רשמים שלי מנסיעה שלי לירושלים:
רשמים שלי מנסיעה שלי לירושלים:
לפני מספר ימים, הייתי בירושלים. רציתי לבדוק אם כל הטענות נגד הרכבת הקלה נכונות, או שמדובר בהגזמות. נסעתי פעמיים ברכבת הקלה (סיטיפס) ולהלן ההתרשמויות שלי:
בדקתי מספר דברים: התנהגות הפקחים, הטענה שביטלו קווי אוטובוס שחופפים לרכבת הקלה, וצפיפות בקרונות.
לא מצאתי שום בעיה בהתנהגות הפקחים. יש פקחים / כרטיסנים / מבקרים בכל חברות התחבורה הציבורית, לרבות רכבת ישראל, אגד, אפיקים, וגם בסיטיפס. תפקידם לבדוק שאנשים לא נוסעים בלי לשלם ולתקף, ולא נתקלתי בשום מקרה שפקח נהג באגרסיביות או באלימות.
לגבי הטיעון שביטלו או קיצרו קוי אוטובוס שחופפים לרכבת:
בדקתי באפליקצית "איפה בוס" ובאתר הממשלתי מספר מסלולי נסיעה, ותמיד מצאתי אפשרות אלטרטיבית לנסוע באוטובוס במקום ברכבת הקלה.
דוגמאות? בבקשה:
רוצים לנסוע מבנייני האומה להר הרצל? אפשר כמובן בקו 1, ואפשר גם בקו 35 או בקו 39. קו 39 אפילו נוסע דרך כביש בגין שהוא כביש מהיר.
רוצים מהר הרצל לתחנת "הטורים"? בבקשה. קו 39 וקו 39א.
מתחנה מרכזית לכיכר ה"דוידקה" אפשר להגיע ברכת הקלה, אבל ישנם קוי אגד רבים שמגיעים לשם: 18, 25, 66 א', 74, 78.
אשמח אם כל אלה שטוענים שהנוסעים ברכבת הקלה הם נוסעים שבויים, שייתנו דוגמאות שימחישו את זה.
לגבי הטענה על צפיפות ברכבת הקלה: האמת, כן, קצת צפוף. לא לכולם יש מקום לשבת, יש נוסעים רבים שנאלצים לעמוד. אבל נתקלתי כבר באוטובוסים צפופים יותר, למשל קו 76 מאור יהודה לפתח תקוה.
כמו כן, התרשמתי שהמזגן ברכבת הקלה לא כל כך יעיל, כי היה קצת חם ומחניק ברכבת.
אז אלה ההתרשמויות שלי מהנסיעה ברכבת הקלה, אשמח לשמוע תגובות מאלה שחושבים אחרת.
רשמים שלי מנסיעה שלי לירושלים:
לפני מספר ימים, הייתי בירושלים. רציתי לבדוק אם כל הטענות נגד הרכבת הקלה נכונות, או שמדובר בהגזמות. נסעתי פעמיים ברכבת הקלה (סיטיפס) ולהלן ההתרשמויות שלי:
בדקתי מספר דברים: התנהגות הפקחים, הטענה שביטלו קווי אוטובוס שחופפים לרכבת הקלה, וצפיפות בקרונות.
לא מצאתי שום בעיה בהתנהגות הפקחים. יש פקחים / כרטיסנים / מבקרים בכל חברות התחבורה הציבורית, לרבות רכבת ישראל, אגד, אפיקים, וגם בסיטיפס. תפקידם לבדוק שאנשים לא נוסעים בלי לשלם ולתקף, ולא נתקלתי בשום מקרה שפקח נהג באגרסיביות או באלימות.
לגבי הטיעון שביטלו או קיצרו קוי אוטובוס שחופפים לרכבת:
בדקתי באפליקצית "איפה בוס" ובאתר הממשלתי מספר מסלולי נסיעה, ותמיד מצאתי אפשרות אלטרטיבית לנסוע באוטובוס במקום ברכבת הקלה.
דוגמאות? בבקשה:
רוצים לנסוע מבנייני האומה להר הרצל? אפשר כמובן בקו 1, ואפשר גם בקו 35 או בקו 39. קו 39 אפילו נוסע דרך כביש בגין שהוא כביש מהיר.
רוצים מהר הרצל לתחנת "הטורים"? בבקשה. קו 39 וקו 39א.
מתחנה מרכזית לכיכר ה"דוידקה" אפשר להגיע ברכת הקלה, אבל ישנם קוי אגד רבים שמגיעים לשם: 18, 25, 66 א', 74, 78.
אשמח אם כל אלה שטוענים שהנוסעים ברכבת הקלה הם נוסעים שבויים, שייתנו דוגמאות שימחישו את זה.
לגבי הטענה על צפיפות ברכבת הקלה: האמת, כן, קצת צפוף. לא לכולם יש מקום לשבת, יש נוסעים רבים שנאלצים לעמוד. אבל נתקלתי כבר באוטובוסים צפופים יותר, למשל קו 76 מאור יהודה לפתח תקוה.
כמו כן, התרשמתי שהמזגן ברכבת הקלה לא כל כך יעיל, כי היה קצת חם ומחניק ברכבת.
אז אלה ההתרשמויות שלי מהנסיעה ברכבת הקלה, אשמח לשמוע תגובות מאלה שחושבים אחרת.