מה בצילום? איכן צולם?

מצב
הנושא נעול.
ככל הנראה סופר-וייט. של אגד.

מה בצילום? איכן צולם?
ככל הנראה סופר-וייט. של אגד.
אזור המכתשים? מצפה?
אם תיתן לי את מס' השלדה שקיים על הקורה התחתונה השמאלית בצד הפנימי שלה - תקבל זיהוי מיידי של הרכב ואף את קורות חייו.
 

kobiz99

New member
לא מכתשים גם לא מצפה בקשר למס שלדה

ככל הנראה סופר-וייט. של אגד.
אזור המכתשים? מצפה?
אם תיתן לי את מס' השלדה שקיים על הקורה התחתונה השמאלית בצד הפנימי שלה - תקבל זיהוי מיידי של הרכב ואף את קורות חייו.
לא מכתשים גם לא מצפה בקשר למס שלדה
אני כבר קשיש לביצוע משימות כאלה אבל אבקש את המחלצים מהשרשור הקודם לאחר שיסימו החילוץ שלך.
קוביז אבו מאיט
 
שלח את המאיט לשם עם נייר זכוכית גס

לא מכתשים גם לא מצפה בקשר למס שלדה
אני כבר קשיש לביצוע משימות כאלה אבל אבקש את המחלצים מהשרשור הקודם לאחר שיסימו החילוץ שלך.
קוביז אבו מאיט
שלח את המאיט לשם עם נייר זכוכית גס
ותגיד לו לשפשף את המס' הטבוע עדיין על השלדה. זיהוי של הרכב מובטח תוך דקות.
 

kobiz99

New member
בקטע השני אתה אכן מבין טוב צפון נחל ערבה

באוטובוסים אני לא מבין
אבל זה נראה כמו צפון הערבה,
בבתרונות של עידן
או אולי של חצבה
בקטע השני אתה אכן מבין טוב צפון נחל ערבה
בין חצבה לעידן.
12 נקודות
מעט צפונה מאגר עידן מים ראשונים לעונה זאת, בחצבה היה יבש לחלוטין.
קוביז
 
הנה זיהוי מוחלט של הדגם: פורד F8 של אגד

בקטע השני אתה אכן מבין טוב צפון נחל ערבה
בין חצבה לעידן.
12 נקודות
מעט צפונה מאגר עידן מים ראשונים לעונה זאת, בחצבה היה יבש לחלוטין.
קוביז
הנה זיהוי מוחלט של הדגם: פורד F8 של אגד
: ותודה לכהן הגדול - דני הענק שזיהה, ושלח לי עכשיו את הזיהוי. כנראה מדובר ברכב של אגד חיפה. נמשיך בניסיונות הזיהוי. שלח לי את הנ.צ. המדוייק ואשלח לשם חבר שגר בגרופית.
 

kobiz99

New member
ד"ר קבל

הנה זיהוי מוחלט של הדגם: פורד F8 של אגד
: ותודה לכהן הגדול - דני הענק שזיהה, ושלח לי עכשיו את הזיהוי. כנראה מדובר ברכב של אגד חיפה. נמשיך בניסיונות הזיהוי. שלח לי את הנ.צ. המדוייק ואשלח לשם חבר שגר בגרופית.
ד"ר קבל
 
תודה רבה. ביום שני יזהר יהיה שם ויבדוק

תודה רבה. ביום שני יזהר יהיה שם ויבדוק
את מס' השלדה עד תום. כל הכבוד לך על השת"ף.
 

gen1

New member
התמונה של 66173 מאתר המקשר

הרכב זוהה: 66-173 של המקשר. תודה רבה ליזהר !
התמונה של 66173 מאתר המקשר
שלום! התמונה של 66173 מאתר המקשר לא נראה לי שהנטוש בנגב הוא אכן 66173 שימו לב לפינות הקדמיות של החלון הקדמי ליד הדלת של הנטוש מול התמונה המקורית של 66173
 
מס' השלדה זהה בשנייהם ו....בינגו ! שמע:

התמונה של 66173 מאתר המקשר
שלום! התמונה של 66173 מאתר המקשר לא נראה לי שהנטוש בנגב הוא אכן 66173 שימו לב לפינות הקדמיות של החלון הקדמי ליד הדלת של הנטוש מול התמונה המקורית של 66173
מס' השלדה זהה בשנייהם ו....בינגו ! שמע:
במשך השנים נעשו לבטח שינויים במרכב. על-פי שתי התמונות בהחלט אפשר לאשר שמדובר באותו רכב. גדליה איילון, ז"ל, שהיה ממונה על המרכבים בהמקשר, שיפר ושינה אותם כל העת. אין מה לעשות: לשנייהם מס' שלדה זהה ובזה מסתיים הסיפור. זהו 66-173 בוודאות. גם גלריות אפשר להוסיף ולהוריד כל הזמן. מציאותה או אי מציאותה של גלרייה על הגג לא אומר דבר.
 
והנה עוד מידע בשבילך יהודהל'ה:

מס' השלדה זהה בשנייהם ו....בינגו ! שמע:
במשך השנים נעשו לבטח שינויים במרכב. על-פי שתי התמונות בהחלט אפשר לאשר שמדובר באותו רכב. גדליה איילון, ז"ל, שהיה ממונה על המרכבים בהמקשר, שיפר ושינה אותם כל העת. אין מה לעשות: לשנייהם מס' שלדה זהה ובזה מסתיים הסיפור. זהו 66-173 בוודאות. גם גלריות אפשר להוסיף ולהוריד כל הזמן. מציאותה או אי מציאותה של גלרייה על הגג לא אומר דבר.
והנה עוד מידע בשבילך יהודהל'ה:
מס' השלדה של הנטוש הינו: 9H+9H4305.
מס' השלדה של 66-173 כמופיע באופן רשמי במסמכי "המקשר" הינו: 9H+9H4305.
66-173 הוצא ממצאי מחשב משרד הרישוי רק בתאריך 24.02.1987 למרות שהושבת כבר באוגוסט 1968. הוא הפורד היחיד ב"המקשר" שנגרט ממצבת הרישוי הרשמית בשלהי שנות ה-80 כי הרכב היה קיים כל השנים בתור גרוטאה עם מס' רישוי עליו ! רק בשנת 1987, כאשר הוחזרו לוחיות הרישוי למשרד הרישוי, ניתן היה לגרוט אותו ממצבת המושבתים במחשב. ולא פלא! שהרי אנו רואים שעד לעצם ימים אלה הוא קיים פיזית !
תודה על התמונה שלו מאתר "המקשר". אני העברתי אותה לשם.........בזמנו...
 
הנושא אומת עם צביקה וינשטוק עכשיו - מנהל ארכי

והנה עוד מידע בשבילך יהודהל'ה:
מס' השלדה של הנטוש הינו: 9H+9H4305.
מס' השלדה של 66-173 כמופיע באופן רשמי במסמכי "המקשר" הינו: 9H+9H4305.
66-173 הוצא ממצאי מחשב משרד הרישוי רק בתאריך 24.02.1987 למרות שהושבת כבר באוגוסט 1968. הוא הפורד היחיד ב"המקשר" שנגרט ממצבת הרישוי הרשמית בשלהי שנות ה-80 כי הרכב היה קיים כל השנים בתור גרוטאה עם מס' רישוי עליו ! רק בשנת 1987, כאשר הוחזרו לוחיות הרישוי למשרד הרישוי, ניתן היה לגרוט אותו ממצבת המושבתים במחשב. ולא פלא! שהרי אנו רואים שעד לעצם ימים אלה הוא קיים פיזית !
תודה על התמונה שלו מאתר "המקשר". אני העברתי אותה לשם.........בזמנו...
הנושא אומת עם צביקה וינשטוק עכשיו - מנהל ארכי
ארכיון אגד שבחן את התמונה לעומק. רק לחברת "שחר" הצפונית היו פורדים דומים אך גם לפי סימני הפנסים מאחור, זה יכול להיות רק "המקשר". בהזדמנות ראשונה אצא לשטח בעצמי לבחינה מחודשת !
 

