העמסת סוכר - המלצות?

hatalya

New member
העמסת סוכר - המלצות?

היי, אני שבוע 26 תודה לאל! כל יום מופתעת מחדש.. אז מה כדאי לדעת על בדיקת העמסת סוכר 50?
 

1pika

New member
לא לשכוח להביא לימון...

הופך את המשקה ממים מתוקים להחריד ללימונדה מתוקה להבחיל ואז הייאוש נעשה יותר נוח :)
חשוב מאוד לאכול משהו קטן בערך שעה לפני - ברמה של פרוסה עם גבינה או משהו כזה, כלומר לא להגיע על בטן ריקה ולא לאכול פרוסת עוגה 5 דקות לפני הבדיקה.
את מגיעה למרפאה, מקבלת מהאחות את סוכר הענבים, או שהאחות תמיס לך במים או שתקבלי ממנה הנחיות, בסה"כ ממיסים את האבקה בכוס מים קרים ומוסיפים לימון אם זכרת להביא, צריך לשתות את זה די מהר - לא למשוך יותר מדי רק כי זה מגעיל.. ולהמתין שעה עד לבדיקת הדם אז כדאי להביא תעסוקה לשעה הזו (בין מעקבי הזקיקים לשאיבה החזרה אנחנו כבר מומחיות בהמתנה...).
בשביל להמנע מהעמסת סוכר 100 את צריכה שיצא לך פחות מ-140, עדיף פחות מ-130, יש רופאים שישלחו אותך להעמסה של 100 גם בטווח 130-140. (מניסיון אישי, אם חלילה תאלצי לעשות גם 100 זה לא כזה נורא וגם סכרת הריון שנשלטת עי תזונה גם לא היסטרי, רק מבאס - תפילות ואיחולים שלא תגיעי לשם
)
&nbsp
הכי חשוב - בשעה טובה!!!! אחרי התלאות שעברנו עד הלום, איזה כיף זה להגיע לבדיקות של שבועות מתקדמים

שיהיה בהצלחה ובשורות טובות
 

hatalya

New member
תודה רבה :)

בדיוק מה שהייתי צריכה לשמוע. תודה על הפירוט :) אכן כיף להגיע לבדיקות האלו.. בכל תקופת הטיפולים היה לי ממש קשה לדמיין את זה קורה.
 

1pika

New member
נהדר!! שמחה בשבילך, עוד דאגה חלפה


איך עברה הבדיקה? לא שזה כזה משנה, העיקר שהתוצאה תקינה
 

hatalya

New member
לא הייתה נוראית

הגעתי עם כוס לימון סחוט טרי, אז לא היה לי ממש מתוק. (ואז קצת חששתי שאם לא מתוק לי בטירוף אולי כן יש לי סכרת..) אבל עבר סבבה, עבדתי שם בזמן ההמתנה, הייתה בחילה קטנטנה וזהו. העיקר שתקין :)
 
למעלה