מה יהיה עם חברת "קווים" הרגשה של המאה ה-19!

מצב
הנושא נעול.
מה יהיה עם חברת "קווים" הרגשה של המאה ה-19!
לשמחתי הרבה אני עובד בחברה שטוב לי בא ואני מבסוט שם. לצערי הרב - החברה יושבת באור יהודה. ואיזו חברת תח"צ עוברת (ורק היא) באור יהודה? אך ורק חברת קווים! לפני איזה חודשיים הוצאתי את הלו"ז של האוטובוסים 36 , 59 היוצאים מאור יהודה. ובמשך אותם החודשיים אני פשוט לא מצליח "לפצח את הנוסחה" של מתי לצאת מהעבודה בכדי לתפוס את הקו בזמן... מסקנה: הנהגים יוצאים מתי שבא להם!!! דבר נוסף: מכשיר ה"רב קו שלהם" (איפה שמניחים עליו את הכרטיס) ... איזו חברה של חלמאים...המכשיר כזה מיושן לעומת זה של חברת "דן" (ושלא לדבר שמרבית נהגי "קווים" העילגים אינם יודעים לתפעלו). אם במכשיר של "דן" עליך רק להניח את הארנק(!!!) והמכשיר מזהה את הכרטיס מבעד לארנק ומזהה אוטומטית אם מוטען ב"רב קו" חופשי-חודשי (המכשיר קורא תוך מאית המאייה את הכרטיס ואתה משוחרר) --- אז במכשיר של חברת "קווים" אתה חייב להוציא את הכרטיס מהארנק => להניח על המכשיר => לחכות 3 שניות עד שהמכשיר יקלוט את הכרטיס => ורק אז על הנהג ללחוץ על כפתור מסויים במכשיר. ב"דן" זה לוקח שנייה ... ב"קווים" זה לוקח מעל ל-10 שניות... ללא ספק חברת "קווים" זקוקה לאיזה בעל בית טוב שינער אותה...
 

Nephilim

New member
מה יהיה עם חברת "קווים" הרגשה של המאה ה-19!
לשמחתי הרבה אני עובד בחברה שטוב לי בא ואני מבסוט שם. לצערי הרב - החברה יושבת באור יהודה. ואיזו חברת תח"צ עוברת (ורק היא) באור יהודה? אך ורק חברת קווים! לפני איזה חודשיים הוצאתי את הלו"ז של האוטובוסים 36 , 59 היוצאים מאור יהודה. ובמשך אותם החודשיים אני פשוט לא מצליח "לפצח את הנוסחה" של מתי לצאת מהעבודה בכדי לתפוס את הקו בזמן... מסקנה: הנהגים יוצאים מתי שבא להם!!! דבר נוסף: מכשיר ה"רב קו שלהם" (איפה שמניחים עליו את הכרטיס) ... איזו חברה של חלמאים...המכשיר כזה מיושן לעומת זה של חברת "דן" (ושלא לדבר שמרבית נהגי "קווים" העילגים אינם יודעים לתפעלו). אם במכשיר של "דן" עליך רק להניח את הארנק(!!!) והמכשיר מזהה את הכרטיס מבעד לארנק ומזהה אוטומטית אם מוטען ב"רב קו" חופשי-חודשי (המכשיר קורא תוך מאית המאייה את הכרטיס ואתה משוחרר) --- אז במכשיר של חברת "קווים" אתה חייב להוציא את הכרטיס מהארנק => להניח על המכשיר => לחכות 3 שניות עד שהמכשיר יקלוט את הכרטיס => ורק אז על הנהג ללחוץ על כפתור מסויים במכשיר. ב"דן" זה לוקח שנייה ... ב"קווים" זה לוקח מעל ל-10 שניות... ללא ספק חברת "קווים" זקוקה לאיזה בעל בית טוב שינער אותה...
הבעיה של אור יהודה וחברותיה זה לא קווים
זה העירייה. לעירייה ולראש העיר יש המון כוח, מעולם לא שמעתי את ראשי העיר יוצאים בראש חוצות כנגד חברת קווים ומעולם לא שמעתי אותם פונים לשר התחבורה בנושא. כזכור לי תקופתה של חברת מרגלית ראש עריית מודיעין עסק רבות בנושא התח"צ ולראיה בין אם בגלו ובין אם לאו חברת מרגלית לא קיימת יותר בשירות התח"צ.
 
הבעיה של אור יהודה וחברותיה זה לא קווים
זה העירייה. לעירייה ולראש העיר יש המון כוח, מעולם לא שמעתי את ראשי העיר יוצאים בראש חוצות כנגד חברת קווים ומעולם לא שמעתי אותם פונים לשר התחבורה בנושא. כזכור לי תקופתה של חברת מרגלית ראש עריית מודיעין עסק רבות בנושא התח"צ ולראיה בין אם בגלו ובין אם לאו חברת מרגלית לא קיימת יותר בשירות התח"צ.
משנתת את דוגמאת מודיעין - הבנתי מה הבעיה...
ושמקור הבעיה היא חברת "קווים" האיומה ... אבל שלרשות המקומית יכול להיות פיתרון מעשי ביד והיא לא נוקפת אצבע...
 

Shark Alarm

New member
הבעיה של אור יהודה וחברותיה זה לא קווים
זה העירייה. לעירייה ולראש העיר יש המון כוח, מעולם לא שמעתי את ראשי העיר יוצאים בראש חוצות כנגד חברת קווים ומעולם לא שמעתי אותם פונים לשר התחבורה בנושא. כזכור לי תקופתה של חברת מרגלית ראש עריית מודיעין עסק רבות בנושא התח"צ ולראיה בין אם בגלו ובין אם לאו חברת מרגלית לא קיימת יותר בשירות התח"צ.
הייתי אומר "בזכותו" ולא "בגללו"
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה