25306yosef
New member
תביעה בעניין רכבת ישראל שיש בה מידע על משואה חוף הכרמל
תביעה בעניין רכבת ישראל שיש בה מידע על משואה חוף הכרמל
אני מצטט את הדברים הרלוונטיים לפורום (ההערות שלי מודגשות בסוגריים):
המחלוקת העיקרית בבקשה זו מתייחסת לחמישה עובדים ספציפיים של המבקשת אשר עובדים כאתתים בתחנת חיפה מזרח. נפרט להלן.
האתתים העובדים במבקשת הם השולטים בתנועת הרכבות בקו, אחראיים לקיים קשר עם הרכבות ולוודא שאין סכנה לתאונת רכבות בקו.
למעשה, ללא אתתים המאיישים את העמדות, אין נסיעה של רכבות בקו.
מרכז עבודתם העיקרי של העובדים במבקשת בתפקיד אתתים הוא ב מתחם משואה (מטה הפיקוד והשליטה של החברה על תנועות הרכבות) הנמצא בתחנת חיפה חוף הכרמל (להלן- "מתחם משואה").
בנוסף למתחם משואה קיימים ארבעה מרכזי בקרה מקומיים ברחבי הארץ שגם בהם עובדים אתתים , כאשר אחד מהם הוא "חיפה מזרח", הממוקם במתחם חיפה מזרח המכונה כיום "פטיש" (להלן- " פטיש") (תמיד כונה מתחם זה בשם הקוד פטיש ובשם זה נעשה שימוש במכשירי הקשר של רכבת ישראל. שמו המקורי של המקום הוא תא מורם. תא מורם נמצא כאמור בתחנת הרכבת חיפה מזרח).
בענייננו ביקשה המבקשת להעביר באופן קבוע את האתתים מפטיש למתחם המשואה (להלן- " המעבר" או " הניוד"). הסיבה למעבר היא שביום 16.10.16, ערב חג סוכות, צפוי להיפתח קו העמק - קו רכבת חדש המחבר את בית שאן, עפולה ויוקנעם לתשתית הרכבות בישראל, ולצורך פתיחתו של הקו צריכה המבקשת להכשיר אתתים אלה כדי שהם יפעילו את קו העמק ממתחם משואה. יוער כי מוסכם בין הצדדים שלגבי ארבעה מתוך חמישה האתתים, כתוצאה מהמעבר - זמן נסיעתם לעבודה יתארך לפחות ברבע שעה לכל כיוון נסיעה (חצי שעה ליום). כן מוסכם, כי אחד מהאתתים , מר יצחק כוכבי , עתיד לפרוש לגמלאות בחודש 1/17 וכי האתת, מר דוד סימנה, עבד במשואה במשך שלוש שנים לפני שהוא עבר לתחנת פטיש בה הוא עובד בשלוש השנים האחרונות . שני האתתים הנוספים אשר זמן נסיעתם יתארך כתוצאה מהמעבר הם מר מוסא אסקנדר ומר סעד עליאן (להלן- "האתתים"). כמו כן מוסכם בין הצדדים כי ישנם הבדלים טכנולוגיים בין המתחמים, שכן במשואה עובדים עם מסכים ועכבר ואילו בפטיש עובדים בעיקר עם לוח אלקטרוני ולעיתים עם מסך ועכבר.
קישור להמשך:
http://www.ruling.co.il/בית-דין-אזו...19-08-16_57d4a06c-e426-43cb-a533-87423fb0e6c6
***********************************************
שני אתתים מאלה שהוזכרו החלו את דרכם ברכבת ישראל בתחנת הרכבת קריית מוצקין כאתתים באיתות מכני. אחד מהם החל את דרכו בסוף שנות ה-80 ולאחר כמה שנים עבר לעבוד בתא מורם בחיפה מזרח (פטיש). שם היה אחראי כאתת על התחנות חיפה מזרח, צומת זבולון, וקישון.
האתת השני החל את דרכו בשנת 1977 והיה עובד חרוץ ביותר שכל הזמן עבד שעות נוספות. בשנים הראשונות עבד בתחנות הרכבת קריית מוצקין וקישון ולאחר מכן גם בתחנת עכו (הכל היה אז איתות מכני). לאחר המעבר של קטע חיפה מזרח קריית מוצקין לאיתות חשמלי (קטע מוצקין נהריה המשיך אז להיות מופעל באיתות מכני), עבר לעבוד כאתת באיתות חשמלי בתא האיתות של תחנת קריית מוצקין תפעולית (מצפון למתקן הנוסעים כיום ומתחת לגשר). לאחר הפעלת קטע מוצקין עכו באיתות חשמלי, עבר לעבוד בעכו ושם עבד עד להפעלת משואה. לאחר הפעלת משואה עבר לתא מורם.
בימים הראשונים שבהם עבד בעכו היה אחראי על התחנות התפעוליות קישון, קריית מוצקין, עכו ומאוחר יותר גם על נהריה. עם המעבר של קטע מוצקין עכו לאיתות חשמלי, הועברה השליטה על תחנת קישון מתא מורם (פטיש) לעכו. כיום הכל נשלט ממשואה.
תביעה בעניין רכבת ישראל שיש בה מידע על משואה חוף הכרמל
אני מצטט את הדברים הרלוונטיים לפורום (ההערות שלי מודגשות בסוגריים):
המחלוקת העיקרית בבקשה זו מתייחסת לחמישה עובדים ספציפיים של המבקשת אשר עובדים כאתתים בתחנת חיפה מזרח. נפרט להלן.
האתתים העובדים במבקשת הם השולטים בתנועת הרכבות בקו, אחראיים לקיים קשר עם הרכבות ולוודא שאין סכנה לתאונת רכבות בקו.
למעשה, ללא אתתים המאיישים את העמדות, אין נסיעה של רכבות בקו.
מרכז עבודתם העיקרי של העובדים במבקשת בתפקיד אתתים הוא ב מתחם משואה (מטה הפיקוד והשליטה של החברה על תנועות הרכבות) הנמצא בתחנת חיפה חוף הכרמל (להלן- "מתחם משואה").
בנוסף למתחם משואה קיימים ארבעה מרכזי בקרה מקומיים ברחבי הארץ שגם בהם עובדים אתתים , כאשר אחד מהם הוא "חיפה מזרח", הממוקם במתחם חיפה מזרח המכונה כיום "פטיש" (להלן- " פטיש") (תמיד כונה מתחם זה בשם הקוד פטיש ובשם זה נעשה שימוש במכשירי הקשר של רכבת ישראל. שמו המקורי של המקום הוא תא מורם. תא מורם נמצא כאמור בתחנת הרכבת חיפה מזרח).
בענייננו ביקשה המבקשת להעביר באופן קבוע את האתתים מפטיש למתחם המשואה (להלן- " המעבר" או " הניוד"). הסיבה למעבר היא שביום 16.10.16, ערב חג סוכות, צפוי להיפתח קו העמק - קו רכבת חדש המחבר את בית שאן, עפולה ויוקנעם לתשתית הרכבות בישראל, ולצורך פתיחתו של הקו צריכה המבקשת להכשיר אתתים אלה כדי שהם יפעילו את קו העמק ממתחם משואה. יוער כי מוסכם בין הצדדים שלגבי ארבעה מתוך חמישה האתתים, כתוצאה מהמעבר - זמן נסיעתם לעבודה יתארך לפחות ברבע שעה לכל כיוון נסיעה (חצי שעה ליום). כן מוסכם, כי אחד מהאתתים , מר יצחק כוכבי , עתיד לפרוש לגמלאות בחודש 1/17 וכי האתת, מר דוד סימנה, עבד במשואה במשך שלוש שנים לפני שהוא עבר לתחנת פטיש בה הוא עובד בשלוש השנים האחרונות . שני האתתים הנוספים אשר זמן נסיעתם יתארך כתוצאה מהמעבר הם מר מוסא אסקנדר ומר סעד עליאן (להלן- "האתתים"). כמו כן מוסכם בין הצדדים כי ישנם הבדלים טכנולוגיים בין המתחמים, שכן במשואה עובדים עם מסכים ועכבר ואילו בפטיש עובדים בעיקר עם לוח אלקטרוני ולעיתים עם מסך ועכבר.
קישור להמשך:
http://www.ruling.co.il/בית-דין-אזו...19-08-16_57d4a06c-e426-43cb-a533-87423fb0e6c6
***********************************************
שני אתתים מאלה שהוזכרו החלו את דרכם ברכבת ישראל בתחנת הרכבת קריית מוצקין כאתתים באיתות מכני. אחד מהם החל את דרכו בסוף שנות ה-80 ולאחר כמה שנים עבר לעבוד בתא מורם בחיפה מזרח (פטיש). שם היה אחראי כאתת על התחנות חיפה מזרח, צומת זבולון, וקישון.
האתת השני החל את דרכו בשנת 1977 והיה עובד חרוץ ביותר שכל הזמן עבד שעות נוספות. בשנים הראשונות עבד בתחנות הרכבת קריית מוצקין וקישון ולאחר מכן גם בתחנת עכו (הכל היה אז איתות מכני). לאחר המעבר של קטע חיפה מזרח קריית מוצקין לאיתות חשמלי (קטע מוצקין נהריה המשיך אז להיות מופעל באיתות מכני), עבר לעבוד כאתת באיתות חשמלי בתא האיתות של תחנת קריית מוצקין תפעולית (מצפון למתקן הנוסעים כיום ומתחת לגשר). לאחר הפעלת קטע מוצקין עכו באיתות חשמלי, עבר לעבוד בעכו ושם עבד עד להפעלת משואה. לאחר הפעלת משואה עבר לתא מורם.
בימים הראשונים שבהם עבד בעכו היה אחראי על התחנות התפעוליות קישון, קריית מוצקין, עכו ומאוחר יותר גם על נהריה. עם המעבר של קטע מוצקין עכו לאיתות חשמלי, הועברה השליטה על תחנת קישון מתא מורם (פטיש) לעכו. כיום הכל נשלט ממשואה.