המאבק בין אספרסו קלאב לנספרסו

AviL30

New member
המאבק בין אספרסו קלאב לנספרסו

לפני מספר חודשים, חברת נספרסו תבעה את אספרסו קלאב על חיכוי מזלזל בפרסומת. לקחו שחקן שדומה לג'ורג' קלוני ואז ניסו להראות שבשביל קפה טוב לא צריך להתלבש בחליפה ולהיות עשיר......זה המסר.

נספרסו תבעה את אספרסו קלאב והפסידה. אספרסו קלאב אמרה שמטוב שנספרסו יתמקדו בהורדת מחירים.

מה שמצחיק בכל הסיפור, שדווקא הקפסולות של אספרסו קלאב יקרות להחריד. הרבה יותר יקרות מקפסולות תואמות נספרסו הטובות שאפשר להשיג בקפה גו'או/שטראוס עלית וכ"ו.

מי שהולך על דווקא על קפסולות היום, מסיבות כאלה ואחרות. עדיף שילך על נספרסו, כי הקפסולות של נספרסו פשוט יותר טובות וזולות. במיוחד אלה של עלית וקפה ג'ואות אז אפשר להשיג ב עד שקל וחצי לקפסולה. בלי התחיבות או מנוי.
 
ויקומו המלפפונים ויכו את הגנן.....

ויבואו החמורים ויבעטו באריות....

רק פראייר קונה קפסולות של נספרסו במחיר 2.2 - 2.48 לקפסולה במשקל 5 גרם ועם טעם דלוח או תחליפיות לא משו שברובן לא מדגדגות את המקור ויבוא בטענות על קפסולות במשקל 7-8.5 גרם במחיר כמעט זהה ויחשוב שמועדון הפלסטיקון שודדים....

תגיד, למה לא לקנות את המוצר היותר נכון בקטגוריה, הלוואצה אמודו מיו שעולה 1.8-1.65 ש"ח לקפסולה (תלוי במבצע או חברות במועדון) על קפסולות של 7 גרם, ומכונה שעולה הרק 400ש"ח?! ואם כבר בכל אילו שיש בעבורן תחליפיות זמינות מלבד הנספרסו, כגון דולצ'ה גוסטו, קפיטלי, לוואצה בלו, לוואצה EP והאמודו מיו?! תחליפית לאמודו יו עולות גם 1.2 ש"ח...
בקיצור אם באת לעשות לנו בית ספר בכלכלת המשפחה וחשבון מה כדאי... לא קונה את העצות שלך!

וחוץ מזה שהחים קצרים מידי בשביל לשתות את הקפה הדלוח של ז'ורז' כלומניק
 

AviL30

New member
כל אחד והטעם שלו.

הקפסולות של נספרסו לטעמי הכי טובות. אך הקספולות של עלית לא פחות טובות מנספרסו. והקפסולות של קפה ג'ואו פשוט מעולות.

וכמובן שאין תחליף למקור. אבל מה לעשות שהרבה מעדיפים קפסולות, בגלל הנוחות והמהירות וחוסר הרצון להתעסק ולהשקיע במכונות קפה יקרות.
 
סיריוסלי?! הכי טעימות?! הז'ורז' כלומניק?!

לא טעמת אך פעם את הקפסולות של ILLY.... נכון?!
יש לך עוד המון מה לטעום (או ללמוד) אינגלע...
 
למעלה