כמה זמן לאחר הלידה הראשונה חזרתן

כמה זמן לאחר הלידה הראשונה חזרתן

לטיפולים? מה היו השיקולים? והאם הדרך בפעם השנייה הייתה ארוכה/ קצרה יותר?
 

hatalya

New member
שאלה טובה! מחכה לתגובות..

אני רק חודשיים אחרי לידה ראשונה
 

אמא2221

New member
אחרי שנה וחצי

להריון הראשון נקלטתי לאחר הזרעה ראשונה, והלידה היתה בניתוח קיסרי אז הנחו אותי לא להכנס להריון בשנה שאחרי הלידה. הנקתי ולקחתי גלולות סרזט.
אחרי שמונה חודשים הפסקתי עם הגלולות אך המשכתי להניק, אחרי שנה בערך חזר לי המחזור. אחרי שנה וחצי הפסקתי להניק ופניתי שוב לטיפולים. עשיתי בערך 11 הזרעות שלא צלחו, ואז עברתי לIVF. בסבב הראשון נקלטתי להריון חוץ רחמי שדרש הפסקת הריון ו3 חודשים הפסקה. בסבב השני נקלטתי ואני עכשיו בשבוע 7 ומתפללת שיעבור בשלום.
בקיצור הדרך הפעם היתה הרבה יותר ארוכה, הבן שלי כבר בן 3 ואני מבחינתי רציתי עוד ילד כבר אחרי חודש..
מה שמוזר הוא שלא מצאו סיבה לאי פריון, ואני חושבת שבעקבות הניתוח משהו השתנה באנטומיה של הרחם והשחלות ומקשה על ההפריה וההשתרשות.
אני גם תוהה בשאלה מתי נכון להתחיל אחרי לידה, לי באופן אישי מאוד מאוד חשוב להניק ולכן ההתלבטות מאוד קשה בין הרצון להעניק לילד את הטוב ביותר, ובין להביא ילד נוסף.
בהצלחה לכולן ומזל טוב!
 

קרפי8

New member
שנתיים

היה לי מאוד קשה לחזור שוב לטיפולים.גם בגלל שזו הייתה תקופה קשה שלא רציתי לחזור אליה.גם ידעתי במקרה שלנו כניראה שהפעם השניה תהיה ארוכה יותר ומאוד חחשתי מזה.בנוסף הטיפול בתינוק לקח ממני המון אנרגיות ופחדתי שהטיפולים ייקשו עלי אפילו יותר.
&nbsp
בפעם הראשונה הוקפצנו יישר לivf בגלל בעיית זרע חמורה.היו לנו 4 מנות זרע שנמצאו בניתוח שבעלי עבר.בivf3 נכנסנו להריון. בגלל שבעלי היה צריך ניתוח אז בפעם הראשונה לקח לנו שנה מרגע שהגענו לרופא פוריות בפעם הראשונה ועד הניתוח ואז עוד 5 חודשים של 3 שאיבות ו3 החזרות.סהכ שנה וחמישה חודשים מרגע ההחלטה ועד להצלחה.
&nbsp
בפעם השניה נישארה לנו מנה אחרונה מהניתוח.ניסינו איתה סיבוב אחד של ivf שלא הצליח.הטיפול הזה היה לי מאוד קשה פיזית ונפשית ובגלל זה לקחו לנו עוד שנתיים עד שבעלי עשה שוב ניתוח.הניתוח השני לא הצליח והקפיאו את הבייציות.
&nbsp
שנה אחרי הניתוח הצלחנו למצוא זרע במעבדת mfc.
ואז חזרנו לטיפולים ביותר מרץ.
הפשרה ראשונה של מחצית הבייציות והחזרה-בטא שלילית
הפשרה שניה של המחצית השניה של הביציות והחזרה- בטא חיובית הפלה בשבוע 7.
(הפסקה של חודשיים אחרי ההפלה)
שאיבה והחזרה- בטא שלילית
(הפסקה של חודש בחגים)
שאיבה והחזרה-בטא חיובית מחר בדיקת דופק

סהכ כבר 4 שנים אבל עם הרבה הפסקות בין לבין.
&nbsp
אני חושבת ששיקול חשוב הוא הסיבה לטיפולים
אצל הרבה לא מוסברים הפעם הראשונה ארוכה אבל בדרך מגלים את הבעיה
או שעולים על פרוטוקול מנצח הפעם השניה קצרה יותר.
גם גיל האישה הוא פקטור מאוד חשוב שצריך לקחת בחשבון (אני אוטוטו בת 35)
&nbsp
אני מצטערת שלקח לי זמן לחזור ועל ההפסקות שעשיתי ומעריצה את הנשים שמצליחות לחזור מהר שוב לטיפולים.
&nbsp
 

orile32

New member
גם אני תוהה...

הבת שלי אוטוטו בת שנה ואני נורא רוצה הריון נוסף... אבל אני עדיין מניקה וטרם קיבלתי מחזור. מתלבטת עם עצמי בין להפסיק להניק כדי לקבל מחזור ולחזור לטיפולים, לבין להמשיך עוד קצת עם ההנקה, לפחות עד סוף החורף. גם הגיל שלי הוא פקטור, אני כבר בת 35...
 

FOREVER7

New member
חזרתי מהר - אחרי 8 חודשים חזרתי לטיפולים

החזרתי מוקפאים וזה לא הצליח, והייתי צריכה לעבור שוב פעם את כל הבדיקות לפני שהתחלתי את כל התהליך של הזריקות. בדיוק כשהבן שלי חגג שנה נכנסתי לטיפול של שאיבת ביציות
 
למעלה