ככל הנראה סופר-וייט. של אגד.מה בצילום? איכן צולם?
לא מכתשים גם לא מצפה בקשר למס שלדהככל הנראה סופר-וייט. של אגד.
אזור המכתשים? מצפה?
אם תיתן לי את מס' השלדה שקיים על הקורה התחתונה השמאלית בצד הפנימי שלה - תקבל זיהוי מיידי של הרכב ואף את קורות חייו.
שלח את המאיט לשם עם נייר זכוכית גסלא מכתשים גם לא מצפה בקשר למס שלדה
אני כבר קשיש לביצוע משימות כאלה אבל אבקש את המחלצים מהשרשור הקודם לאחר שיסימו החילוץ שלך.
קוביז אבו מאיט
באוטובוסים אני לא מביןמה בצילום? איכן צולם?
בקטע השני אתה אכן מבין טוב צפון נחל ערבהבאוטובוסים אני לא מבין
אבל זה נראה כמו צפון הערבה,
בבתרונות של עידן
או אולי של חצבה
הנה זיהוי מוחלט של הדגם: פורד F8 של אגדבקטע השני אתה אכן מבין טוב צפון נחל ערבה
בין חצבה לעידן.
12 נקודות
מעט צפונה מאגר עידן מים ראשונים לעונה זאת, בחצבה היה יבש לחלוטין.
קוביז
ד"ר קבלהנה זיהוי מוחלט של הדגם: פורד F8 של אגד
: ותודה לכהן הגדול - דני הענק שזיהה, ושלח לי עכשיו את הזיהוי. כנראה מדובר ברכב של אגד חיפה. נמשיך בניסיונות הזיהוי. שלח לי את הנ.צ. המדוייק ואשלח לשם חבר שגר בגרופית.
תודה רבה. ביום שני יזהר יהיה שם ויבדוקד"ר קבל
הרכב זוהה: 66-173 של המקשר. תודה רבה ליזהר !תודה רבה. ביום שני יזהר יהיה שם ויבדוק
את מס' השלדה עד תום. כל הכבוד לך על השת"ף.
התמונה של 66173 מאתר המקשרהרכב זוהה: 66-173 של המקשר. תודה רבה ליזהר !
מס' השלדה זהה בשנייהם ו....בינגו ! שמע:התמונה של 66173 מאתר המקשר
שלום! התמונה של 66173 מאתר המקשר לא נראה לי שהנטוש בנגב הוא אכן 66173 שימו לב לפינות הקדמיות של החלון הקדמי ליד הדלת של הנטוש מול התמונה המקורית של 66173
והנה עוד מידע בשבילך יהודהל'ה:מס' השלדה זהה בשנייהם ו....בינגו ! שמע:
במשך השנים נעשו לבטח שינויים במרכב. על-פי שתי התמונות בהחלט אפשר לאשר שמדובר באותו רכב. גדליה איילון, ז"ל, שהיה ממונה על המרכבים בהמקשר, שיפר ושינה אותם כל העת. אין מה לעשות: לשנייהם מס' שלדה זהה ובזה מסתיים הסיפור. זהו 66-173 בוודאות. גם גלריות אפשר להוסיף ולהוריד כל הזמן. מציאותה או אי מציאותה של גלרייה על הגג לא אומר דבר.
הנושא אומת עם צביקה וינשטוק עכשיו - מנהל ארכיוהנה עוד מידע בשבילך יהודהל'ה:
מס' השלדה של הנטוש הינו: 9H+9H4305.
מס' השלדה של 66-173 כמופיע באופן רשמי במסמכי "המקשר" הינו: 9H+9H4305.
66-173 הוצא ממצאי מחשב משרד הרישוי רק בתאריך 24.02.1987 למרות שהושבת כבר באוגוסט 1968. הוא הפורד היחיד ב"המקשר" שנגרט ממצבת הרישוי הרשמית בשלהי שנות ה-80 כי הרכב היה קיים כל השנים בתור גרוטאה עם מס' רישוי עליו ! רק בשנת 1987, כאשר הוחזרו לוחיות הרישוי למשרד הרישוי, ניתן היה לגרוט אותו ממצבת המושבתים במחשב. ולא פלא! שהרי אנו רואים שעד לעצם ימים אלה הוא קיים פיזית !
תודה על התמונה שלו מאתר "המקשר". אני העברתי אותה לשם.........בזמנו...
להערכתי מדובר בשני אוטובוסים ולא באחד אז ...נהנושא אומת עם צביקה וינשטוק עכשיו - מנהל ארכי
ארכיון אגד שבחן את התמונה לעומק. רק לחברת "שחר" הצפונית היו פורדים דומים אך גם לפי סימני הפנסים מאחור, זה יכול להיות רק "המקשר". בהזדמנות ראשונה אצא לשטח בעצמי לבחינה מחודשת !
לוחית מס' השלדה שופשפה והמס' נגלה לעין אךלהערכתי מדובר בשני אוטובוסים ולא באחד אז ...נ
שלום! להערכתי מדובר על שני אוטובוסים ולא על אותו אחד ..אז נדרש לבדוק
ופרט נוסף וחשוב: ל- 66-173 היתה תמיד גלרייה עלהערכתי מדובר בשני אוטובוסים ולא באחד אז ...נ
שלום! להערכתי מדובר על שני אוטובוסים ולא על אותו אחד ..אז נדרש לבדוק
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.