כתבה: אין תקציב פיתוח לרכבת בגלל מחלוקת לא רלוונטית בכנסת

מצב
הנושא נעול.

easylivin

New member
כתבה: אין תקציב פיתוח לרכבת בגלל מחלוקת לא רלוונטית בכנסת

כתבה: אין תקציב פיתוח לרכבת בגלל מחלוקת לא רלוונטית בכנסת
מרכז הקואליציה בוועדת הכספים, ח"כ מיקי זוהר (הליכוד), שתפקידו לגייס בוועדה רוב בעד עמדות הממשלה, הקואליציה והאוצר, הוביל בדיון שנערך ביום שני לכך שבקשה להעברת תקציבים מתקציב המדינה בסך 7.5 מיליארד שקל, מהם 5 מיליארד שקל מעודף תקציבי מ–2016 ו–2017 — לא אושרה... ביום שני אמר זוהר ל–TheMarker כי התנגד להעברת התקציב "בשל התנהלותו של אגף התקציבים ומשרד האוצר בעניין הקצאת תקציב לעיריית ירושלים".
...
בפנייה דחופה שהעביר ביום שני לממונה על התקציבים במשרד האוצר, שאול מרידור, החשב הכללי רוני חזקיהו ומ"מ מנכ"לית משרד התחבורה, קובי בליטשטיין — כתב מנכ"ל רכבת ישראל, שחר איילון: "אבקש להביא לכך שהסכום אותו מחויבת הממשלה להעביר לרכבת ישראל אכן יועבר לידינו בימים הקרובים". מנכ"ל הרכבת הסביר כי "הממשלה מחויבת, על פי הסכם המסגרת לפיתוח והפעלת רכבת ישראל, להעביר לידינו את התשלומים שעל בסיסם מתכננת החברה את ביצוע פרויקטי הפיתוח עליהם היא אמונה, ולצורך כך מתקשרת בהסכמים מחייבים עם מאות קבלנים וספקים".


יוגדש כי לא מדובר על פרוייקטים עתידיים אלא על תקציב המיועד לתשלומים השוטפים לקבלני ביצוע הקו המהיר לירושלים, מסילת השרון ועוד.
https://www.themarker.com/news/politics/1.4672405
 
איזה אפס המיקי הזה . מה הקשר בין הדברים

כתבה: אין תקציב פיתוח לרכבת בגלל מחלוקת לא רלוונטית בכנסת
מרכז הקואליציה בוועדת הכספים, ח"כ מיקי זוהר (הליכוד), שתפקידו לגייס בוועדה רוב בעד עמדות הממשלה, הקואליציה והאוצר, הוביל בדיון שנערך ביום שני לכך שבקשה להעברת תקציבים מתקציב המדינה בסך 7.5 מיליארד שקל, מהם 5 מיליארד שקל מעודף תקציבי מ–2016 ו–2017 — לא אושרה... ביום שני אמר זוהר ל–TheMarker כי התנגד להעברת התקציב "בשל התנהלותו של אגף התקציבים ומשרד האוצר בעניין הקצאת תקציב לעיריית ירושלים".
...
בפנייה דחופה שהעביר ביום שני לממונה על התקציבים במשרד האוצר, שאול מרידור, החשב הכללי רוני חזקיהו ומ"מ מנכ"לית משרד התחבורה, קובי בליטשטיין — כתב מנכ"ל רכבת ישראל, שחר איילון: "אבקש להביא לכך שהסכום אותו מחויבת הממשלה להעביר לרכבת ישראל אכן יועבר לידינו בימים הקרובים". מנכ"ל הרכבת הסביר כי "הממשלה מחויבת, על פי הסכם המסגרת לפיתוח והפעלת רכבת ישראל, להעביר לידינו את התשלומים שעל בסיסם מתכננת החברה את ביצוע פרויקטי הפיתוח עליהם היא אמונה, ולצורך כך מתקשרת בהסכמים מחייבים עם מאות קבלנים וספקים".


יוגדש כי לא מדובר על פרוייקטים עתידיים אלא על תקציב המיועד לתשלומים השוטפים לקבלני ביצוע הקו המהיר לירושלים, מסילת השרון ועוד.
https://www.themarker.com/news/politics/1.4672405
איזה אפס המיקי הזה . מה הקשר בין הדברים
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה