ערעור על אי קבלת קביעות

r s d

New member
ערעור על אי קבלת קביעות

שלום , מעוניין לשאול שאלה בשביל אשתי -
אשתי הייתה מועמדת לקבלת קביעות , אך למרבה הצער ההחלטה שניתנה היא להארכת תקופת הניסיון בשנה נוספת.
במידה ותהליך ההערכה היה תקין ומקצועי , אז לא היו לנו טענות. הבעיה היא שהתהליך לא היה מקצועי וכלל לא משקף. המנהל מעולם לא ביצע תצפיות כפי הנדרש (למעט דקות אקראיות פה ושם) ונראה שאת ההערכה שלו ניתנה בעיקר עפ''י תחושות בטן , אם נשים את הדברים על השולחן ההערכה שיקפה את התקשורת ומערכת היחסים (הלא כ''כ חמים) בינה ובין המנהל, ולא את יכולתה הפדגוגית של אשתי (שכאמור מעולם לא נבחנה כפי שנדרש).
נשאלת השאלה האם ההחלטה מהווה מילה אחרונה או שישנה אפשרות כלשהי לערער? ואם כן, אז מבחינה טכנית, כיצד עושים זאת?
תודה מראש על כל התייחסות.
 

itu1

New member
אי קבלת קביעות

בידי מנהל בית הספר הסמכות להמליץ על הארכת תקופת הניסיון לשנה נוספת כאשר לא עלה בידו לבצע צפייה בשיעורי המורה כפי שנדרש לצורך המלצה על קביעות.
אריה
 
הבהרה בנושא קביעות

הארכת ניסיון למי שיש לו רישיון הוראה קבוע בשנת הלימודים השניה בתאריך הקודם לאחד בינואר אינה אפשרית. נאמר ליתר דיוק. מורה שעבד שנתיים ברצף, גם אם פוטר בתום השנה הראשונה, אבל המשיך להיות מועסק, וזכה ברישיון הוראה קבוע לפני ינואר בשנה השניה, קבוע בתום השנה השניה.
הארכת ניסיון למורה עם רישיון קבוע היא רק אפשרית פעם אחת ורק עם אישור בכתב מהאיגוד המקצועי המייצג את העובד. מהלך זה אפשרי רק אם עדיין אינו קבוע לפי הקריטריונים דלעיל.
אפשר לערער עד סוף אוגוסט 2017. יש לפנות לקבל ייצוג באיגוד המקצועי ממזכיר הסניף עם הסעיף המתאים בתקנות שירות עובדי הוראה. יש לחפש בפיטורי מורה. רק פניה עם התקנה המתאימה יעודד את המיצג לפעול נכון.
צברתי המון ניסיון בנושא כששרתי בארגון המורים לפני שנים. דאגתי לקבל קביעות לרבים בניגוד לעמדות משרד החינוך שניסה להתעלם מן התקנות ולעיתים נאלצתי בחוסר ברירה לאשר הארכת ניסיון למנהלים כאשר לא יכולתי להוכיח שהמורה אכן קבוע.
הכי חשוב לא להתייאש
 
למעלה