מדריך התעריפים של הרוכב לאוטובוסים

מצב
הנושא נעול.
מדריך התעריפים של הרוכב לאוטובוסים

מדריך התעריפים של הרוכב לאוטובוסים
תראו אם זה יעזור לכם,

בגדול העתקתי את המודל של "441" (אמור לי מה הטלפון ואומר לך מה השם והכתובת של הבן אדם)

רק בתעריפים של אוטובוסים (אמור לי כמה שילמת ואומר לך איזה קוד ואיזו חברה זו).

השיטה הזו עוזרת לחשוף את הבלגן העצום והיעדר היד המכוונת של תעריפי התחבורה הציבורית.
 

oshri1987sg

Active member
בלאגן עצום שנגרם מכמה דברים

מדריך התעריפים של הרוכב לאוטובוסים
תראו אם זה יעזור לכם,

בגדול העתקתי את המודל של "441" (אמור לי מה הטלפון ואומר לך מה השם והכתובת של הבן אדם)

רק בתעריפים של אוטובוסים (אמור לי כמה שילמת ואומר לך איזה קוד ואיזו חברה זו).

השיטה הזו עוזרת לחשוף את הבלגן העצום והיעדר היד המכוונת של תעריפי התחבורה הציבורית.
בלאגן עצום שנגרם מכמה דברים
1.באזורים רבים בארץ אין כלל תעריף נסיעה אחיד בין מפעילי הנסיעה השונים ובאלה שיש זה לא לכל המפעילים
2.אזורי תעריפי נסיעה רבים יש לתעריף נסיעה בודדת
 
מי יודע עלויות חופשי סמסטריאלי שנתי

בלאגן עצום שנגרם מכמה דברים
1.באזורים רבים בארץ אין כלל תעריף נסיעה אחיד בין מפעילי הנסיעה השונים ובאלה שיש זה לא לכל המפעילים
2.אזורי תעריפי נסיעה רבים יש לתעריף נסיעה בודדת
מי יודע עלויות חופשי סמסטריאלי שנתי
באופן לא מפתיע, אין פירוט על מנויי הסטודנט בצו התעריפים.
מישהו מכיר מקום מרוכז שממנו אוכל להוסיך לצדריך שלי גם את המנויים הסמטריאליים+השנתיים
 

נתנאל531

Well-known member
באתר של אגד ברשימה של 'חופשי-חודשי' יש פירוט של זה

מי יודע עלויות חופשי סמסטריאלי שנתי
באופן לא מפתיע, אין פירוט על מנויי הסטודנט בצו התעריפים.
מישהו מכיר מקום מרוכז שממנו אוכל להוסיך לצדריך שלי גם את המנויים הסמטריאליים+השנתיים
באתר של אגד ברשימה של 'חופשי-חודשי' יש פירוט של זה
 
אתה בטוח לגבי נסיעה בין ראש העין לפתח תקוה?

מדריך התעריפים של הרוכב לאוטובוסים
תראו אם זה יעזור לכם,

בגדול העתקתי את המודל של "441" (אמור לי מה הטלפון ואומר לך מה השם והכתובת של הבן אדם)

רק בתעריפים של אוטובוסים (אמור לי כמה שילמת ואומר לך איזה קוד ואיזו חברה זו).

השיטה הזו עוזרת לחשוף את הבלגן העצום והיעדר היד המכוונת של תעריפי התחבורה הציבורית.
אתה בטוח לגבי נסיעה בין ראש העין לפתח תקוה?
ממתי זה 6.80 וקוד 2 ולא קוד 41 במחיר של 5.90?
לפי מה שאתה כותב גם אם נוסעים מראש העין לפתח תקוה ורוצים לעבור לקו אחר בתוך פתח תקוה אין מעבר חופשי.

אני חושב שקודים 1א ו 2 (4.7 ו 6.8) של אפיקים בצו, מתייחסים לקו 85.
[URL]http://www.kavim-t.co.il/download/LinePrice_3-85_.pdf[/URL]
 
תוספת:

אתה בטוח לגבי נסיעה בין ראש העין לפתח תקוה?
ממתי זה 6.80 וקוד 2 ולא קוד 41 במחיר של 5.90?
לפי מה שאתה כותב גם אם נוסעים מראש העין לפתח תקוה ורוצים לעבור לקו אחר בתוך פתח תקוה אין מעבר חופשי.

אני חושב שקודים 1א ו 2 (4.7 ו 6.8) של אפיקים בצו, מתייחסים לקו 85.
[URL]http://www.kavim-t.co.il/download/LinePrice_3-85_.pdf[/URL]
תוספת:
קו 85 זה הקו היחיד, נכון להיום, שנכלל באשכול פתח תקוה - ראש העין, וחורג מתחומי רפורמת 2011 (מאזורים 1 - קוד 42, 21 - קוד 43 ו 22 - קוד 41) לאזור שלא נכלל בה: האזור שבין צומת הטייסים לשוהם.
ולכן קיימים הקודים הללו עם 4.7 ו 6.8.
 

Bus Nerd

Active member
אם כבר הזכרת את האנומליה של 85, יש גם את העיוות של 84

תוספת:
קו 85 זה הקו היחיד, נכון להיום, שנכלל באשכול פתח תקוה - ראש העין, וחורג מתחומי רפורמת 2011 (מאזורים 1 - קוד 42, 21 - קוד 43 ו 22 - קוד 41) לאזור שלא נכלל בה: האזור שבין צומת הטייסים לשוהם.
ולכן קיימים הקודים הללו עם 4.7 ו 6.8.
אם כבר הזכרת את האנומליה של 85, יש גם את העיוות של 84
נסיעה בקו 84 עולה כמו נסיעה פנימית רגילה בתוך פתח תקווה, אבל כרטיס תקופתי בו (שתקף לתחנותיו בנחלים, נופך, רנתיה ומזור) עולה כמו כרטיס תקופתי שמשלב את פתח תקווה וראש העין - למרות שאין אף קו מהמושבים האלו לראש העין.
 
המקרה של קו 84 נובע בגלל שרפורמת התעריפים של 2016

אם כבר הזכרת את האנומליה של 85, יש גם את העיוות של 84
נסיעה בקו 84 עולה כמו נסיעה פנימית רגילה בתוך פתח תקווה, אבל כרטיס תקופתי בו (שתקף לתחנותיו בנחלים, נופך, רנתיה ומזור) עולה כמו כרטיס תקופתי שמשלב את פתח תקווה וראש העין - למרות שאין אף קו מהמושבים האלו לראש העין.
המקרה של קו 84 נובע בגלל שרפורמת התעריפים של 2016
לא הוחלה על תעריפי הבסיס אלא רק על כרטיסים תקופתיים.
זה נכון לא רק לגבי קו 84 אלא גם לגבי קווי פתח תקוה ראש העין.
מחיר נסיעה בודדת בין פתח תקוה לראש העין זהה למחיר נסיעה בודדת בין פתח תקוה לנחלים, נופך, רינתיה ומזור.
זה נכון גם לגבי קו 89 לעינת ונחשונים.
ובמקרה זה אם תעריפי הבסיס היו מעודכנים בהתאם לרפורמת 2016, סביר להניח שמחיר נסיעה בודדת דווקא היה עולה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה