הודעות על שינויים בקווי דן מ-4.2 (מעבר להפעלת קו 122):

מצב
הנושא נעול.

orchilit

New member
גם 142

קו 22 לא נותן קישור בין מרכז ת"א לקניון איילון
אלא אם אתה מתכוון לנסיעה של מעל שעה והעיקר לא להחליף אוטובוס.
זה לא קישור וזו לא המטרה של הקו.
מה גם שהוא כבר מזמן לא הקו היחיד. קווים 128 ו-238 מקשרים בין מרכז תל אביב לקניון איילון במהירות.
גם 142
 

orenhz

Member
קו
223 מיישובי בקעת אונו לנתב"ג

הודעות על שינויים בקווי דן מ-4.2 (מעבר להפעלת קו 122):
קו 18ב - הארכת מסלול הקו לקניון איילון
"
קו 18ב - הארכת מסלול הקו לקניון איילון
כחלק משיפור השרות, החל מיום ראשון 4.2.17 מתחילת השירות תועתק תחנת הקצה של הקו לקניון איילון ברמת גן. לפיכך תתווספנה תחנות למסלול הקו, כדלקמן:
מכיוון אור יהודה:
במסלול הרגיל עד בן גוריון פינת הירקון, בן גוריון, מסוף קניון איילון.
תחנה חדשה:
תחנת הורדה במסוף קניון איילון

לכיוון אור יהודה:
יציאה מקניון איילון, ששת הימים, בן גוריון והמשך במסלול הרגיל.
תחנה חדשה:
קניון איילון
בן גוריון (ששת הימים – מגדלי ב.ס.ר)
נסיעה טובה
"

קו 22 - שינוי מסלול הקו
"
קו 22 - שינוי מסלול הקו
ביום ראשון, 4.2.18, תועתק תחנת הקצה מקניון איילון לעתידים והקו יפעל במתכונת זו לאורך כל שעות הפעילות.
לפיכך יחול שינוי קבוע במסלול הקו כדלקמן:
מסלול הקו:
מכיוון כרמלית:
במסלול הרגיל עד משמר הירדן פינת ולנברג, ולנברג, דבורה הנביאה (עתידים) – תחנה סופית.
תחנות חדשות לאורך כל שעות הפעילות:
ולנברג 2,20,28,32
דבורה הנביאה (עתידים)
תחנות מבוטלות:
מבצע קדש (ולנברג, רכבת בני ברק, קניון איילון)
ששת הימים (קניון איילון)
קניון איילון

לכיוון כרמלית:
דבורה הנביאה, ולנברג, משמר הירדן והמשך במסלול הרגיל.
תחנות חדשות לאורך כל שעות הפעילות:
דבורה הנביאה (עתידים)
ולנברג (הארד, הנחושת, מטה מרחב ירקון, הברזל, משמר הירדן)
תחנות מבוטלות:
קניון איילון
ששת הימים (קניון איילון)
מבצע קדש (רכבת בני ברק, ולנברג)
נסיעה טובה
"

וכן:
שינוי מסלול בחלופת הלילה בקווים 3, 11 בבני ברק
קו
223 מיישובי בקעת אונו לנתב"ג
http://www.kavim-t.co.il/news/news.aspx?news=19412
&nbsp
החל מיום שלישי 13.02.18, יחל לפעול קו חדש שמס' 223 מגבעת שמואל לנמל התעופה בן גוריון.
&nbsp
מסלול הקו: גבעת שמואל, דרך קריית אונו ויהוד, נמל התעופה בן גוריון.
 
פרסמתי לפני כשעה:

קו
223 מיישובי בקעת אונו לנתב"ג
http://www.kavim-t.co.il/news/news.aspx?news=19412
&nbsp
החל מיום שלישי 13.02.18, יחל לפעול קו חדש שמס' 223 מגבעת שמואל לנמל התעופה בן גוריון.
&nbsp
מסלול הקו: גבעת שמואל, דרך קריית אונו ויהוד, נמל התעופה בן גוריון.
פרסמתי לפני כשעה:
[URL]http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/182869574/%D7%90%D7%A7%D7%98%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%94/%D7%AA%D7%97%D7%91%D7%95%D7%A8%D7%94_%D7%A6%D7%99%D7%91%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%AA[/URL]
 

DanBus43Maalit72

Active member
המספר פנוי ולא נעשה בו שימוש.

קו
223 מיישובי בקעת אונו לנתב"ג
http://www.kavim-t.co.il/news/news.aspx?news=19412
&nbsp
החל מיום שלישי 13.02.18, יחל לפעול קו חדש שמס' 223 מגבעת שמואל לנמל התעופה בן גוריון.
&nbsp
מסלול הקו: גבעת שמואל, דרך קריית אונו ויהוד, נמל התעופה בן גוריון.
המספר פנוי ולא נעשה בו שימוש.
הקו נוסע מאיזוור קניון הגבעה, בגין, רמת אילן, לוי אשכול(קריית אונו), 4622, 461, קניון סביונים, צומת טייסים, 40, צומת אלעל, טרמינל 3(ללא עצירות בדרך בתוך נתב"ג).
&nbsp
התדירות כרגע לא ידועה ומה תהיה הגדרת הקו ברישיון(עירוני/בינעירוני)? כי קו עירוני כזה יכול להיות מועיל מבחינת נגישות בנוסף לרכבת.
 
קו 223 מוגדר בינעירוני

המספר פנוי ולא נעשה בו שימוש.
הקו נוסע מאיזוור קניון הגבעה, בגין, רמת אילן, לוי אשכול(קריית אונו), 4622, 461, קניון סביונים, צומת טייסים, 40, צומת אלעל, טרמינל 3(ללא עצירות בדרך בתוך נתב"ג).
&nbsp
התדירות כרגע לא ידועה ומה תהיה הגדרת הקו ברישיון(עירוני/בינעירוני)? כי קו עירוני כזה יכול להיות מועיל מבחינת נגישות בנוסף לרכבת.
קו 223 מוגדר בינעירוני
שעות הפעילות בין 6 בוקר לסביבות 23 בלילה. התדירות ברוב שעות היום כחצי שעה, בחלק מהזמנים יש פער גדול יותר של עד 45 דקות.
 

DanBus43Maalit72

Active member
למה להגדיר כבינעירוני אם אין בינעירוניות באיזור אונו

קו 223 מוגדר בינעירוני
שעות הפעילות בין 6 בוקר לסביבות 23 בלילה. התדירות ברוב שעות היום כחצי שעה, בחלק מהזמנים יש פער גדול יותר של עד 45 דקות.
למה להגדיר כבינעירוני אם אין בינעירוניות באיזור אונו
חוץ מאלעד.
 

DanBus43Maalit72

Active member
זה בעייתי.

למה להגדיר כבינעירוני אם אין בינעירוניות באיזור אונו
חוץ מאלעד.
זה בעייתי.
שריד מהשירות הבינעירוני שלדן היה.
&nbsp
כיום אין לדן אוטובוסים בינעירוניים עם נגישות לעיוורים ועם כריזה וצגי תחנות. לדן גם אין טעם לרכוש אוטובוסים כאלה רק בשביל קו בודד. ממילא דן שולחת גם עירוניות בקו הזה.
 

אורי404

New member
ניתן להתקין מערכת שכזו באוטובוס לא חדש

זה בעייתי.
שריד מהשירות הבינעירוני שלדן היה.
&nbsp
כיום אין לדן אוטובוסים בינעירוניים עם נגישות לעיוורים ועם כריזה וצגי תחנות. לדן גם אין טעם לרכוש אוטובוסים כאלה רק בשביל קו בודד. ממילא דן שולחת גם עירוניות בקו הזה.
ניתן להתקין מערכת שכזו באוטובוס לא חדש
קודם כל אולי כן קיימת המערכת באוטובוס (או האוטובוסים) בקו 354?
במידה שלא ניתן לתקין מערכת. "אגד" עשו את זה באוטובוסים ישנים יותר, מהאוטובוס (או האוטובוסים מסדרת 249X עד 25XX) הפועלים ב"דן".
 

DanBus43Maalit72

Active member
אז למה דן לא עושה זאת אם היא יכולה להתקין כבר בשתיים הבודדות

ניתן להתקין מערכת שכזו באוטובוס לא חדש
קודם כל אולי כן קיימת המערכת באוטובוס (או האוטובוסים) בקו 354?
במידה שלא ניתן לתקין מערכת. "אגד" עשו את זה באוטובוסים ישנים יותר, מהאוטובוס (או האוטובוסים מסדרת 249X עד 25XX) הפועלים ב"דן".
אז למה דן לא עושה זאת אם היא יכולה להתקין כבר בשתיים הבודדות
שיש בקו 354?
 

אורי404

New member
בטוח שאין?