gen1

New member
להערכתי מדובר בשני אוטובוסים ולא באחד אז ...נ

הנושא אומת עם צביקה וינשטוק עכשיו - מנהל ארכי
ארכיון אגד שבחן את התמונה לעומק. רק לחברת "שחר" הצפונית היו פורדים דומים אך גם לפי סימני הפנסים מאחור, זה יכול להיות רק "המקשר". בהזדמנות ראשונה אצא לשטח בעצמי לבחינה מחודשת !
להערכתי מדובר בשני אוטובוסים ולא באחד אז ...נ
שלום! להערכתי מדובר על שני אוטובוסים ולא על אותו אחד ..אז נדרש לבדוק
 
לוחית מס' השלדה שופשפה והמס' נגלה לעין אך

להערכתי מדובר בשני אוטובוסים ולא באחד אז ...נ
שלום! להערכתי מדובר על שני אוטובוסים ולא על אותו אחד ..אז נדרש לבדוק
לוחית מס' השלדה שופשפה והמס' נגלה לעין אך
בהחלט יתכן שעל השלדה הוחלף מרכב או הועבר מחברה אחרת. עד שלא אראה במו עיניי, אין לדעת. עם זאת, לפי מבנה החלונות, זהו רכב המקשר. הזויות העגולה עליה אתה מדבר נוספה רק בשנות ה-60 באוטובוסי המקשר ולא בכולם. אוטובוסים עברו שינוי מבנה באופן תדיר. צביקה שהכיר כל אחד מאוטובוסי המקשר ונחשב לבר סמכא מס' 1 בכל הקשור להמקשר, ראה, בחן ופסק: זהו פורד אפ8 של המקשר !!!
 
ופרט נוסף וחשוב: ל- 66-173 היתה תמיד גלרייה ע

להערכתי מדובר בשני אוטובוסים ולא באחד אז ...נ
שלום! להערכתי מדובר על שני אוטובוסים ולא על אותו אחד ..אז נדרש לבדוק
ופרט נוסף וחשוב: ל- 66-173 היתה תמיד גלרייה ע
על הגג כי אוטובוסים מסוג פורד F8 הופעלו על-פי רוב לנסיעות בפרוזדור ירושלים ובית-שמש ולקחו עימם מטען. הם נסעו לבר-גיורא, נס-הרים, לזכרייה, וגם לנתיב הל"ה. הדבר חייב גלרייה למטען על הגג. צביקה אישר (ולצערי לא ניתן לראות זאת בתמונה שצרפת) שבאוטובוס מס' 66-173 היתה גלרייה קבועה על הגג. פרט נוסף: על פי חורי הפנסים האחוריים בחלקו האחורי של האוטו, אלו הם פנסים של המקשר ! בכל מקרה, אין לי ספק שזהו 66-173. הקואופרטיב היחיד שהיו לו פורדים מדגם דומה או כמעט זהה היה "שחר". אך גם לחברה הבאר-שבעית היו אוטובוסים זהים לחלוטין לאלו של "המקשר", ואפילו טייגר "אקווריום" ! אוטובוס מס' 66-254 של החברה הבאר-שבעית היה אקווריום !!! זהה אחד לאחד לרכב המקשר ! תביט היטב בתמונה המצורפת: אילו הייתי מטשטש את הרישוי, היית בטוח שזה המקשר אך זה לא !!! מפתיע ! התמונה צולמה בבאר-שבע כמובן !
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה