מנכ"ל הרכבת מתפטר באופן מיידי

מצב
הנושא נעול.
מיצה את יעדיו= לא רוצה להגיד שהעיפו אותו
בתקופתו המריאו הקווים לב"ש ולראל"צ ואושר הקו העיירות. כעת כנראה שנראה את העיכובים חוזרים. אלא אם המנכ"ל החדש הוא תושב ב"ש... לכן לא ברור לי למה מתלהבים ומזילים ריר על תוכנית ל 15 שנה, שבקושי תוכנית של 2.5 שנה מצליחים להוציא אל הפועל
בקשר למהלך עצמו לכץ כנראה רעיונות אחרים, לא מעניין אותו מנכ"ל מקצועי או לקדם את הרכבת.. הוא בטח צריך למלא ג'ובים.
היות ואני מכיר את כל המאטרייה בצורה
עמוקה ביותר מבפנים, אוכל לומר לך שאיש לא "העיף" את חקי הראל. חקי יכול היה להישאר עד לסוף הקדנצייה בלי שום בעיה. הוא התפטר מרצונו החופשי ואיש לא הפעיל עליו שום לחץ. מומלץ להכיר את הדברים מבפנים לפני שיוצאים בהכרזות להן אין לך כל בסיס עובדתי. אל תהיה מבין אלה שמאמינים לעיתונאים. עיתונאי הרכבת בישראל אינם יודעים שביעית ממה שאנחנו כאן יודעים. אל תיפול למלכודת העיתונאית. אנשי המדיה על צורותיה השונות אינם יודעים הרבה עובדות חשובות וטוב שכך. אין להם יכולת להגיע לכל המידע הרכבתי ולכן חלק מהם אוהב להמציא סיפורים או להגזים בדברים אחרים...
 
מנכ"ל הרכבת מתפטר באופן מיידי
בחדשות 10:00 בגלגל"צ נאמר כי מנכ"ל הרכבת מתפטר באופן מיידי מתפקידו מאחר ו"מיצה את יעדיו" וכי הוא פונה לשוק הפרטי. מה?! למה?! מה כל כך מהר ודחוף?! מריח (מריח? מסריח למרחוק!!!) שהסיבה האמיתית שונה לחלוטין, שלא לומר פלילית (לא, אין לי מידע כלשהו. רק השערות).
מאמר: 6 מנכ"לים ב-8 שנים
http://www.news1.co.il/BringHtmlDoc.aspx?DocId=45327&SubjectId=3
 

בועז ל

New member
סוף-סוף מאמר ראוי ונכון ברובו.
אעיר רק באשר לסעיף 1: המציאות המתוארת בסעיף זה נכונה חלקית בלבד. חקי הראל אכן הצליח להעביר ממקומם טיפוסים בעייתיים מאוד. חלקם בשכבת הניהול הבכירה. כל אותם תהליכים שהראל כן הצליח להעביר לא היו מתאפשרים לולא סילוקם של אותם טיפוסים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה