דיווח מהשטח

מצב
הנושא נעול.

nitsansh

New member
דיווח מהשטח
היום הייתי דייל בפרויקט ההסברה של הרה-ארגון. הוצבתי בתחנה בחולון ליד האיצטדיון בכניסה לעיר. מסתבר שזו תחנה דלילת נוסעים ובחלק גדול מהמשמרת שלי (מ-1 עד 7) לא היו לי קליינטים... בשבילי זה היה היום הראשון אבל מבצע ההסברה התחיל כבר אתמול, ומסתבר שחלק מהנוסעים שהצעתי להם את החוברת כבר קיבלו אותה. התברר לי, ולא ממש בהפתעה, שהרבה אנשים לא מצליחים להבין את המפות בחוברת. חבל שדווקא את הדף בחוברת ההדרכה לדיילים שבו מפורטים הקוים המבוטלים והחלופות שלהם החליטו מארגני הפרויקט לא להפיץ לציבור. ציון לגנאי הייתי מעניק גם למי שהחליט על הפורמט של השלטים בתחנות. מצוינים בהם רק המספר של הקו ותחנת הקצה שלו. יסלחו לי החברים שמשקיעים את זמנם ומרצם במוזיאון אגד אבל אולי פרומיל אחד מהנוסעים בקו 171 החדש יודעים מה זה ואיפה זה, כך שהשילוט מבחינת הנוסעים הוא חסר תועלת. באותה מידה גם הכיתוב "אזורי חן" בכוון הנגדי של 171 אינו מועיל לרוב המכריע של הנוסעים. הרשיתי לעצמי "לשפצר" את השילוט ולהוסיף יעדי ביניים חשובים לדעתי. בתחנה "שלי" יש כיום 4 קוים: 1, 86, 90 ו-20. רק קו 20 יישאר לאחר הרה-ארגון ושלושת האחרים יבוטלו ובמקומם יהיו 3 קוים חדשים: 3, 171 ו-172. מסתבר שהנפגעים העיקריים באזור הזה הם הנוסעים לבת ים בקו 86 שאלה שקו 43 לא יגיע לשכונה שלהם יישארו ללא קשר ישיר לצומת חולון, התחנה המרכזית ורחוב המסגר. בעיה נוספת שאין לה פתרון סביר ברה-ארגון היא הקשר בין חולון ויפו. גם הקשר מהתחנה שלי לרחוב דיזנגוף נותק בגלל המעבר של 172 לבן יהודה, אבל יש פתרון נסבל: לקחת את קו 129 ממשרד הרישוי. אף אחד מאלה שנגזר עליהם לנסוע ב-2 קוים במקום קו ישיר לא מקבל את הדין ברצון. הרבה לא מבינים מדוע יש בכלל צורך ברפורמה ולדעתם המערכת הנוכחית מתפקדת טוב. השינוי לטובה באזורי התעריפים לא רלבנטי לרוב הנוסעים שפגשתי. דבר נוסף: נוסעים שהלכו לתחנת הנפקת הרב קו בחולון דיווחו על תורים שנמשכו 4 שעות!! איך מארגני הרפורמה לא נערכו לעומס הצפוי לקראת כניסת הרפורמה לתוקף??? הרי צריך היה להיות ידוע להם מהו מספר מחזיקי רב קו לעומת מספר הנוסעים שייצטרכו להצטייד בו?!
 

stratomaximus

New member
דיווח מהשטח
היום הייתי דייל בפרויקט ההסברה של הרה-ארגון. הוצבתי בתחנה בחולון ליד האיצטדיון בכניסה לעיר. מסתבר שזו תחנה דלילת נוסעים ובחלק גדול מהמשמרת שלי (מ-1 עד 7) לא היו לי קליינטים... בשבילי זה היה היום הראשון אבל מבצע ההסברה התחיל כבר אתמול, ומסתבר שחלק מהנוסעים שהצעתי להם את החוברת כבר קיבלו אותה. התברר לי, ולא ממש בהפתעה, שהרבה אנשים לא מצליחים להבין את המפות בחוברת. חבל שדווקא את הדף בחוברת ההדרכה לדיילים שבו מפורטים הקוים המבוטלים והחלופות שלהם החליטו מארגני הפרויקט לא להפיץ לציבור. ציון לגנאי הייתי מעניק גם למי שהחליט על הפורמט של השלטים בתחנות. מצוינים בהם רק המספר של הקו ותחנת הקצה שלו. יסלחו לי החברים שמשקיעים את זמנם ומרצם במוזיאון אגד אבל אולי פרומיל אחד מהנוסעים בקו 171 החדש יודעים מה זה ואיפה זה, כך שהשילוט מבחינת הנוסעים הוא חסר תועלת. באותה מידה גם הכיתוב "אזורי חן" בכוון הנגדי של 171 אינו מועיל לרוב המכריע של הנוסעים. הרשיתי לעצמי "לשפצר" את השילוט ולהוסיף יעדי ביניים חשובים לדעתי. בתחנה "שלי" יש כיום 4 קוים: 1, 86, 90 ו-20. רק קו 20 יישאר לאחר הרה-ארגון ושלושת האחרים יבוטלו ובמקומם יהיו 3 קוים חדשים: 3, 171 ו-172. מסתבר שהנפגעים העיקריים באזור הזה הם הנוסעים לבת ים בקו 86 שאלה שקו 43 לא יגיע לשכונה שלהם יישארו ללא קשר ישיר לצומת חולון, התחנה המרכזית ורחוב המסגר. בעיה נוספת שאין לה פתרון סביר ברה-ארגון היא הקשר בין חולון ויפו. גם הקשר מהתחנה שלי לרחוב דיזנגוף נותק בגלל המעבר של 172 לבן יהודה, אבל יש פתרון נסבל: לקחת את קו 129 ממשרד הרישוי. אף אחד מאלה שנגזר עליהם לנסוע ב-2 קוים במקום קו ישיר לא מקבל את הדין ברצון. הרבה לא מבינים מדוע יש בכלל צורך ברפורמה ולדעתם המערכת הנוכחית מתפקדת טוב. השינוי לטובה באזורי התעריפים לא רלבנטי לרוב הנוסעים שפגשתי. דבר נוסף: נוסעים שהלכו לתחנת הנפקת הרב קו בחולון דיווחו על תורים שנמשכו 4 שעות!! איך מארגני הרפורמה לא נערכו לעומס הצפוי לקראת כניסת הרפורמה לתוקף??? הרי צריך היה להיות ידוע להם מהו מספר מחזיקי רב קו לעומת מספר הנוסעים שייצטרכו להצטייד בו?!
אני מניח שהשלטים ש-"שיפצרת" הן המדבקות
ששמו עבור נגישות. בעיקרון על דגלון התחנה אמור להיות יעד ביניים ולא רק היעד הסופי
 

nitsansh

New member
אני מניח שהשלטים ש-"שיפצרת" הן המדבקות
ששמו עבור נגישות. בעיקרון על דגלון התחנה אמור להיות יעד ביניים ולא רק היעד הסופי
אני מתכוון לשלטים המרובעים על דופן התחנה
מבפנים ומבחוץ. הם הרבה יותר בולטים מהדגלים. הדגלונים החדשים עדיין מכוסים אבל את המדבקות של הקוים החדשים כבר שמו..
 

shefshef

New member
דיווח מהשטח
היום הייתי דייל בפרויקט ההסברה של הרה-ארגון. הוצבתי בתחנה בחולון ליד האיצטדיון בכניסה לעיר. מסתבר שזו תחנה דלילת נוסעים ובחלק גדול מהמשמרת שלי (מ-1 עד 7) לא היו לי קליינטים... בשבילי זה היה היום הראשון אבל מבצע ההסברה התחיל כבר אתמול, ומסתבר שחלק מהנוסעים שהצעתי להם את החוברת כבר קיבלו אותה. התברר לי, ולא ממש בהפתעה, שהרבה אנשים לא מצליחים להבין את המפות בחוברת. חבל שדווקא את הדף בחוברת ההדרכה לדיילים שבו מפורטים הקוים המבוטלים והחלופות שלהם החליטו מארגני הפרויקט לא להפיץ לציבור. ציון לגנאי הייתי מעניק גם למי שהחליט על הפורמט של השלטים בתחנות. מצוינים בהם רק המספר של הקו ותחנת הקצה שלו. יסלחו לי החברים שמשקיעים את זמנם ומרצם במוזיאון אגד אבל אולי פרומיל אחד מהנוסעים בקו 171 החדש יודעים מה זה ואיפה זה, כך שהשילוט מבחינת הנוסעים הוא חסר תועלת. באותה מידה גם הכיתוב "אזורי חן" בכוון הנגדי של 171 אינו מועיל לרוב המכריע של הנוסעים. הרשיתי לעצמי "לשפצר" את השילוט ולהוסיף יעדי ביניים חשובים לדעתי. בתחנה "שלי" יש כיום 4 קוים: 1, 86, 90 ו-20. רק קו 20 יישאר לאחר הרה-ארגון ושלושת האחרים יבוטלו ובמקומם יהיו 3 קוים חדשים: 3, 171 ו-172. מסתבר שהנפגעים העיקריים באזור הזה הם הנוסעים לבת ים בקו 86 שאלה שקו 43 לא יגיע לשכונה שלהם יישארו ללא קשר ישיר לצומת חולון, התחנה המרכזית ורחוב המסגר. בעיה נוספת שאין לה פתרון סביר ברה-ארגון היא הקשר בין חולון ויפו. גם הקשר מהתחנה שלי לרחוב דיזנגוף נותק בגלל המעבר של 172 לבן יהודה, אבל יש פתרון נסבל: לקחת את קו 129 ממשרד הרישוי. אף אחד מאלה שנגזר עליהם לנסוע ב-2 קוים במקום קו ישיר לא מקבל את הדין ברצון. הרבה לא מבינים מדוע יש בכלל צורך ברפורמה ולדעתם המערכת הנוכחית מתפקדת טוב. השינוי לטובה באזורי התעריפים לא רלבנטי לרוב הנוסעים שפגשתי. דבר נוסף: נוסעים שהלכו לתחנת הנפקת הרב קו בחולון דיווחו על תורים שנמשכו 4 שעות!! איך מארגני הרפורמה לא נערכו לעומס הצפוי לקראת כניסת הרפורמה לתוקף??? הרי צריך היה להיות ידוע להם מהו מספר מחזיקי רב קו לעומת מספר הנוסעים שייצטרכו להצטייד בו?!
גם בתחנה המרכזית הישנה בראשון
יש תורים ארוכים מאוד, ופקידה אחת בלבד. היום פתחו עוד עמדה בתחנה החדשה.
 

kwil

New member
דיווח מהשטח
היום הייתי דייל בפרויקט ההסברה של הרה-ארגון. הוצבתי בתחנה בחולון ליד האיצטדיון בכניסה לעיר. מסתבר שזו תחנה דלילת נוסעים ובחלק גדול מהמשמרת שלי (מ-1 עד 7) לא היו לי קליינטים... בשבילי זה היה היום הראשון אבל מבצע ההסברה התחיל כבר אתמול, ומסתבר שחלק מהנוסעים שהצעתי להם את החוברת כבר קיבלו אותה. התברר לי, ולא ממש בהפתעה, שהרבה אנשים לא מצליחים להבין את המפות בחוברת. חבל שדווקא את הדף בחוברת ההדרכה לדיילים שבו מפורטים הקוים המבוטלים והחלופות שלהם החליטו מארגני הפרויקט לא להפיץ לציבור. ציון לגנאי הייתי מעניק גם למי שהחליט על הפורמט של השלטים בתחנות. מצוינים בהם רק המספר של הקו ותחנת הקצה שלו. יסלחו לי החברים שמשקיעים את זמנם ומרצם במוזיאון אגד אבל אולי פרומיל אחד מהנוסעים בקו 171 החדש יודעים מה זה ואיפה זה, כך שהשילוט מבחינת הנוסעים הוא חסר תועלת. באותה מידה גם הכיתוב "אזורי חן" בכוון הנגדי של 171 אינו מועיל לרוב המכריע של הנוסעים. הרשיתי לעצמי "לשפצר" את השילוט ולהוסיף יעדי ביניים חשובים לדעתי. בתחנה "שלי" יש כיום 4 קוים: 1, 86, 90 ו-20. רק קו 20 יישאר לאחר הרה-ארגון ושלושת האחרים יבוטלו ובמקומם יהיו 3 קוים חדשים: 3, 171 ו-172. מסתבר שהנפגעים העיקריים באזור הזה הם הנוסעים לבת ים בקו 86 שאלה שקו 43 לא יגיע לשכונה שלהם יישארו ללא קשר ישיר לצומת חולון, התחנה המרכזית ורחוב המסגר. בעיה נוספת שאין לה פתרון סביר ברה-ארגון היא הקשר בין חולון ויפו. גם הקשר מהתחנה שלי לרחוב דיזנגוף נותק בגלל המעבר של 172 לבן יהודה, אבל יש פתרון נסבל: לקחת את קו 129 ממשרד הרישוי. אף אחד מאלה שנגזר עליהם לנסוע ב-2 קוים במקום קו ישיר לא מקבל את הדין ברצון. הרבה לא מבינים מדוע יש בכלל צורך ברפורמה ולדעתם המערכת הנוכחית מתפקדת טוב. השינוי לטובה באזורי התעריפים לא רלבנטי לרוב הנוסעים שפגשתי. דבר נוסף: נוסעים שהלכו לתחנת הנפקת הרב קו בחולון דיווחו על תורים שנמשכו 4 שעות!! איך מארגני הרפורמה לא נערכו לעומס הצפוי לקראת כניסת הרפורמה לתוקף??? הרי צריך היה להיות ידוע להם מהו מספר מחזיקי רב קו לעומת מספר הנוסעים שייצטרכו להצטייד בו?!
המוקד הטלפוני כל קו
האם זו חברה חיצונית או מוקד אמיתי של משרד התחבורה? והשאלה שלי היא אם אני רוצה לעבוד שם למי עליי לפנות? תודה.
 

nitsansh

New member
המוקד הטלפוני כל קו
האם זו חברה חיצונית או מוקד אמיתי של משרד התחבורה? והשאלה שלי היא אם אני רוצה לעבוד שם למי עליי לפנות? תודה.
הם בטוח לא עובדי מדינה...
מוקדי תמיכה ושרות לקוחות מסוג זה הם כמעט תמיד OUTSOURCING.
 
המוקד הטלפוני כל קו
האם זו חברה חיצונית או מוקד אמיתי של משרד התחבורה? והשאלה שלי היא אם אני רוצה לעבוד שם למי עליי לפנות? תודה.
זה מוקד אגד
המופעל על ידי חברת בזק און-ליין.המוקד נמצא בבאר-שבע ברחוב יהודה הנחתום. זה לא מוקד אמיתי של משרד התחבורה. המוקדנים עובדים שם תחת שני כובעים:כובע אגד שלום וכובע כל-קו שלום. יש 100 מוקדנים בערך והמוקדנים מחליפים ביניהם בסבב תורנות מי יענה בתור של אגד ומי יענה בתור של כל קו. אם אתה לא גר באיזור הדרום בסביבת באר-שבע,אז אין על מה לדבר מבחינת עבודה שם. בזק און ליין מגייסת עובדים למוקד באמצעות חברות כח אדם ומודעות דרושים באוניברסיטת בן גוריון. רוב העובדים הם סטודנטים מהאוניברסיטה,חיילים משוחררים שלא מצאו עדיין את עצמם ואמהות במשרת אם חצי משרה.
 

darkshadow1

New member
דיווח מהשטח
היום הייתי דייל בפרויקט ההסברה של הרה-ארגון. הוצבתי בתחנה בחולון ליד האיצטדיון בכניסה לעיר. מסתבר שזו תחנה דלילת נוסעים ובחלק גדול מהמשמרת שלי (מ-1 עד 7) לא היו לי קליינטים... בשבילי זה היה היום הראשון אבל מבצע ההסברה התחיל כבר אתמול, ומסתבר שחלק מהנוסעים שהצעתי להם את החוברת כבר קיבלו אותה. התברר לי, ולא ממש בהפתעה, שהרבה אנשים לא מצליחים להבין את המפות בחוברת. חבל שדווקא את הדף בחוברת ההדרכה לדיילים שבו מפורטים הקוים המבוטלים והחלופות שלהם החליטו מארגני הפרויקט לא להפיץ לציבור. ציון לגנאי הייתי מעניק גם למי שהחליט על הפורמט של השלטים בתחנות. מצוינים בהם רק המספר של הקו ותחנת הקצה שלו. יסלחו לי החברים שמשקיעים את זמנם ומרצם במוזיאון אגד אבל אולי פרומיל אחד מהנוסעים בקו 171 החדש יודעים מה זה ואיפה זה, כך שהשילוט מבחינת הנוסעים הוא חסר תועלת. באותה מידה גם הכיתוב "אזורי חן" בכוון הנגדי של 171 אינו מועיל לרוב המכריע של הנוסעים. הרשיתי לעצמי "לשפצר" את השילוט ולהוסיף יעדי ביניים חשובים לדעתי. בתחנה "שלי" יש כיום 4 קוים: 1, 86, 90 ו-20. רק קו 20 יישאר לאחר הרה-ארגון ושלושת האחרים יבוטלו ובמקומם יהיו 3 קוים חדשים: 3, 171 ו-172. מסתבר שהנפגעים העיקריים באזור הזה הם הנוסעים לבת ים בקו 86 שאלה שקו 43 לא יגיע לשכונה שלהם יישארו ללא קשר ישיר לצומת חולון, התחנה המרכזית ורחוב המסגר. בעיה נוספת שאין לה פתרון סביר ברה-ארגון היא הקשר בין חולון ויפו. גם הקשר מהתחנה שלי לרחוב דיזנגוף נותק בגלל המעבר של 172 לבן יהודה, אבל יש פתרון נסבל: לקחת את קו 129 ממשרד הרישוי. אף אחד מאלה שנגזר עליהם לנסוע ב-2 קוים במקום קו ישיר לא מקבל את הדין ברצון. הרבה לא מבינים מדוע יש בכלל צורך ברפורמה ולדעתם המערכת הנוכחית מתפקדת טוב. השינוי לטובה באזורי התעריפים לא רלבנטי לרוב הנוסעים שפגשתי. דבר נוסף: נוסעים שהלכו לתחנת הנפקת הרב קו בחולון דיווחו על תורים שנמשכו 4 שעות!! איך מארגני הרפורמה לא נערכו לעומס הצפוי לקראת כניסת הרפורמה לתוקף??? הרי צריך היה להיות ידוע להם מהו מספר מחזיקי רב קו לעומת מספר הנוסעים שייצטרכו להצטייד בו?!
כ"כ קשה לשים שילוט נורמלי בתחנות?
בכל תחנה צריכות להיות מפות שמפרטות את המסלול של כל הקווים שעוברים בה, כולל שמות התחנות בעברית, אנגלית וערבית ומספרי הקווים שעוברים בתחנות האלה- בלי קשר לרפורמה. כרגע במקרה הטוב יש מפה מצ'וקמקת שלא מבינים ממנה כלום ובמקרה היותר נפוץ אין כלום. לא ממש עוזר למישהו שיש מספר קו ותחנת קצה על השלט אלא אם כן הוא במקרה צריך להגיע לתחנת הקצה או שהוא יודע מראש את המסלול של הקו.
 

nitsansh

New member
כ"כ קשה לשים שילוט נורמלי בתחנות?
בכל תחנה צריכות להיות מפות שמפרטות את המסלול של כל הקווים שעוברים בה, כולל שמות התחנות בעברית, אנגלית וערבית ומספרי הקווים שעוברים בתחנות האלה- בלי קשר לרפורמה. כרגע במקרה הטוב יש מפה מצ'וקמקת שלא מבינים ממנה כלום ובמקרה היותר נפוץ אין כלום. לא ממש עוזר למישהו שיש מספר קו ותחנת קצה על השלט אלא אם כן הוא במקרה צריך להגיע לתחנת הקצה או שהוא יודע מראש את המסלול של הקו.
בתחנה "שלי" כבר יש מפות של קוים 71/171/271
אבל כמו שכבר ציינתי, רוב האנשים לא יודעים לקרוא אותן... גם צריך להיות לוח זמנים של האוטובוסים בכל תחנה...
 

darkshadow1

New member
בתחנה "שלי" כבר יש מפות של קוים 71/171/271
אבל כמו שכבר ציינתי, רוב האנשים לא יודעים לקרוא אותן... גם צריך להיות לוח זמנים של האוטובוסים בכל תחנה...
וכמה לוח הזמנים רלוונטי?
יהיה יותר חכם לכתוב את התדירות בשעות השונות. ואני דיברתי על כל התחנות- לא רק הראשיות ולא רק בתחומי הרה-אירגון.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה