אני אשמח לעזרה כאן

אני אשמח לעזרה כאן

לפני כחודש עברתי גרידה אחרי שבשבוע 17 גילו הריון ללא דופק
ההריון הנלך היה הריון טבעי אחרי ש8 חודשים ניסינו להכנס בהזרעות
בכל ה8 חודשים האלו נכנסתי 3 פעמים להריון ( 2 כימי והנוכחי )

אני עם ילד כבר בבית ( הזרעה טבעית)
עשיתי את כל הבדיקות
קרישות , קריוטיפ
הלכתי לרופא נשים והוא אמר לי ללכת לעשות היסטרו ואחרי זה לנסות טבעי שוב ואני אקח קלקסן ישר עם הבטא הראשונה ( מה שיגרום לי שוב לחוסר אונים כי לא הצלחנו להכנס להריון ועד שכן נכנסו זה היה כימי/הפסקת דופק
הבעיה שעדין לא קבלתי מחזור ( עברו 4 שבועות)
האם ללכת כבר עכשיו להיסטרו ? או לחכות למחזור הראשון
אני רוצה לציין שהייתי בבית חולים עקב דלקת בשתן חמורה והם לא ראו שיש משהו ברחם ואפילו ציינו שהוא נקי

בנוסף מה לעשות ? ללכת שוב למרפאת פוריות? לחפש רופא שמתעסק עם הריונות כימיים ( אם כן אשמח להמלצה )-דרך כללית אם יש למישהי

תודה
 

שחר2438

New member
מצטערת לשמוע על ההפלה
.

לגבי היסטרוסקופיה להערכתי כדאי לחכות למחזור הראשון ולאחריו לבצע את הבדיקה . בדיקת א"ס שעשית עקב הדלקת בשתן אינה יכולת לתת אינידיקתיה למבנה הרחם ולשלול מחיצות לדוג' שעשויות לגרום להפלות . המשמעות המרכזית של היסטרו לאחר הפלה היא לטפל בהידבקויות באם נוצרו כאלה בעקבות ההפלה ועשויות לחסום כניסה להריון . לכן בכל מקרה עדיף לחכות למחזור שעושה מעין "ריסטארט" למערכת .
לגבי רופא , כרגע נשמע שהרופא שלך נותן הנחיות הגיוניות , דאג לבדוק קרישיות, ממליץ כרגע לנסות טבעי / הזרעות טבעיות (ניכר שעיקר הקושי הוא לא בכניסה להריון ) ואף ממליץ על קלקסן מבטא (יש רופאי פוריות שאחרי כימי ממליצים על קלקסן ממועד ההחזרה ) אבל מבינה את הצורך לעבור לטיפול אצל מומחה לפריון .
שיהיה בהצלחה !!!
 

hatalya

New member
תחפשי בגוגל ״מרפאת הפלות״

גם כימי זו הפלה. מצטערת מאוד על מה שעברת. אם אני זוכרת נכון את השם, פרופ קופרמינץ הוא המומחה בנושא, אבל לא ממש זוכרת. למרות שעברתי שתי הפלות, לא טופלתי אצלו אלא אצל רופאת הפיריון שלי.
 
למעלה