יש החלטה!

יעל 2016

New member
יש החלטה!

זהו נפלה החלטה...
החלטתי ללכת עם המרכז להורות
מה שגרם לי להחליט זה בעקבות שיחה שהייתה לי עם בחורה שעשתה ילד ראשון דרך מנור וילד שני עם המרכז להורות והיא בעצם נתנה לי את כל האינפורמציה:
הפונדקאית רק שתבינו משלמים לה 15 אלף דולר גם במרכז וגם במנור,עדה ומינה לוקחות על הטיפול 30 אלף שח פלוס מעמ.ומנור קרוב ל150 אלף שח!!!!!!
אצל עדה ומינה כ25 אלף ש"ח הולך למסביב(לקליניקה לתרופות ללידה לשירות המשפטי)והכל רופאים מקומיים ועל הבדיקות עובר רופא ישראלי מהארץ.
היא אמרה לי שמדובר בקליניקה שהמרכז עובד איתם הוא קליניקה אמריקאית גאורגית ויש שם צוות נהדר דובר אנגלית ורופאים לא פחות טובים מישראל וציוד חדיש וכמו כן הבית חולים,הבדיקות מקבלים באיימל ישר מינה ועדה מעדכנות על תוצאות.נכון זה לא רופאים ישראליים כמו במנור שעושים החזרה ואת ההפרייה אבל הצוות שם מורכב גם ממקומיים,הסכום שלא כולל אצל עדה ומינה כמו ניתוח קיסרי, לינה כל זה אם מוסיפים כאקסטרה לסכום הסופי לא מגיעים לסכום שלוקח מנור,היא עברה את ההליך כאמור גם במנור וגם במרכז להורות ואמרה חד משמעי שהסכום המטורף ששילמה למנור ממש ממש מיותר,נכון צוות רופאים ישראלים אבל במרכז להורות היה לה שקט גם שם.שתבינו איזה קופון גוזר מנור,הוא משלם גם בעצמו מלא לרופאים ישראליים שטסים לקליניקה.
נכון הכל הלך לה חלק עם המרכז להורות ומה היה קורה אם היה בעיה?היא טוענת שהפגייה שם ברמה גבוהה (היא טוענת שראתה את הפגייה בבית חולים שהפונדקאית שלה ילדה)ויש רופא ילדים אומנם גיאורגים ולא ישראלים אבל כולם דוברי אנגלית.
והמרכז להורות קיים מ1996 עוד לפני שמנור התחיל בכלל אומנם עשו רק בארץ המון שנים אבל יש להם ניסיון מסתמן וכבר כמה שנים גם עושים בגיאורגיה.לא אכפת לי היה לעשות במנור עם צוות ישראלי אבל הסכום שם לא הגיוני,אותי הפחיד שהם לא מקצועיים במרכז להורות ואשלם ביוקר אם אלך למרכז אבל אחרי השיחה עם הבחורה אני עכשיו חושבת אחרת..
אני מהמרת ועכשיו שקטה עם ההחלטה ללכת עם המרכז להורות...
אנוח חודש ואתחיל התהליך

בהצלחה לכולם
 

batia19

New member
בהצלחה רבה !!!

יעל,
המרכז הרפואי האמריקאי גיאורגי הוא אותו אחד שגם אני עבדתי מולו בתהליך שלי והוא אכן מעולה !!! רופאים מצויינים,מעבדה מעולה וכל השירותים הנדרשים.
כנ"ל גם בית החולים ליולדות ממש מקצועי וכולל חדרים ממש טובים לשהיית ההורים בימים שלאחר הלידה.
בנושאים הנ"ל היי שקטה והסירי דאגה מליבך.
לגבי שאר הנושאים הכספיים זה לא הכי מדוייק אבל זה כרגע לא האישייו לאחר שהחלטת, המון המון הצלחה !!!!
 
למעלה