אז למה דן לא עושה זאת אם היא יכולה להתקין כבר בשתיים הבודדות
שיש בקו 354?
בטוח שאין?
יש מצב שכן התקינו?
אם לא, אז זו באמת שאלה טובה. חוק הנגישות קיים מזה מספר שנים. לכן אין סיבה, שלא תהיה מערכת מידע
 

DanBus43Maalit72

Active member
אני עליתי לפני כשנה על קו 354 ולא היו כריזה ושילוט פנימי כלל

בטוח שאין?
יש מצב שכן התקינו?
אם לא, אז זו באמת שאלה טובה. חוק הנגישות קיים מזה מספר שנים. לכן אין סיבה, שלא תהיה מערכת מידע
אני עליתי לפני כשנה על קו 354 ולא היו כריזה ושילוט פנימי כלל
. דן שידרגה מספר אוטובוסים בסדרה 249X - 2507 עבור יונייטד והוסיפו להם גם שקעי USB.
&nbsp
למה הם לא יכולים לעשות זאת גם בשביל קו 354 המוגדר כבינעירוני?
 
אני יודע שיש בינעירונית אחת קבועה בקו 354, היא מסיימת ומגיעה

זה בעייתי.
שריד מהשירות הבינעירוני שלדן היה.
&nbsp
כיום אין לדן אוטובוסים בינעירוניים עם נגישות לעיוורים ועם כריזה וצגי תחנות. לדן גם אין טעם לרכוש אוטובוסים כאלה רק בשביל קו בודד. ממילא דן שולחת גם עירוניות בקו הזה.
אני יודע שיש בינעירונית אחת קבועה בקו 354, היא מסיימת ומגיעה
כל ערב לחנות בתחנה מרכזית פ"ת.
 

mister K

New member
לדעתי הפעם המתכננים התקמצנו יותר מדי בתחנות

קו
223 מיישובי בקעת אונו לנתב"ג
http://www.kavim-t.co.il/news/news.aspx?news=19412
&nbsp
החל מיום שלישי 13.02.18, יחל לפעול קו חדש שמס' 223 מגבעת שמואל לנמל התעופה בן גוריון.
&nbsp
מסלול הקו: גבעת שמואל, דרך קריית אונו ויהוד, נמל התעופה בן גוריון.
לדעתי הפעם המתכננים התקמצנו יותר מדי בתחנות
קו שמקשר לנתב"ג צריך לכל הפחות לעבור באוניברסיטת בר אילן ולהיכנס לפאתי יהוד. אולי אפילו כניסה קצרה לאור יהודה.
אני בדרך כלל בעד מיעוט תחנות ונגד סירבול של קווים ללא צורך, אבל במקרה הזה לדעתי המסלול המדולל בתחנות יפגע ביעילות הקו.
 

DanBus43Maalit72

Active member
לפחות אפשר להכניס את הקו לבר אילן,

לדעתי הפעם המתכננים התקמצנו יותר מדי בתחנות
קו שמקשר לנתב"ג צריך לכל הפחות לעבור באוניברסיטת בר אילן ולהיכנס לפאתי יהוד. אולי אפילו כניסה קצרה לאור יהודה.
אני בדרך כלל בעד מיעוט תחנות ונגד סירבול של קווים ללא צורך, אבל במקרה הזה לדעתי המסלול המדולל בתחנות יפגע ביעילות הקו.
לפחות אפשר להכניס את הקו לבר אילן,
רחובות העצמאות וגבי אשכנזי באור יהודה, וחתיכה ברחוב העצמאות היהוד.
&nbsp
וגם כדאי להוסיף תחנות בגב"ש שיעשה מסלול דומה לשל הקווים הקיימים.
 

benshap2

New member
גם טרמינל1 חסר מאוד, הוא גם ככה עובר ליד!

לדעתי הפעם המתכננים התקמצנו יותר מדי בתחנות
קו שמקשר לנתב"ג צריך לכל הפחות לעבור באוניברסיטת בר אילן ולהיכנס לפאתי יהוד. אולי אפילו כניסה קצרה לאור יהודה.
אני בדרך כלל בעד מיעוט תחנות ונגד סירבול של קווים ללא צורך, אבל במקרה הזה לדעתי המסלול המדולל בתחנות יפגע ביעילות הקו.
גם טרמינל1 חסר מאוד, הוא גם ככה עובר ליד!
 

אורי404

New member
תודה על העדכון. קו 22 יהיה עוד יותר דומה ל-21 ז"ל.

הודעות על שינויים בקווי דן מ-4.2 (מעבר להפעלת קו 122):
קו 18ב - הארכת מסלול הקו לקניון איילון
"
קו 18ב - הארכת מסלול הקו לקניון איילון
כחלק משיפור השרות, החל מיום ראשון 4.2.17 מתחילת השירות תועתק תחנת הקצה של הקו לקניון איילון ברמת גן. לפיכך תתווספנה תחנות למסלול הקו, כדלקמן:
מכיוון אור יהודה:
במסלול הרגיל עד בן גוריון פינת הירקון, בן גוריון, מסוף קניון איילון.
תחנה חדשה:
תחנת הורדה במסוף קניון איילון

לכיוון אור יהודה:
יציאה מקניון איילון, ששת הימים, בן גוריון והמשך במסלול הרגיל.
תחנה חדשה:
קניון איילון
בן גוריון (ששת הימים – מגדלי ב.ס.ר)
נסיעה טובה
"

קו 22 - שינוי מסלול הקו
"
קו 22 - שינוי מסלול הקו
ביום ראשון, 4.2.18, תועתק תחנת הקצה מקניון איילון לעתידים והקו יפעל במתכונת זו לאורך כל שעות הפעילות.
לפיכך יחול שינוי קבוע במסלול הקו כדלקמן:
מסלול הקו:
מכיוון כרמלית:
במסלול הרגיל עד משמר הירדן פינת ולנברג, ולנברג, דבורה הנביאה (עתידים) – תחנה סופית.
תחנות חדשות לאורך כל שעות הפעילות:
ולנברג 2,20,28,32
דבורה הנביאה (עתידים)
תחנות מבוטלות:
מבצע קדש (ולנברג, רכבת בני ברק, קניון איילון)
ששת הימים (קניון איילון)
קניון איילון

לכיוון כרמלית:
דבורה הנביאה, ולנברג, משמר הירדן והמשך במסלול הרגיל.
תחנות חדשות לאורך כל שעות הפעילות:
דבורה הנביאה (עתידים)
ולנברג (הארד, הנחושת, מטה מרחב ירקון, הברזל, משמר הירדן)
תחנות מבוטלות:
קניון איילון
ששת הימים (קניון איילון)
מבצע קדש (רכבת בני ברק, ולנברג)
נסיעה טובה
"

וכן:
שינוי מסלול בחלופת הלילה בקווים 3, 11 בבני ברק
תודה על העדכון. קו 22 יהיה עוד יותר דומה ל-21 ז"ל.
מסלול קו 22 מאוד דומה למה שהיה מסלול קו 21, שבוטל ב-2011. ההבדל הוא שמכיוון כרמלית אחרי רחוב ז'בוטינסקי, המסלול היה דרך אבן גבירול. קו 22 לעומת זאת ממשיך לכיוון כיכר המדינה לדרך נמיר. מלבד זה הקטע הזה המסלול מאוד דומה בשני הקווים.
השינוי יהיה גם בכמות הנסיעות? כיום התדירות היא במהלך היום כל חצי שעה. יש בכלל הצדקה לקו בתדירות שכזו בעיר הגדולה? מה גם שבקטעים שונים או בין אזורים שונים יש לו חפיפה עם קווים שונים, כמו X89 או 122 ו-128. אולי במקום הפעלת קו 22 מוטב לתגבר קווים אחרים, כמו חלק מהקווים הנ"ל. חלק משום שלפי הפרסומים קו 189 צפוי לקבל הוספת נסיעות.
 
קו 22 נכנס לתוך שכונות בצפון תל אביב וצריך להתייחס אליו כקו

תודה על העדכון. קו 22 יהיה עוד יותר דומה ל-21 ז"ל.
מסלול קו 22 מאוד דומה למה שהיה מסלול קו 21, שבוטל ב-2011. ההבדל הוא שמכיוון כרמלית אחרי רחוב ז'בוטינסקי, המסלול היה דרך אבן גבירול. קו 22 לעומת זאת ממשיך לכיוון כיכר המדינה לדרך נמיר. מלבד זה הקטע הזה המסלול מאוד דומה בשני הקווים.
השינוי יהיה גם בכמות הנסיעות? כיום התדירות היא במהלך היום כל חצי שעה. יש בכלל הצדקה לקו בתדירות שכזו בעיר הגדולה? מה גם שבקטעים שונים או בין אזורים שונים יש לו חפיפה עם קווים שונים, כמו X89 או 122 ו-128. אולי במקום הפעלת קו 22 מוטב לתגבר קווים אחרים, כמו חלק מהקווים הנ"ל. חלק משום שלפי הפרסומים קו 189 צפוי לקבל הוספת נסיעות.
קו 22 נכנס לתוך שכונות בצפון תל אביב וצריך להתייחס אליו כקו
שמשרת אותן שכונות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה