שרשור הכוונה ומודיעין סופ"ש 12/07 - 14/07

מצב
הנושא נעול.

olli3

New member
מנהל
מטרוניות 2, 3 מאושרות הפעלה בשבת.

תעדכן אותה כי מטרונית 1 החליפה קווים קודמים.
כמו כן יש טענה שמטרונית 2 או 3 היתה אמורה לפעול כי היא הקבילה לחלק מקו סטטוס קוו לקריות שבוטל עם הפעלת המטרונית, אך נטען שעקב שכונה דתית במסלול (אינני חיפאי אז אני לא זוכר את הפרטים) הוחלט שכל הקו לא יפעל והאזור שבעבר נהנה מקו סטטוס קוו בשבת איבד את השירות.
&nbsp
הדגשת הקטע לשעבר (קו חלול או מקווקו) כ"קו X לשעבר" על מפת המערכת הנוכחית תראה את האיום הזוחל על אוטובוסי כבשת הרש.
מטרוניות 2, 3 מאושרות הפעלה בשבת.
יש הרבה קווים מאושרי שבת שלא פעילים בשבת.
 

lo1981

New member
האם נסיעת המשך לא תקפה במעבר מ'אגד' למטרונית?

שרשור הכוונה ומודיעין סופ"ש 12/07 - 14/07
האם נסיעת המשך לא תקפה במעבר מ'אגד' למטרונית?
עליתי בחיפה באגד, ושילמתי 5.9. ירדתי בתוך חיפה, (באחת התחנות שהיא משותפת גם למטרונית). במסוף של המטרונית
ראיתי שהאופציות ברב-קו, הן:
1. נסיעה בתוך חיפה 5.9 (בניגוד לבעבר שזה היה ללא תשלום).
2. נסיעה לקריות ב 9.10 (בניגוד לבעבר שזה היה בתשלום של 3.2) .
הכנסתי את הרבקו למסוף המטרונית בחיפה, בתוך כ 30 דקות מרגע התשלום הראשון.
אני אישית הייתי צריך לקריות, אז חוייבתי ב9.10. כלומר נסיעה מחיפה לקריות עלתה לי 15 ש"ח. אבל מה קרה שזה השתנה?
אשמח להבין. תודה רבה
 
היית צריך להגיד לנהג באגד

האם נסיעת המשך לא תקפה במעבר מ'אגד' למטרונית?
עליתי בחיפה באגד, ושילמתי 5.9. ירדתי בתוך חיפה, (באחת התחנות שהיא משותפת גם למטרונית). במסוף של המטרונית
ראיתי שהאופציות ברב-קו, הן:
1. נסיעה בתוך חיפה 5.9 (בניגוד לבעבר שזה היה ללא תשלום).
2. נסיעה לקריות ב 9.10 (בניגוד לבעבר שזה היה בתשלום של 3.2) .
הכנסתי את הרבקו למסוף המטרונית בחיפה, בתוך כ 30 דקות מרגע התשלום הראשון.
אני אישית הייתי צריך לקריות, אז חוייבתי ב9.10. כלומר נסיעה מחיפה לקריות עלתה לי 15 ש"ח. אבל מה קרה שזה השתנה?
אשמח להבין. תודה רבה
היית צריך להגיד לנהג באגד
להוריד לך 9.10 (או להגיד שאתה ממשיך לקריות ושיוריד לך את הקוד המתאים)
ואז נסיעת ההמשך במטרונית היתה תקפה.

אגב, זה אותו דבר גם בגוש דן. צריך הלגיד לנהג האוטובוס הראשון מה היעד הסופי. ולשם רק פעם אחת, בתחילת הנסיעה הראשונה, את כל הסכום הנדרש.
 

lo1981

New member
נכון

היית צריך להגיד לנהג באגד
להוריד לך 9.10 (או להגיד שאתה ממשיך לקריות ושיוריד לך את הקוד המתאים)
ואז נסיעת ההמשך במטרונית היתה תקפה.

אגב, זה אותו דבר גם בגוש דן. צריך הלגיד לנהג האוטובוס הראשון מה היעד הסופי. ולשם רק פעם אחת, בתחילת הנסיעה הראשונה, את כל הסכום הנדרש.
נכון
מסכים איתך וכך אעשה פעם הבאה. אבל משהו השתנה במדיניות של משרד התחבורה, בעבר גם אם לא היו אומרים לנהג, היו משלמים תוספת..
חוץ מזה, למה נסיעה בתוך חיפה היתה אמורה לעלות כסף?!
 

olli3

New member
מנהל
תלוי באיזה מפעיל אתה נוסע, יש מפעילים שאתה לא נדרש להגיד

נכון
מסכים איתך וכך אעשה פעם הבאה. אבל משהו השתנה במדיניות של משרד התחבורה, בעבר גם אם לא היו אומרים לנהג, היו משלמים תוספת..
חוץ מזה, למה נסיעה בתוך חיפה היתה אמורה לעלות כסף?!
תלוי באיזה מפעיל אתה נוסע, יש מפעילים שאתה לא נדרש להגיד
לנהג את יעד הנסיעה ובנסיעה הבאה ירד לך ההפרש, יותר נכון שזה רלוונטי לקו שתעשה בו את נסיעת ההמשך (לאיזה מפעיל הוא שייך).
 
הגיון לחוד ומציאות לחוד

תלוי באיזה מפעיל אתה נוסע, יש מפעילים שאתה לא נדרש להגיד
לנהג את יעד הנסיעה ובנסיעה הבאה ירד לך ההפרש, יותר נכון שזה רלוונטי לקו שתעשה בו את נסיעת ההמשך (לאיזה מפעיל הוא שייך).
הגיון לחוד ומציאות לחוד
יש הגיון כמובן בהורדת ההפרש, אך זה אומר שהנהג צריך לשאול אותך באוטובוס השני מה היעד כדי להוריד את ההפרש. ואם הוא לא שואל ואתה לא התנדבת למסור את המידע, אז שילמת פחות מהנדרש. מה שעשוי להוביל לויכוחים עם הנהג כשהוא מגלה שנשארת עלה אוטובוס או עם המבקר (אם עלה).
השיטה הנוכחית מטילה עליך קנס כספי אם לא פעלת לפי הכללים. והיא אולי גורמת לזה שבפעם הראשונה תטעה, אבל אחר כך תשלם את המחיר הנכון. זו אכיפה מנטלית מצוינת שיותר טובה מכל מערך פקחים שאי פעם יהיה.

יש גם משהו שנקרא תוספת אינקרימנטלית, שבעצם באה להקטין מקרי אי תשלום נכון. אם עלית על אוטובוס ושילמת מחיר של אזור אחד, האוטובוס הזה המשיך לאזור אחר (כלומר שילמת פחות ממה שהיית צריך לשלם באותו אוטובוס כי לא אמרת לנהג מה היעד הסופי). ירדת באזור האחר ואז עלית על אוטובוס פנימי נוסף, מה שירד לך הוא רק הפער.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה