סופ''ש של כדורגל ישראלי-מח' 14

ifa1111

New member
בסימן בית

אבי נימני- בן דרור 0-1 משחק קשה מאד למקומיים, ובכל זאת בבלומפילד הם אמורים לעשות את העבודה. משום מה גם נראה לי שהשבוע באמת עשו שם הכנות כמו שצריך בקריית שלום. תזכורת קטנה, גם בשבוע שעבר הימרתי נגד הלוזונים ונפלתי. עודד מכנס- מאיר ברד 3-1 תקופה רעה עוברת על נתניה, ב"ש מצד שני מחליפה את עכו ככל הנראה ומצטרפת לק"ש כלהיט של הליגה או הפתעת העונה אם תרצו. ובכל זאת בקופסא אם איזושהי מיני מהפכה בהרכב שמתכנן עטר, אני מאמין בצעירים של נתניה. מלבד זאת שהפועל ב"ש באמת קבוצה לא רעה אבל נופחה מעבר למידותיה לדעתי לאחרונה, ובבוא העת יצא לבלון קצת האוויר, כמו שעבר הבנתי אני מאמין שזו העת. עוד לא נולד אחד כזה לאשקלון- עבאס סואן 1-1 שתי קבוצות שבטח לא יוכלו להשתמש במזג האוויר כתירוץ לכדורגל החלש. הקבוצה של עזורי נראית כרגע הכי רע בליגה, המצב בסכנין לא הרבה יותר טוב ככה שבואו נסגור על תיקו ונקווה שמי מהן תצליח בכלל למצוא את הרשת. צביקה היימן- נחום סטלמך 0-0 משחק עצוב משהו, כי מדובר במועדונים שיש להם אולי הכי "טעם של פעם" בליגה שלנו. וכשרואים אותם היום פשוט נצבט הלב. היום כנראה שכבר לא נראה אצטדיון מפוצץ, וקרב תחתית כזה מיועד להיות מכוער ואלים, יותר מלחמה מאשר כדורגל. מה גם מבדיקה קצרה שנערכה כל משחקי המלאבס שנערכו ב11 לדצמבר הסתיימו בתיקו... רובי יאנג- שי הולצמן 0-2 שתי קבוצות פחות או יותר באותה רמה. לא יציבות שפשוט מרגיש לי בפנים שהפעם אשדוד מנצחת. נביל מנצור- אורי מלמיליאן 1-1 בית"ר בתקופה כ"כ טובה שאם היא תמשיך ככה היא עוד תגיעה לצמרת. והעונה היא לא, ככה לפחות אני חושב... עכו בתקופה לא כ"כ טובה וקצת יצא לה האוויר. עדיין היא קבוצה טובה שתעשה חיים קשים לבית"ר. גם במחזור הקודם הימרתי נגד בית"ר שלי ונפלתי, אשמח ליפול בשנית. אהוד בן טובים- משה סיני 1-3 שוב הפועל חוזרת אחרי משחק גדול באירופה ושוב אני מנבא לה שחורות. שוב כי הפועל באופוריה ואני לא מאמין שלומדים כ"כ מהר... וגם כי בני יהודה קבוצה מספיק טובה לנצל את המצב שנראה גם שבאה מאד נחושה אחרי ההפסד למכבי ת"א. למי שרואה פה ושם את בני יהודה יודע שהיא שווה יותר מהמיקום שלה באיזשהו מובן, כי כן חסר לה גרוש ללירה וההחמצות הורגות אותה כי הקבוצה מגיעה למצבים. אז הפעם אני מאמין שזה יכנס והפועל תל אביב תבין שגם בליגה החיים לא דבש. * אופציה נוספת שאני לוקח בחשבון שהר מתפוצץ אחרי השער המשמעותי הראשון שלו ומוביל את הפועל כאיש המשחק. יניב לביא- אייל ברקוביץ' 1-2 הקבוצה של בן שמעון טובה יותר, התנאים כנראה יתאימו לה והיא מארחת את המשחק. ק"ש לא הולכת להיפרד מהצמרת כ"כ מהר... תתכוננו.
 

tanj

New member
הפיסקה האחרונה שלך קונטרוברסלית

אני לא חושב שק"ש טובה יותר ממכבי חיפה, אם כי חשדותי מתגברים שהמאמן של חיפה פחות טוב מרן בן שמעון. בן שמעון משתמש בפוטנציאל של השחקנים שלו טוב יותר וסוחט מהם הרבה יותר מאשר אלישע לוי. אבל למרות זאת, השחקנים של חיפה טובים יותר והם רק צריכים לשחק כקבוצה ולזנוח את התעלולים האישיים (כמו רפאלוב). משחק פשוט של נגיעה בכדור והרבה תנועה יכולה בהחלט להביא את מכבי חיפה לתצוגות טובות יותר, אבל כניראה שיש שם יותר מדי שחקנים שמאמינים למה שכתוב בעיתון. בכל אופן, רוב ההימורים שלך הגיוניים אבל אני חושש שבענין קרית שמונה אתה טועה. הייתי אומר ניצחון חיפאי או תיקו. לגבי הפועל-בני יהודה: השיא של ליון וכל הרעש התקשורתי מזיק לשקט הנפשי של השחקנים ואולי אצל כמה מהם יש מחשבות לגבי ינואר וקבוצות חדשות, אבל בני יהודה מומחית בלהחמיץ ופספס הזדמנויות. אני לא חושב שהיא טובה מספיק ולהפועל יש שחקני הגנה שיכולים לעצור את יברויאן ובלילי באחד על אחד. התקפית, הפועל כניראה תשחק לאט מדי, בני יהודה יצופפו, ושכטר איננו. המסקנה- תיקו. ולגבי סהר- הברק לא מכה פעמיים, ויתרונותיו לא מתאימים לסגנון המשחק של הפועל. הם פשוט משחקים לאט מדי, וסהר אינו מספיק תחבולן וממולח כמו שכטר למשל. הוא יותר חלוץ בסגנון של רוזנטל- לרוץ straight forward אל תוך הקיר. אבל... נחיה וניראה.
 

Mellow29

New member
אלישע לוי

הוא ככל הנראה הבעיה הכי גדולה של מכבי חיפה. אפשר לדבר על חומר שחקנים נחות לעומת התל-אביביות (אולי), אבל אי אפשר להתעלם מזה שקבוצות עם תקציב ושחקנים הרבה פחות טובים מצליחות להציג כדורגל נורמלי, ורק אנחנו משתמשים בתירוץ של "קבוצות שמתבנקרות בקריית אליעזר" כתירוץ לכך שאין תנועה בהתקפה, אין משחק אגפים, והכל בנוי על איזה פוקס של הכוכב התורן (שלומי אזולאי, רפאלוב, ורד?). אלישע גורם לקבוצה להיראות כמוהו - נחמדה, קטנה, לא מאיימת. זה אולי גישה טובה אם אתה מאמן בסכנין, בנתניה או בק"ש, אבל לא במכבי חיפה.
 

ifa1111

New member
2נק'

כשרק 2נק' מפרידות בניהן בלתי אפשרי לקבוע חד משמעית מי טובה יותר מבין השתיים. אני אישית ראיתי את ק"ש העונה נגד אשדוד, פ.צ. יפו, הכרישים, מכבי ת"א והפועל ב"ש. ואת חיפה נגד מכבי ת"א, בית"ר, בני סכנין, פ.צ. יפו ובדרבי. כמובן שגם עקבתי אחרי התוצאות של שתיהן מדי מחזור וראיתי את מרבית התקצירים והגעתי למסקנה (האישית שלי) שכרגע ק"ש נראית יותר טוב, משמע קבוצה יותר טובה. עם כל הכבוד לחומר השחקנים בחיפה שכנראה 1 מול 1 הוא טוב יותר, כדורגל משחקת קבוצה. מה גם שבכל מכבי חיפה אני לא חושב שיש העונה שחקנים שמתעלים לרמתם של אלרואי כהן ו-וויהאם עמאשה.
 

King TiEsto

New member
אלישע לוי פחות טוב מרוב מאמני הליגה.

רק העובדה שלמשחק בשני הוא מספסל את ורד וחושב לפתוח עם חמד/גדיר במקומו מראה כמה המאמן הזה לא יודע ומתעקש לא לנצל את המקס' מהסגל שיש לו. מכבי חיפה לא משחקת כדורגל של נגיעה בכדור והרבה תנועה לא בגלל שחקן כזה או אחר אלא רק בגלל המאמן, גם בהפועל מדי פעם ורמוט או שכטר עושים פעולה אישית ששוברת שבלונת משחק כדי ליצור הזדמנות ככה שלהפיל את התיק על רפאלוב זה ממש לא נכון. כשאוהדי הפועל מנבאים לנצחון חיפאי כולם כבר יודעים שזהו חלק מתורת הנאחס שלהם.
 
יאללה גם אני אהמר מה קרה ../images/Emo13.gif

מכבי ת"א - מכבי פ"ת 0-1 מכבי נראת די יציבה כרגע,מכבי פ"ת די חסרת שיניים נגד הגדולות. מכבי נתניה - הפועל ב"ש 1-1 נתניה תרצה לעצור את הנפילה,ב"ש לא באמת מספיק טובה בשביל לרשום עוד נצחון חוץ ועוד בקופסא. הפועל אשקלון - בני סכנין 1-0 אשקלון לא דומה לכלום,ולפני שהיא תתחזק,היא תמשיך להפסיד ולהפסיד ולהפסיד... הפועל חיפה - מ.ס אשדוד 0-0 דווקא משחק שרשום עליו שערים,יאכזב את כולם,שתי קבוצות שלא ממש יודעות מה הן רוצות,ודי שוות ברמתן. הפועל ר"ג - הפועל פ"ת 1-1 רמה על הפנים,כדורגל על הפנים,ותיקו מעצבן שלא משאיר אף אחת מרוצה. הפועל עכו - בית"ר ירושלים 2-1 בתור אוהד ביתר אין לי ממש ברירה,אבל באמת שביתר נראת טוב,עכו קצת איבדה את המומנטום... בני יהודה - הפועל ת"א 2-0 הפועל לא תפשל פעמיים אחרי משחק טוב באלופות,בני יהודה קבוצה נחמדה אבל מאוד נאיבית... הפועל קרית שמונה - מכבי חיפה 2-1 חיפה בדרך לתקופה חדשה עם כל החיזוקים שהיא תביא,המומנטום הטוב יתחיל כבר במשחק הקרוב
 
למעלה