לחבר הלך הצילינדר בקטמ 125. תובנות ?

לחבר הלך הצילינדר בקטמ 125. תובנות ?

פתיחה שגרתית להחלפת בוכנה באופנוע של חבר גילתה שמצב הצילינדר נורא ואיום. הבלאי לא ממש מאפשר סגירה בלב שקט.

מישהו התנסה בציפוי מחדש \ הזמנה מחו"ל \ צילינדר חליפי?

סליב לא בא בחשבון.

האם צילינדר של 144\150 אמור להתאים בול? (עם בוכנה מתאימה כמובן) או שצריך להחליף עוד חלקים ? (ראש מנוע, שסתום כח וכו'...)

כל הערה\הארה\תובנה תתקבל בברכה.
 
מישהו התנסה בשליחה לחו"ל לציפוי? איך נמנעים

מתשלום מכס בחזרה של החלק מתיקון? המלצות? משהו? מישהו?
 

AVZIV

New member
ניסיון טוב עם ERIC GORR

http://www.eric-gorr.com
3 פעמים, חזר יותר טוב מחדש, ועל הדרך שיפר את הראש (ע"פ בקשתו נשלח יחד עם הצילינדר)
בפעם היחידה שהשתמשתי במשלוח מהארץ:
מכיוון שבזמנו המשלוח בתוך ארה"ב היה חינם, הלוך חזור, עשה הנחה על העבודה כאשר שלח לישראל. נשלח ב- UPS , שולם מע"מ על העבודה בלבד (מולא טופס במעמד המשלוח על הוצאת הצילינדר מהארץ). יקר- אבל לדעתי-שווה.
 

AVZIV

New member
אני ביצעתי ציפוי ניקסיל אצלו בכל הפעמים

צור איתו קשר, הוא די נחמד
 

AVZIV

New member
בערך 350 דולר (אם אני זוכר נכון)

כולל הסרת הציפוי הישן, ציפוי מחדש, סט בוכנה קומפלט+סט רינגים נוסף, טיפול בשסתום כוח, טיפול לראש מנוע.
 

bulb

New member
השאלה האם במחיר התיקון + משלוח + מכס/מס לא

משתלם כבר לקנות צילינדר חדש?
 
למעלה