שאלה מוזרה על ניצול כרטיסית רב קו

מצב
הנושא נעול.

ArsaWhat

New member
שאלה מוזרה על ניצול כרטיסית רב קו

שאלה מוזרה על ניצול כרטיסית רב קו
אהלן,
לפני כך וכך זמן טענתי כרטיסית 12 נסיעות בקו חיפה-ת"א ברכבת.
הגעתי היום לתחנת רכבת ההגנה, לא ממש זכרתי אם יש לי עוד יתרה בחוזה הזה או לא, מכיוון שמיהרתי, העברתי את הרב קו, הדלת נפתחה (למיטב זכרוני קורא הכרטיסים לא נתן תצוגת טקסט של כמה נסיעות נשארו לי) והמשכתי לרציף. אגב, אין לי עוד חוזים פעילים ברכבת ישראל, רק חיפה-ת"א.
הגעתי לחיפה. העברתי את הכרטיס והיה כתוב: "הכרטיס לא תקף בתחנה זו" או משהו כזה. העברתי בקורא כרטיסים שלידו וקיבלתי את אותה התשובה. לא ראיתי איש רכבת באזור, ניצלתי את החלון שנפתח לאדם אחר שעבר ועברתי גם אני. הלכתי ישר למכונת הכרטיסים, הנחתי את הרב קו ולפי התצוגה הבנתי שניצלתי את כל 12 הנסיעות, אז בהזדמנות הזו טענתי כרטיסיה חדשה.
אח"כ בדקתי באפליקצית הרב קו את הכרטיס ומשהו נראה לי מוזר (מצורף צילום מסך).
ב-18:38 יש תיעוד שהעברתי את הכרטיס בקורא הכרטיסים בהגנה.
ב-19:42 יש תיעוד שהעברתי את הכרטיס בחוף הכרמל, כתוב "ביטול - חוזה 3" - האם הכוונה בכך שהכרטיס זיהה שניצלתי את כל 12 הנסיעות וביטל את עצמו? אם כן, למה 2 קוראי כרטיסים נתנו לי הודעה שהכרטיס לא תקף ולא פתחו את השערים? אם מבטלים, זה אמור להיות מיד אחרי שהקורא נתן לי לצאת!
ומיד אח"כ כתוב שב-1997 (לפני המצאת הרב קו!) הייתי בהגנה, ושוב רישום על 19:42 בחוף הכרמל (שכבר היה). אח"כ יש תיעוד של הטענת הכרטיסיה מחדש.

יש למישהו הסבר?
כמו כן, האם יש דרך שאוכל לראות את כל היסטורית השימוש שלי ברב קו, רצוי על פי חוזה (במקרה הזה החוזה שהסתיים היום בקו חיפה-ת"א, ואולי הוא לא באמת הסתיים)?

תודה מראש.

 
חוזה 3 אצלך טעון חופשי חודשי גוש דן

שאלה מוזרה על ניצול כרטיסית רב קו
אהלן,
לפני כך וכך זמן טענתי כרטיסית 12 נסיעות בקו חיפה-ת"א ברכבת.
הגעתי היום לתחנת רכבת ההגנה, לא ממש זכרתי אם יש לי עוד יתרה בחוזה הזה או לא, מכיוון שמיהרתי, העברתי את הרב קו, הדלת נפתחה (למיטב זכרוני קורא הכרטיסים לא נתן תצוגת טקסט של כמה נסיעות נשארו לי) והמשכתי לרציף. אגב, אין לי עוד חוזים פעילים ברכבת ישראל, רק חיפה-ת"א.
הגעתי לחיפה. העברתי את הכרטיס והיה כתוב: "הכרטיס לא תקף בתחנה זו" או משהו כזה. העברתי בקורא כרטיסים שלידו וקיבלתי את אותה התשובה. לא ראיתי איש רכבת באזור, ניצלתי את החלון שנפתח לאדם אחר שעבר ועברתי גם אני. הלכתי ישר למכונת הכרטיסים, הנחתי את הרב קו ולפי התצוגה הבנתי שניצלתי את כל 12 הנסיעות, אז בהזדמנות הזו טענתי כרטיסיה חדשה.
אח"כ בדקתי באפליקצית הרב קו את הכרטיס ומשהו נראה לי מוזר (מצורף צילום מסך).
ב-18:38 יש תיעוד שהעברתי את הכרטיס בקורא הכרטיסים בהגנה.
ב-19:42 יש תיעוד שהעברתי את הכרטיס בחוף הכרמל, כתוב "ביטול - חוזה 3" - האם הכוונה בכך שהכרטיס זיהה שניצלתי את כל 12 הנסיעות וביטל את עצמו? אם כן, למה 2 קוראי כרטיסים נתנו לי הודעה שהכרטיס לא תקף ולא פתחו את השערים? אם מבטלים, זה אמור להיות מיד אחרי שהקורא נתן לי לצאת!
ומיד אח"כ כתוב שב-1997 (לפני המצאת הרב קו!) הייתי בהגנה, ושוב רישום על 19:42 בחוף הכרמל (שכבר היה). אח"כ יש תיעוד של הטענת הכרטיסיה מחדש.

יש למישהו הסבר?
כמו כן, האם יש דרך שאוכל לראות את כל היסטורית השימוש שלי ברב קו, רצוי על פי חוזה (במקרה הזה החוזה שהסתיים היום בקו חיפה-ת"א, ואולי הוא לא באמת הסתיים)?

תודה מראש.
חוזה 3 אצלך טעון חופשי חודשי גוש דן
חוזה 2 הייתה הכרטיסיה הישנה ברכבת, כנראה היה לך ניקוב אחרון

מה שקורה זה כך.
כשאתה נכנס לרכבת, המכשיר לא יודע מה היעד שלך, לכן מחייב את אחד החוזים התואמים שיש על הכרטיס, במקרה הזה, החופשי חודשי של גוש דן (תואם למקרה של נסיעה ליעד בגוש דן).
בחיפה המאמת זיהה שזה לא החוזה הדרוש, לכן ביטל את החיוב שלו.
וחייב את הוזה המתאים, ובמקביל גם רשם יציאה.

כאן או שלא מיהרת מספיק, או שהייתה תקלה ולא הצלחת לצאת מהתחנה.
נסיונות נוספים לצאת נתקלו בסירוב (צריך לברר ברכבת למה)
כמובן שיתכן והתקלה היא שלא היה בחוזה 2 נסיעות נוספות. אבל אז יהיה מוזר למה רשם יציאה.

ואחרי זה אענת כרטיסיה חדשה בחוזה 1
 

benshap2

New member
הרבה זמן הסוגיה הזו עניינה אותי כתיאורטית

חוזה 3 אצלך טעון חופשי חודשי גוש דן
חוזה 2 הייתה הכרטיסיה הישנה ברכבת, כנראה היה לך ניקוב אחרון

מה שקורה זה כך.
כשאתה נכנס לרכבת, המכשיר לא יודע מה היעד שלך, לכן מחייב את אחד החוזים התואמים שיש על הכרטיס, במקרה הזה, החופשי חודשי של גוש דן (תואם למקרה של נסיעה ליעד בגוש דן).
בחיפה המאמת זיהה שזה לא החוזה הדרוש, לכן ביטל את החיוב שלו.
וחייב את הוזה המתאים, ובמקביל גם רשם יציאה.

כאן או שלא מיהרת מספיק, או שהייתה תקלה ולא הצלחת לצאת מהתחנה.
נסיונות נוספים לצאת נתקלו בסירוב (צריך לברר ברכבת למה)
כמובן שיתכן והתקלה היא שלא היה בחוזה 2 נסיעות נוספות. אבל אז יהיה מוזר למה רשם יציאה.

ואחרי זה אענת כרטיסיה חדשה בחוזה 1
הרבה זמן הסוגיה הזו עניינה אותי כתיאורטית
עכשיו סוף סוף אני מבין מה המערכת עושה.
הדבר היחיד שחסר בהסבר שלמעלה, זה שבמקום לקחת הכניסה את הזמן בו נכנסת בהגנה, כשאתה יוצא לאחר ביטול השימוש בחוזה השגוי, הולידטור מזין כניסה בתחנה בה נכנסת בתאריך הזוי ב 1997.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה