אישית לוחצת

מצב
הנושא נעול.

magicbs

New member
אישית לוחצת
שרשור התרשמויות/הודעות אישיות.
קווי שירות לב"ש שהמצאתי
ישבתי ותיכננתי קווי תח"צ על פני מפת גוגל לב"ש. המפה הנוכחית מכילה 7 קווים אותם קיניתי "מהירים וסיבוביים". ציירתי רק כיוון אחד, והכיוון ההפוך אמור לחפוף לו. אני חייב לאמר שמפות גוגל ממש לא מקל על עניין הכנת המפות שם... http://maps.google.com/maps/ms?msid...&ll=31.250305,34.787393&spn=0.030121,0.066047 אני אשב ואכין בקרוב את מפת הקווים המשלימים המקומיים. (ואם בכלל מישהו מכיר תכנה טובה יותר לשם כך, אשמח לדעת עליה.
 

romcd

New member
אישית לוחצת
שרשור התרשמויות/הודעות אישיות.
רשמים מתחבורה ציבורית בתל אביב -ירושלים -באר
נסעתי בחג לירושלים ,קטסטרופה ,אולי בגלל החגים ,אבל חלק מהקווים מאחרים ב 30 דקות ,אחרים מלאים, הנהגים מאחרים להגיע לתחנת קצה ולחזור ,גםהרכבת הקלה מפוצצת ,מלא אנשים מסתננים מהדלת האחורית אולי בלי לשלם ורוב האוטובוסים ארוכים 3 דלתות . הרחוב של מחנה יוהדה לדעתי צריך להסגר לתנועה חד סטירית ולפצל את מיקום התחנות ,יותר רכבות כל 7 דקות ולא כל 12 דקות,הרכבת יפיפייה מבחוץ ומסיפה לעיר !!!. תחבורה ציבורית בתל אביב מבת ים עד רמת גן היא טובה ולא צפופה גם יחסית לבוקר ,תלוי איפה אתה עולה , בבת ים קרוב למסוף ליד בית העלמין \מרינה או קרוב למסוף רמת עמידר רמת גן או תל השומר או מסוף קרית שרת חולון תמיד יש מקום לשבת סה"כ בסדר. בבאר שבע התחבורה הציבורית בנויה מקווים של 15 -30 דק' לכל כיוון ,ככה שאין בעיות . באשדוד אגד פלוס הביאה בשורה בתוך העיר ויש נוסעים ודיי מצליח . ורק ביבנה נהג נוסע 8 פעמים הלוך חזור בממוצע של 5 נוסעים ו 4 קוים פנימיים שונים , זה כישלון כי המדינה מסבסדת את האוטובוסים הריקים בערד יש 2 קווים פנימיים ונס ציונה 2 קווים וזה היה מספיק בהחלט עבור יבנה .
 

sasi110

New member
אישית לוחצת
שרשור התרשמויות/הודעות אישיות.
קווי לילה
נסעתי אתמול בקו 193 קו לילה מחיפה מרכז הכרמל ליפעת האוטובוס יצא ב00:30 והאוטובוס היה ריק כל הנסיעה חוץ ממני והנהג זאת הפריפריה מה לעשות לא חייה ונושמת
 

magicbs

New member
קווי שירות לב"ש שהמצאתי
ישבתי ותיכננתי קווי תח"צ על פני מפת גוגל לב"ש. המפה הנוכחית מכילה 7 קווים אותם קיניתי "מהירים וסיבוביים". ציירתי רק כיוון אחד, והכיוון ההפוך אמור לחפוף לו. אני חייב לאמר שמפות גוגל ממש לא מקל על עניין הכנת המפות שם... http://maps.google.com/maps/ms?msid...&ll=31.250305,34.787393&spn=0.030121,0.066047 אני אשב ואכין בקרוב את מפת הקווים המשלימים המקומיים. (ואם בכלל מישהו מכיר תכנה טובה יותר לשם כך, אשמח לדעת עליה.
זה הקישור המתאים
שלא מכיל את הקו בנווה נוי, שלא אמור להיכנס. http://maps.google.com/maps/ms?msid...0&ll=31.240031,34.78044&spn=0.030125,0.066047
 

romcd

New member
רשמים מתחבורה ציבורית בתל אביב -ירושלים -באר
נסעתי בחג לירושלים ,קטסטרופה ,אולי בגלל החגים ,אבל חלק מהקווים מאחרים ב 30 דקות ,אחרים מלאים, הנהגים מאחרים להגיע לתחנת קצה ולחזור ,גםהרכבת הקלה מפוצצת ,מלא אנשים מסתננים מהדלת האחורית אולי בלי לשלם ורוב האוטובוסים ארוכים 3 דלתות . הרחוב של מחנה יוהדה לדעתי צריך להסגר לתנועה חד סטירית ולפצל את מיקום התחנות ,יותר רכבות כל 7 דקות ולא כל 12 דקות,הרכבת יפיפייה מבחוץ ומסיפה לעיר !!!. תחבורה ציבורית בתל אביב מבת ים עד רמת גן היא טובה ולא צפופה גם יחסית לבוקר ,תלוי איפה אתה עולה , בבת ים קרוב למסוף ליד בית העלמין \מרינה או קרוב למסוף רמת עמידר רמת גן או תל השומר או מסוף קרית שרת חולון תמיד יש מקום לשבת סה"כ בסדר. בבאר שבע התחבורה הציבורית בנויה מקווים של 15 -30 דק' לכל כיוון ,ככה שאין בעיות . באשדוד אגד פלוס הביאה בשורה בתוך העיר ויש נוסעים ודיי מצליח . ורק ביבנה נהג נוסע 8 פעמים הלוך חזור בממוצע של 5 נוסעים ו 4 קוים פנימיים שונים , זה כישלון כי המדינה מסבסדת את האוטובוסים הריקים בערד יש 2 קווים פנימיים ונס ציונה 2 קווים וזה היה מספיק בהחלט עבור יבנה .
ההסתננויות הכוונה לאוטובוסים הארוכים
פשוט עולים בדלת האחורית ,ראית בכל היום הארוך , לפחות 20 נוסעים עולים מאחור בלי לשלם וכל זה שאני מחכה לקו שאני מחכה לו ,באוטובוס שאני עלית שמעתי את הנהג מבקש לרדת או לבוא לשלם.
 

Geistertreiber

New member
קווי לילה
נסעתי אתמול בקו 193 קו לילה מחיפה מרכז הכרמל ליפעת האוטובוס יצא ב00:30 והאוטובוס היה ריק כל הנסיעה חוץ ממני והנהג זאת הפריפריה מה לעשות לא חייה ונושמת
קרה לי גם במוצ"ש מאריאל לת"א.
לדעתי, זו בעיה של מודעות. במוצ"ש בקווים מאריאל שיוצאים ב 22:00 ולפני עמוסים עד כדי כך שאין מקום אלא בעמידה בתחנות האחרונות בתוך אריאל.... אם אנשים היו יודעים שיש אוטובוס ב 23:00 הם היו עולים עלין במקום להדחס ב 22:00 בעמידה.
 

sasi110

New member
קרה לי גם במוצ"ש מאריאל לת"א.
לדעתי, זו בעיה של מודעות. במוצ"ש בקווים מאריאל שיוצאים ב 22:00 ולפני עמוסים עד כדי כך שאין מקום אלא בעמידה בתחנות האחרונות בתוך אריאל.... אם אנשים היו יודעים שיש אוטובוס ב 23:00 הם היו עולים עלין במקום להדחס ב 22:00 בעמידה.
למה אין קווי לילה מהגליל צפת מירון קרית שמונה
למה אין קווי לילה מהגליל לת"א וירושלים מהשעה 23:00 עד הבוקר כמו שיש רכבות בלילה למה האוטובוסים צריכים להיות מחוץ לתמונה
 
למה אין קווי לילה מהגליל צפת מירון קרית שמונה
למה אין קווי לילה מהגליל לת"א וירושלים מהשעה 23:00 עד הבוקר כמו שיש רכבות בלילה למה האוטובוסים צריכים להיות מחוץ לתמונה
כמו במקומות אחרים, גם כאן צריך להפעיל לחץ
על משרד התחבורה באמצעות ראשי הרשויות. תפנה לראש העיר ותתעקש, רוב הסיכויים שראש העיר שלך פשוט מעולם לא חשב על זה.
 

mister K

New member
קווי לילה
נסעתי אתמול בקו 193 קו לילה מחיפה מרכז הכרמל ליפעת האוטובוס יצא ב00:30 והאוטובוס היה ריק כל הנסיעה חוץ ממני והנהג זאת הפריפריה מה לעשות לא חייה ונושמת
לקו 193 יש פוטנציאל אדיר...
אבל יש לו שתי בעיות: פרסום לקוי ושעות פעילות דפוקות. במשרד התחבורה כל כך מקובעים שזה פשוט מרגיז. הם ייעדו את הקו אך ורק לבליינים מעפולה ומהעמק שנוסעים לחיפה והתעלמו לחלוטין מהעובדה שאזור העמק הוא אזור שופע פאבים (טובים!) ומועדונים, שרבים מגיעים אליהם מחיפה והקריות. זמני הנסיעות נקבעו כך שיתאימו אך ורק לבליינים תושבי עפולה והעמק ולא לאלו שרוצים לבלות בעמק (אוכלוסייה הרבה יותר גדולה לדעתי). להם הקו הזה לא מועיל להם במאומה, מכיוון שהנסיעה הראשונה מחיפה היא ב-24:00 והאחרונה לכיוון חיפה היא ב-2:00 ולכן הם חייבים להמשיך ולנסוע ברכבים פרטיים. זה פשוט ביזבוז של קו טוב בגלל קיבעון וחוסר חשיבה מחוץ לקופסה. הבעיה השנייה היא החוסר בפרסום. אני משוכנע שרבים מהנוסעים הפוטנציאליים כלל לא יודעים שקיים קו כזה מכיוון שאין שום פירסום. נראה כאילו לא מפרסמים אותו בכוונה כדי שיוכלו אחר כך להגיד שאין ביקוש ולבטל אותו.
 

olli3

New member
מנהל
זה הקישור המתאים
שלא מכיל את הקו בנווה נוי, שלא אמור להיכנס. http://maps.google.com/maps/ms?msid...0&ll=31.240031,34.78044&spn=0.030125,0.066047
יפה מלבד קו אחד משום מקום אל שום מקום
הקו מנווה זאב לד' צפון, זה שנוסע על יהודה הלוי - המשחררים - חטיבה שמונה או שבע כבר לא זוכר את שם הרחוב. כבר יש קו טוב על המפה בין נווה זאב לסורוקה/אוניברסיטה. הקו הנוכחי שנתת מנווה זאב אולי טוב רק למכללת קיי, כי תושבים הוא לא ממש ישרת. מה גם שהאיצטדיון באמצע לא הכי תורם לעניין, שטח עצום שאין בו כלום, למרות שנבנה. הקו החום, לא ראוי שימשיך הלאה למחנה נתן/קרית יהודית או לעמק שרה? ואני מבין על מה אתה מדבר, קשה לעקוב אחרי הקווים כי הצבעים עולים האחד על השני... כל השאר נראה טוב (רק שאף אחד לא יגיע למסוף של רמות, כי אין שם כלום, כבר עדיף שהקו יתחיל נסיעה בתוך שכונת רמות). כמו כן התדירות צריכה להיות גבוהה. קווים כאלו שנוסעים על צירים מרכזיים יתמלאו מהר מאד...
 

magicbs

New member
יפה מלבד קו אחד משום מקום אל שום מקום
הקו מנווה זאב לד' צפון, זה שנוסע על יהודה הלוי - המשחררים - חטיבה שמונה או שבע כבר לא זוכר את שם הרחוב. כבר יש קו טוב על המפה בין נווה זאב לסורוקה/אוניברסיטה. הקו הנוכחי שנתת מנווה זאב אולי טוב רק למכללת קיי, כי תושבים הוא לא ממש ישרת. מה גם שהאיצטדיון באמצע לא הכי תורם לעניין, שטח עצום שאין בו כלום, למרות שנבנה. הקו החום, לא ראוי שימשיך הלאה למחנה נתן/קרית יהודית או לעמק שרה? ואני מבין על מה אתה מדבר, קשה לעקוב אחרי הקווים כי הצבעים עולים האחד על השני... כל השאר נראה טוב (רק שאף אחד לא יגיע למסוף של רמות, כי אין שם כלום, כבר עדיף שהקו יתחיל נסיעה בתוך שכונת רמות). כמו כן התדירות צריכה להיות גבוהה. קווים כאלו שנוסעים על צירים מרכזיים יתמלאו מהר מאד...
לדעתי
גם הקו מנווה זאב הוא נחוץ. בניתי רשת שתי וערב (כמה שאפשר בב"ש...) שעוברת ברחובות גדולים, ככה שאנשים יוכלו להחליף עד 2 אוטובוסים בדרך לאנשהו. והרחובות שמשון ורגר שהם הכי מקבילים במפה בכיוון הזה רחוקים מאוד אחד מהשני, לכן צריך להעביר גם דרך יהודה הלוי קו. הקו לעמק שרה נגמר שם כי החלטתי שקו מהיר צריך להיות מרכזי, מה גם ששם הקמתי את המסוף. אני מתכנן קו שהוא יהיה כמו קו 17 המלא+32 (בשעות הבוקר והערב) רק עם כניסה מורחבת יותר לעמק שרה, והוא יתחיל בתחנה מרכזית ויסיים במסוף בעמק שרה. אלו קווים שיסעו בתדירות מיני' של 5 ד', כמו הקווים המהירים של י-ם או המטרונית.
 

olli3

New member
מנהל
לדעתי
גם הקו מנווה זאב הוא נחוץ. בניתי רשת שתי וערב (כמה שאפשר בב"ש...) שעוברת ברחובות גדולים, ככה שאנשים יוכלו להחליף עד 2 אוטובוסים בדרך לאנשהו. והרחובות שמשון ורגר שהם הכי מקבילים במפה בכיוון הזה רחוקים מאוד אחד מהשני, לכן צריך להעביר גם דרך יהודה הלוי קו. הקו לעמק שרה נגמר שם כי החלטתי שקו מהיר צריך להיות מרכזי, מה גם ששם הקמתי את המסוף. אני מתכנן קו שהוא יהיה כמו קו 17 המלא+32 (בשעות הבוקר והערב) רק עם כניסה מורחבת יותר לעמק שרה, והוא יתחיל בתחנה מרכזית ויסיים במסוף בעמק שרה. אלו קווים שיסעו בתדירות מיני' של 5 ד', כמו הקווים המהירים של י-ם או המטרונית.
32 צריך לפעול כל היום (מהבוקר ועד 18).
 

alonsit1

New member
אישית לוחצת
שרשור התרשמויות/הודעות אישיות.
קליפ משובב עין ובטן
שימו לב: כדי להפיק את המירב מהקליפ המצורף, יש להגביר את הסאב-וופר לעוצמה מלאה ולהניח את היד על פתח צליל הבס. לבעלי לב בריא בלבד. איך היה?
 

משה343

New member
אישית לוחצת
שרשור התרשמויות/הודעות אישיות.
נסיעה עם 370 תמח"ת - ב"ש בשעה 23:00 ...
בדרך כלל שאני נמצא במרכז וצריך לחזור לב"ש בשעות הערב המאוחרות אני נוהג להמתין לקו 394 של חצות שנוסע מתמח"ת לאילת. החסרון כאן הוא בשימוש מונית ספיישל מתחנה מרכזית ב"ש אל הבית שנמצא בכניסה הצפונית של העיר. השבוע הגעתי לתמח"ת קצת אחרי השעה 22:00 ובתחנה של קו 369 עמד אוטובוס שאוטוטו היה צריך לצאת בשעה 23:15, שקלתי לעלות עליו ולאחר מחשבה מהירה ויתרתי, רק מהמחשבה שאני יטייל ביבנה - ראשל"צ ובמיוחד בקריית גת. אחריו היה גם בשעה 22:45 ולבסוף הגיע אחרון של קו 370 שאני לא יודע מתיי התחילו להפעיל קו מלבד האחרון שהיה עד השעה 22:00 , לדעתי זה מבורך ! האוטובוס יצא בשעה 23:00 והגיע לתחנת ההורדה שלו בכניסה לב"ש בכ- שעה ועשר דקות.
 

mister K

New member
נסיעה עם 370 תמח"ת - ב"ש בשעה 23:00 ...
בדרך כלל שאני נמצא במרכז וצריך לחזור לב"ש בשעות הערב המאוחרות אני נוהג להמתין לקו 394 של חצות שנוסע מתמח"ת לאילת. החסרון כאן הוא בשימוש מונית ספיישל מתחנה מרכזית ב"ש אל הבית שנמצא בכניסה הצפונית של העיר. השבוע הגעתי לתמח"ת קצת אחרי השעה 22:00 ובתחנה של קו 369 עמד אוטובוס שאוטוטו היה צריך לצאת בשעה 23:15, שקלתי לעלות עליו ולאחר מחשבה מהירה ויתרתי, רק מהמחשבה שאני יטייל ביבנה - ראשל"צ ובמיוחד בקריית גת. אחריו היה גם בשעה 22:45 ולבסוף הגיע אחרון של קו 370 שאני לא יודע מתיי התחילו להפעיל קו מלבד האחרון שהיה עד השעה 22:00 , לדעתי זה מבורך ! האוטובוס יצא בשעה 23:00 והגיע לתחנת ההורדה שלו בכניסה לב"ש בכ- שעה ועשר דקות.
הנסיעה של 23:00 נוספה כבר לפני כמה חודשים.
דבר שהיו צריכים לעשות כבר מזמן. גם ל-380 נוספה נסיעה ב-21:00 (האחרון במשך שנים היה ב-20:00).
 

