אזלו הכרטיסים למשחק נגד מכבי ת"א

zubumafu

New member
אזלו הכרטיסים למשחק נגד מכבי ת"א

מקווה שאנחנו האוהדים לא נצא נאיביים שוב
 

Benedictus3

New member
אנחנו לא נאיבים

אלא פשוט אוהדים אמתיים. תמיד היינו. זה הפלוס הגדול של מכבי חיפה על כל שאר קבוצות הליגה. קהל אמתי, אוהב את הקבוצה שלו. מי שמנצל את האוהדים האלה בציניות הוא הבעלים והמנהל המקצועי שמצפצף עליהם ומתייחס אליהם כאל קהל לקוחות שבוי שאפשר לעשות על גבו עסקאות עלובות.
ואם מדברים על קהל... 1975 - מכבי חיפה משחקת בליגה א' (אז הליגה השנייה) במשחק ביתי בקרית אליעזר נגד נצרת עלית. 8000 איש ביציעים. באותו זמן משחקת הפועל חיפה מול מכבי תל-אביב בקרית חיים - משחק צמרת בליגה הלאומית (אז הראשונה). 5000 איש ביציעים. אז לא היה לנו יעקב שחר.
והמשחק מחר מול הצהבת... העובדה שטוואטחה, קינן, תורג'מן ואולי גם חן עזרא לא ישחקו מעודדת, אבל מצד שני - עדיין יש לנו קבוצה חלשה ולא מחוברת... נקווה לטוב, אבל נתכונן לרע...
 

Benedictus3

New member
כנראה שנפסיד

הפערים גדולים מאד. הצהבת הזיהומית היא קבוצת כדורגל. גם כאשר יש לה פה ושם חריקות, מדובר בקבוצה מאומנת ומנוהלת... מכבי חיפה לא מאומנת ולא מנוהלת... היא מתאמנת (ואין לי מושג מה הם עושים שם כי אין לזה שום ביטוי במשחקים) והיא מתנהלת (רכש אידיוטי - בלשון המעטה...). צר לי על 27000 אוהדי מכבי חיפה שיגיעו היום לאצטדיון... הם אוהדים נאמנים ואוהבים... חבל לי לראות אותם מושפלים על ידי מכבי תל-אביב... כל מצב הוא מצב שלהשפלה.. אם נשחק הגנתי ואולי נמנע מספיגה נוצג כקבוצת תחתית בונקריסטית ואם נשחק התקפי, נחטוף בכל התקפה מתפרצת... אני מתקשה לראות דרך ביניים במצב הנוכחי שבו נתונה הקבוצה האהובה שלנו.
&nbsp
שחר הביתה!!!
 
בטח מתי שאתם קונים "ירוקים" אז אתם חשים שאתם סלב...:)

ד"ש מזהבי וגוטמן שאר ירקות בשדה הירוק.
 
למעלה