על קרקעי לכל אורכו זה התכנוןהקו הסגול של הרכבת הקלה בתל אביב
שלום, קראתי הרבה דיווחים סותרים לגבי הקו הסגול של הרכבת הקלה, חלקם אומרים שיהיה תת קרקעי מאלוף שדה ועד ארלוזרוב וחלקם אומרים שיהיה על קרקעי לכל אורכו. מה התכנון הסופי? האם בכלל הגיעו להחלטה בנושא?
תודה רבה
וואלהעל קרקעי לכל אורכו זה התכנון
כנראה התבלבלת בגלל כל ה־NIMBY של רמת גן, הם רוצים שהוא יהיה תת קרקעי במקטע שציינת, אבל זה לא הולך לקרות כי התוכניות כבר אושרו, זה שלב הרבה יותר מדי מאוחר לעשות שינוי כזה.
אם הם היו רוצים שהוא יהיה תת קרקעי הם היו צריכים לעשות רעש בשלב התכנון ובשלב ההתנגדויות, לא בשלב כל כך מאוחר בתהליך.
 
הקווים היחידים שיהיו תת קרקעיים (בחלקם) הם האדום והירוק.
מה הבעייה ?וואלה
איך שתי רכבות עיליות אמורות לעבור שם? מאבן גבירול מערבה יש רק שלושה נתיבים ברחוב ארלוזרוב לשני הכיוונים, אלנבי ובן-יהודה עמוסים מאוד ברוב שעות היום. תוכל להפנות אותי לאיזשהן הדמיות או תרשימים שהקורא הממוצע יכול להבין? לא מצאתי הרבה מידע על הקו הסגול בגוגל.
שוב תודה!
דיזנגוף עמוס עוד יותרמה הבעייה ?
בגלל הרכבים הפרטיים ? אז שיעברו לדיזנגוף. לחלופין, כמו בהרבה מקומות באירופה, במקומות בהן הרכבת *אינה* מופרדת במת"צ משלה, רכבים פרטיים יכולים לנסוע על הנתיב שלה (בכפוף לעדיפויות וחוקי תנועה כאלו ואחרים)
זזה לא אומר שזה יקרה לאורך כל המסלול שלהדיזנגוף עמוס עוד יותר
ואם רכבים פרטיים יוכלו לנסוע בנתיב של הרכבת, מה מבדיל בינה לבין אוטובוס ארוך במיוחד?
בבקשה:וואלה
איך שתי רכבות עיליות אמורות לעבור שם? מאבן גבירול מערבה יש רק שלושה נתיבים ברחוב ארלוזרוב לשני הכיוונים, אלנבי ובן-יהודה עמוסים מאוד ברוב שעות היום. תוכל להפנות אותי לאיזשהן הדמיות או תרשימים שהקורא הממוצע יכול להבין? לא מצאתי הרבה מידע על הקו הסגול בגוגל.
שוב תודה!
תודה רבה!בבקשה:
http://www.nta.co.il/content/תתל-70-א-הקו-הסגול#
 
זה התכנון המפורט. אם תנבור בו מספיק תמצא את התרשימים שאתה מחפש.
זה הרעיון - להגביל נסיעת רכב פרטיוואלה
איך שתי רכבות עיליות אמורות לעבור שם? מאבן גבירול מערבה יש רק שלושה נתיבים ברחוב ארלוזרוב לשני הכיוונים, אלנבי ובן-יהודה עמוסים מאוד ברוב שעות היום. תוכל להפנות אותי לאיזשהן הדמיות או תרשימים שהקורא הממוצע יכול להבין? לא מצאתי הרבה מידע על הקו הסגול בגוגל.
שוב תודה!
אתה צודק לגמריזה הרעיון - להגביל נסיעת רכב פרטי
מבחינת יעילות תחבורתית, תמיד עדיף לקחת נתיב מרכב פרטי לטובת מערכת הסעת המונים.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.