ומנכ"ל רכבת ישראל למנוע עיכובים בחיבור הרכבת מרעננה לקו המהיר לתל אביב. לאחרונה, שוחחתי על כך עם שר התחבורה ופניתי גם למנכ"ל רכבת ישראל מיכאל מייקסנר. במכתבו אלי העריך מנכ"ל הרכבת, כי כבר בתחילת 2020 (ייתכן עוד לפני מועד זה) יופעל הקו המהיר לתל אביב. אמשיך ללוות את הנושא באופן אישי, כדי שתושבי רעננה ייהנו מגישה מהירה ונוחה לתל אביב ולמרכזי התעסוקה בהרצליה וברמת גן."
&nbsp
https://www.facebook.com/Broydechaim/posts/882128572171095
 

telaviv202

New member
ותוספת מידע של "צומת השרון רעננה" - בנובמבר פעימת איתות

אלה דבריו של ראש עיריית רעננה שהביאו לאייטם:
(לדבריו הפתיחה מערבה עד תחילת 2020. מהדברים לא מובן האם הרכבת אכן תגיע לתל אביב או תסיים בהרצליה).
&nbsp
"בחודשים האחרונים אני פועל מול כלל הגורמים בראשם, שר התחבורה ומנכ"ל רכבת ישראל למנוע עיכובים בחיבור הרכבת מרעננה לקו המהיר לתל אביב. לאחרונה, שוחחתי על כך עם שר התחבורה ופניתי גם למנכ"ל רכבת ישראל מיכאל מייקסנר. במכתבו אלי העריך מנכ"ל הרכבת, כי כבר בתחילת 2020 (ייתכן עוד לפני מועד זה) יופעל הקו המהיר לתל אביב. אמשיך ללוות את הנושא באופן אישי, כדי שתושבי רעננה ייהנו מגישה מהירה ונוחה לתל אביב ולמרכזי התעסוקה בהרצליה וברמת גן."
&nbsp
https://www.facebook.com/Broydechaim/posts/882128572171095
ותוספת מידע של "צומת השרון רעננה" - בנובמבר פעימת איתות
ברכבת ישראל מאשרים את הדברים, ומספרים כי בחודש נובמבר צפוי הליך בדיקה במסלול הנקרא "פעימת איתות", ומיד בתום ההליך ייקבע קביעת התאריך הסופי לפתיחת הקו בשנת 2020. ברכבת מספרים כי אם לא יהיו עיכובים מיוחדים, הקו צפוי להיפתח בחציון הראשון של שנת 2020.
&nbsp
https://www.tzomet-ran.co.il/news/36695
 
ממקור ברכבת שאני מכיר הבנתי שבשלב א' עד הרצליה

אלה דבריו של ראש עיריית רעננה שהביאו לאייטם:
(לדבריו הפתיחה מערבה עד תחילת 2020. מהדברים לא מובן האם הרכבת אכן תגיע לתל אביב או תסיים בהרצליה).
&nbsp
"בחודשים האחרונים אני פועל מול כלל הגורמים בראשם, שר התחבורה ומנכ"ל רכבת ישראל למנוע עיכובים בחיבור הרכבת מרעננה לקו המהיר לתל אביב. לאחרונה, שוחחתי על כך עם שר התחבורה ופניתי גם למנכ"ל רכבת ישראל מיכאל מייקסנר. במכתבו אלי העריך מנכ"ל הרכבת, כי כבר בתחילת 2020 (ייתכן עוד לפני מועד זה) יופעל הקו המהיר לתל אביב. אמשיך ללוות את הנושא באופן אישי, כדי שתושבי רעננה ייהנו מגישה מהירה ונוחה לתל אביב ולמרכזי התעסוקה בהרצליה וברמת גן."
&nbsp
https://www.facebook.com/Broydechaim/posts/882128572171095
ממקור ברכבת שאני מכיר הבנתי שבשלב א' עד הרצליה
ובשלב ב' בתחילת 2020 תמשיך לת"א דרך הרצליה.
וייתכן שבשלב הבא עם הקמת מסילה רביעית בין סבידור לבין הגנה, תמשיך דרומה יותר.
 

GLSRA

Active member
כלומר ב- 2027 ? 2028 ?

ממקור ברכבת שאני מכיר הבנתי שבשלב א' עד הרצליה
ובשלב ב' בתחילת 2020 תמשיך לת"א דרך הרצליה.
וייתכן שבשלב הבא עם הקמת מסילה רביעית בין סבידור לבין הגנה, תמשיך דרומה יותר.
כלומר ב- 2027 ? 2028 ?
 
אני מעריך שלא באמת יחכו למסילה הרביעית, אלא ינצלו את פתיחת

כלומר ב- 2027 ? 2028 ?
אני מעריך שלא באמת יחכו למסילה הרביעית, אלא ינצלו את פתיחת
הקו האדום של הרכבת הקלה מתישהו ב-2022 או 2023 כדי לומר שהנה יש חלופה למסילת הירקון ואז יפעילו את הלולאה במתכונת של שתי רכבות בשעה לכל כיוון.
גם כך הקו האדום צפוי לקלוט לא מעט נוסעים שנוסעים היום מפתח תקוה לתל אביב ברכבת הכבדה.
 

Ccyclist

Well-known member
ולכן הצעתי, שמאפשרת 4 לשעה באיילון הקיים

אני מעריך שלא באמת יחכו למסילה הרביעית, אלא ינצלו את פתיחת
הקו האדום של הרכבת הקלה מתישהו ב-2022 או 2023 כדי לומר שהנה יש חלופה למסילת הירקון ואז יפעילו את הלולאה במתכונת של שתי רכבות בשעה לכל כיוון.
גם כך הקו האדום צפוי לקלוט לא מעט נוסעים שנוסעים היום מפתח תקוה לתל אביב ברכבת הכבדה.
ולכן הצעתי, שמאפשרת 4 לשעה באיילון הקיים
 
אתה עדיין חושב שיפתחו ב 2022-2023 ולא באוקטובר 2021

אני מעריך שלא באמת יחכו למסילה הרביעית, אלא ינצלו את פתיחת
הקו האדום של הרכבת הקלה מתישהו ב-2022 או 2023 כדי לומר שהנה יש חלופה למסילת הירקון ואז יפעילו את הלולאה במתכונת של שתי רכבות בשעה לכל כיוון.
גם כך הקו האדום צפוי לקלוט לא מעט נוסעים שנוסעים היום מפתח תקוה לתל אביב ברכבת הכבדה.
אתה עדיין חושב שיפתחו ב 2022-2023 ולא באוקטובר 2021
את קו האדום?
הם בנתיים מתקדמים במרץ, 24/7 כולל שבת וחג.
כבר יש מסילות, תיכף עמודי חשמל, עוד מעט בפתח תקוה יניחו מסילה כפולה לכיוון בני ברק והלאה.
 
זה לא מאוד משנה. גם אם יפתחו משהו באוקטובר 2021 עדיין

אתה עדיין חושב שיפתחו ב 2022-2023 ולא באוקטובר 2021
את קו האדום?
הם בנתיים מתקדמים במרץ, 24/7 כולל שבת וחג.
כבר יש מסילות, תיכף עמודי חשמל, עוד מעט בפתח תקוה יניחו מסילה כפולה לכיוון בני ברק והלאה.
זה לא מאוד משנה. גם אם יפתחו משהו באוקטובר 2021 עדיין
הפתיחה האמיתית עם תפעול רגיל בלי הצגות חינם ונסיעות נסיון והתייצבות המערכת לאחר חבלי לידה לא יהיו לפני 2022.
תחנת קרליבך מראש מתוכננת להיפתח רק באוקטובר 2022.
אני לא מתיימר היום להעריך מה יהיה מועד הפתיחה המדויק ומה בדיוק יהיו שלבי הפתיחה.

כשכתבתי 2022-2023 הלכתי על התחום שבו סביר שהקו כבר יפעל בצורה נורמלית ושוטפת.
שים לב להקשר שבו כתבתי את מה שכתבתי - ההקשר של תפעול קו הרכבת הכבדה.
כדי שאפשר יהיה להתייחס לקו האדום כאל איזשהו תחליף לקו הרכבת הכבדה לא מספיק לפתוח את הקו האדום פתיחה פוליטית לצורך גזירת סרט אלא הקו צריך להיות פעיל ברמות שירות ואמינות מספקות.
 
למעלה