olli3

New member
מנהל
נסיעה עם 370 תמח"ת - ב"ש בשעה 23:00 ...
בדרך כלל שאני נמצא במרכז וצריך לחזור לב"ש בשעות הערב המאוחרות אני נוהג להמתין לקו 394 של חצות שנוסע מתמח"ת לאילת. החסרון כאן הוא בשימוש מונית ספיישל מתחנה מרכזית ב"ש אל הבית שנמצא בכניסה הצפונית של העיר. השבוע הגעתי לתמח"ת קצת אחרי השעה 22:00 ובתחנה של קו 369 עמד אוטובוס שאוטוטו היה צריך לצאת בשעה 23:15, שקלתי לעלות עליו ולאחר מחשבה מהירה ויתרתי, רק מהמחשבה שאני יטייל ביבנה - ראשל"צ ובמיוחד בקריית גת. אחריו היה גם בשעה 22:45 ולבסוף הגיע אחרון של קו 370 שאני לא יודע מתיי התחילו להפעיל קו מלבד האחרון שהיה עד השעה 22:00 , לדעתי זה מבורך ! האוטובוס יצא בשעה 23:00 והגיע לתחנת ההורדה שלו בכניסה לב"ש בכ- שעה ועשר דקות.
רשמתי על כך גם בקומונה, אתה לא עוקב... :)
כמו כן, לפני כחודשיים החלו נסיעות בוקר של 380 ע"י אגד תעבורה. זאת מלבד לנסיעות הראשונות שיוצאות כעת מ5:30 בקו 380. כמו כן נוספה נסיעה נוספת מת"א לקו 380 בשעה 18:45. 370 האחרון מת"א יוצא בשעה 23:00 כבר כמעט חצי שנה ובמקביל כפי שנכתב 380 בשעה 21:00. ותמיד אפשר להשתמש ב358 (תחנת הורדה בכניסה לעיר במרכז אורן), במידה ונמצאים בסביבת גהה. יש ל358 תחנת איסוף בצומת גבעת שמואל.
 

משה343

New member
רשמתי על כך גם בקומונה, אתה לא עוקב... :)
כמו כן, לפני כחודשיים החלו נסיעות בוקר של 380 ע"י אגד תעבורה. זאת מלבד לנסיעות הראשונות שיוצאות כעת מ5:30 בקו 380. כמו כן נוספה נסיעה נוספת מת"א לקו 380 בשעה 18:45. 370 האחרון מת"א יוצא בשעה 23:00 כבר כמעט חצי שנה ובמקביל כפי שנכתב 380 בשעה 21:00. ותמיד אפשר להשתמש ב358 (תחנת הורדה בכניסה לעיר במרכז אורן), במידה ונמצאים בסביבת גהה. יש ל358 תחנת איסוף בצומת גבעת שמואל.
ציינתי זאת כחוויה שעברתי ולא כעדכון
...
כמו כן כנראה שפספסתי מה שרשמת בקומונה.
 

tzvika pick

New member
רשמתי על כך גם בקומונה, אתה לא עוקב... :)
כמו כן, לפני כחודשיים החלו נסיעות בוקר של 380 ע"י אגד תעבורה. זאת מלבד לנסיעות הראשונות שיוצאות כעת מ5:30 בקו 380. כמו כן נוספה נסיעה נוספת מת"א לקו 380 בשעה 18:45. 370 האחרון מת"א יוצא בשעה 23:00 כבר כמעט חצי שנה ובמקביל כפי שנכתב 380 בשעה 21:00. ותמיד אפשר להשתמש ב358 (תחנת הורדה בכניסה לעיר במרכז אורן), במידה ונמצאים בסביבת גהה. יש ל358 תחנת איסוף בצומת גבעת שמואל.
אחלה טיפ. תודה!
לא ידעתי על קיומו של 358. מצוין עבורי בימים בהם אני צריך לחזור מהמרכז לב"ש בשעת ערב מאוחרת יחסית. קו 160 עד לגן ורשה ומשם 358, כמעט ישיר עד לב"ש. תודה, גם על העדכון על הוספת הנסיעה ב-370. שימושי בהחלט.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה