מכונת קפה

אני 2013

New member
מכונת קפה

הי,

מעוניינת לקנות מכונת קפה מתנה לבעלי. השימוש הוא להכנת קפה הפוך. כ2 ספלים בסה"כ ביום ( אולי עם ההתלהבות הצריכה תגבר)
נכיוון הוא קפסולות תקציב עד 1000 ש"ח. לא משהו שתופס המון מקום על השיש אם אפשרי וקל לתחזוק.
קראתי טובות על הנספרסו.
אינני יודעת מה עדיף מקציף בנפרד או מובנה? הבנתי שיש הבדל בקצף

מה המלצתכם? זו מכונה ראשונה שלנו נשמח שתהיה פרקטית ושלא תהיה רק ליופי על השיש.

תודה רבה לעונים
 
המלצתי היא לא לקנות נספרסו, חבל על הכסף.....

את חייבת להבין דבר פשוט מאוד,אם החלטת לשתות קפה מקפסולות, המכונה היא נתון זניח. קני את המ שחולטת את הקפסולות הזמינות ביותר במחיר בהנוח ביותר המכונה הזולה ביותר.
אם היוקרה מחייבת, אני הייתי בוחר או במכונות הנהדרות ובקפסולות הבאמת טובות של Illy או שהייתי הולך על המוצר הטוב והזמין והזול משמעותית מנספרסו, של לוואצה שנמכר בתחנות הדלק של פז.
אני לא מוצא הגיון בלרכוש מכונת קפסולות יקרה של נספרסו, כמו שיש קפסולות תחליפיות לנספרסו, יש גם מכונות תואמות והן זולות מנספרסו בהרבה ולעיתים מיוצרות אצל אותו קבלן בסין שמיצר עבור נספרסו , את המקור., ואני הכי לא מוצא הגיון בלרכוש קפסולות של תאגיד רשע (נסטלה) יקרות להחריד שעשויות רק מחמישה(!!) גרם קפה,לאומת 7-8 גרם בלוואצה ובין 7-12 גרם באילי.. אגב לשלם קרוב ל500 ש"ח לכל ק"ג קפה בנספרסו, גורם לי לחשוב עד כמה פראיירים וטפשים צרכנים יכולים להיות....
&nbsp
ואם כברהעלנו על נס צרכנות נבונה, קניית מכונת קפסולות של נספרסו זו הכי צרכנות לא נבונה בהתחשב בנתון שמכונת קפה אוטומטית עם מקציף קיטור, עולה בסביבות 3000 ש"ח והמחיר ישתווה למחיר קפסולות ומכונה לאחר שנה וחצי ולאחר שנתיים יחסוך כסף.....
 

Dana Hot

New member
ממש לא מובנת על מה הרטינה

אחרי הכל:

1. "נספרסו" השם הולך לפני המותג ממש כמו שמרצדס, ב.מ.וו וכו' ואם מקבילים אז הטיפולים והאחזקה יקרים אבל היוקרה והאמינות בהתאם כך שעל מה הרטינה כאן?

2. ישנם תחליפים לקפסולות נספרסו כך שגם כאן ניתן לקבל מכונה איכותית עם מגוון גדול יותר היום של קפסולות ומחירים...

שורה תחתונה - על טעם וריח (הקפה) אין מה להתווכח... לי יש נספרסו ולמעגל סביבי שרק מאושרים מהמכונה הזו!

א. היא יפה, יוקרתית ושיקית

ב. היא עובדת בלחץ bar זה נקרא כזה שמוציא את טעם הקפה בצורה האולטימטיבית ביותר.

כך ש... בואו... תעשו שיעורי בית עוד קצת מעבר לתגובה אחת של זה/זו שלפני...

בהצלחה
 

knappertsbusch

New member
קלעת בול. יפה, יוקרתית ושיקית

חתיכת פלסטיק מעוצבת שאשכרה מעלה את רמת האושר. נירוונה. ויפאסנה.


זה פורום של חובבי קפה (!) עם סימן קריאה, ואנחנו מתיימרים להבין בקפה (!!)
ולא בתרגילים שיווקיים המיועדים לעדר צרכנים חסרי הבנה בסיסית.
בנספרסו הקפה אכן עולה 500 ש״ח לק״ג (!!!) ועל יחס של עלות/תועלת
אפשר לא רק להתווכח, אלא להכריע (!!! +!).

אגב, גם בטעם אפשר להכריע באופן חד משמעי, על ידי טעימה השוואתית עיוורת.
והאמת שגם בלי טעימה עיוורת, הקפה שאני מפיק ביום רע של קלייה ביתית
מחסל ומפצפץ גם את הקפסולה הכי צבעונית שיצא ממפלצת הרשע שהיא חרפה לאומה השוויצרית (אני שוויצרי, אז מותר לי).
 
בתור בקר איכות קפה , מוסמך SCAA וטכנאי מזה 7 שנים למכונות...

...קפה, אני חושב שיש לי איזו מילה או שתים להגיד בנושא, אני חושב , ומבלי להמעית בערכך או לפגוע חלילה, אני חושב שאני מבין בקפה טיפונת יותר ממך, ולכן :

1. אם היה לי את תקציב הבטחון של מדינת ישראל רק בשביל פרסום, גם אני הייתי חתיך כמו ג'ורג' כלומניק, הטיפולים התחזוקה של נספרסו ושל כל מכונת קפסולות גם של המתחרים, ואפילו אורך החים, זהה לחלוטין, אין הבדל.... נגלה לך סוד קטן גם של מכונות אחרות שאינן מכונות קפסולות., את משלמת בנספרסו המון כסף על עטיפה יפה ומעוצבת ובעבור זה כובלים אותך לשיטה והתאמה . אם טרם הבנת, העולם הקפסולות את לא קונה את המכונה בגלל המכונה או הקפה, זה בדיוק כמו מדפסת במחשב, כולן מדפיסות נהדר אבל את הדיו את חייבסת לקנות רק את המתאימות למדפסת שלך.

2. ישנן, כמו התחיליפים לקפסולות, גם למכונה עצמה תחליפים, את יכולה לקנות מכונה פחות מפוארת, של אותו יצרן מסין שמיצר עבור נספרסו, עם פחות עטיפה בחצי מחיר לקפסולות נספרסו/ תואמות נספרסו, אז למה לא?!
א. כמו שאמרנו מחיר יקר בשביל יופי שגם הוא עניין של טעם ואם הייתי מחפשת את המכונות של Illy היית רואה שהעיצוב שלהן לא נופל מנספרסו והן יוקרתיות ושיקיות.
ב. כל מכונות עובדות בלחץ ולמכונה של אילי/לוואצה/נספרסו/המילטון/דה לונגי/סאקו/אספרסו קלאב/אספרסו קאפ / וואן ג'יי שאן /רנצ'יליו/לליט יש בדיוק את אותה משאבה, זה רכיב גנרי לחלוטין וכולן מייצרות בין 15- ל19 באר וזה נתון זניח שלא אומר כלום, כי צריך רק 9 באר לחליטת אספרסו . המכונה שמוציאה את הקפה האולטימטיבי ביותר היא מכונה של יצרן שנקרא דלה קורטה והיוקרה מאוד מחייבת ואפילו מעוצבת מדהים ומאוד קומפקטית רק שהיא עולה 5500 אירו .ואת הרי לא עד כדי כך אוהבת קפה בכדי שתהי מוכנה להוציא כסף על התחביב הזה...

כך ש..... בואי.... אל תטיפי לנו מוסר על דברים שאת לא מבינה בהם בכלל, לכי תעשי בעצמך שיעורי בית, המשיכי לשתות את התירוץ העלוב לנוזל דלוח בצבע חום שאת קוראת לו קפה מגוש הפלסטיק שלך ושיהיה לך לרוויה!

 

dts

New member
למה לכעוס


גם אתה וגם קנאפר מפספסים את לב הנושא:
לא שאני מחובר עם דנה הנ"ל - נהפוכו כי היא מריחה מ PR אבל לטמון ראש בחול לא תמיד עוזר
נספרסו ותאגיד האם המפלצתי שלה עושות בענק את היעוד שלהן והן לבטח לא סיבה לבושה לשוויץ.
בחוכמה ועם המון המון ממון נספרסו בנתה מכלום מותג על גלובלי,ומותג זה לצערי ניצח גם את איטליה קומפלט - מעצמת (ומותג על ) קפה לשעבר.
למזלם של כל התאגידים בעולם הפרמידה של האנשים תמיד ניצבת על בסיסה המאוד מאוד רחב , המוני הדיוטות כנועים עד זומבים והאחרונים מיצרים לתאגידים ביליונים ועוד ביליונים ועוד...
לכן גם נספרסו צמחה למותג על שיצרנים אחרים מבקשים לשבת בצילו במטבח שלנו והמוני צרכנים משוכנעים בטיפשותם שזה הדבר במטבח ובעולם הקפה.
חבל מאוד אבל עד שיקום משהו אחר ויכה את נספרסו אנחנו היפסדנו בגדול.
לי אישית טוב עם מה שיש לי,והוא לא דומה לנספרסו אבל ואם רוצים להעביר אנשים דת כדאי לקרב אותם בדרכי נעם ועם עוגה טובה בצד - וממש לא עוגת הביית של אוסם
אופס- שוב נסטלה הזאת

&nbsp
 

Dana Hot

New member
אינני יודעת מה זה PR ואני ממש יודה לך אם...

לא תרד לפסים אישיים כאן! ותתייחס לגופו של דיון.

מנהל הפורום, אני חושבת שתפקידך אמור לקבל משנה תוקף כאן!
זה שכתבתי מה שכתבתי ואולי "נפגעת" מזה אין זה אומר שאתה צריך
להרשות התבטאות של "מריחה מ..." לא יודעת מה זה אפילו!

בושה
 
רק לציין שDTS מילא את תפקיד מנהל הפורום...

... נאמנה ובצורה נהדרת במשך שנים ארוכות אך פרש מן התפקיד ....
מנהל פורום, שמו מופיע בכחול....
 

dts

New member
לפחות תרכשי כאן השכלה רחבה

PR בעברית קלה יחצנות - ובלע"ז Public relations
מריח = כנראה
ללב העניין -כל סעיף 1 בפוסט הראשון שלך וסעיף ב 2 הינם חסרי כל ערך ממשי שגויים,נפוצים מאוד אצל יחצנים ,חומר שיווקי "לעתונאים" וגם אצל מוכרנים בחנויות שמקשקשים אותם במרץ לקונים עם מבט חלול.
נראה שאצלך זה שייך לחלק השני ולכן קצת טעיתי -

מצד שני אולי כדאי לשים בכל הדירות שאתה קונה להשקעה נספרסו כזו
באמריקה מתים על זה
 

Dana Hot

New member
וואווו פגעתי בגבריותך... סליחה!!!

א. "בתור בקר..." - שאפו! אתה מבין יותר ממני!

ב. אתה ממש לא מגלה לי סוד ואפילו מעבר לכך אני חושב שבעניין הייצור בסין במפעלים שונים "מבלי להמעית בערכך או לפגוע חלילה" יש לי מילה או שניים לומר גם כן בעניין, וברור ומובן שישנם מפעלים שונים שמייצרים את אותם המוצרים (ולעיתים במדוייק!) כמובן ששם ככל שתשקיע יותר תקבל יותר איכות, תשלם פחות? הסינים ידעו להביא לך אותו מוצר אבל סמוך עליהם שהם יידעו מאיפה לחסוך (איכות הרכבה, שמסוכנת מאוד למי שפעם פתח מכשיר וראה איך הסינים מרכיבים לוחות וחוטים חשמליים).

ג. אולי זה פורום של "משוגעי קפה" אבל אני עניתי לגופה של שאלה, לא חושבת שהיא התכוונה להשקיע עכשיו במכונה של 5,500 אירו... והיא ממש מיקדה את השאלה לנספרסו ומעבר לכך ציינה ש"אולי עם ההתלהבות הצריכה תגבר" כך שניתן להבין את הצורך ובהתאם לזה לתת מענה. נכון אנו בישראל רגילים ומקובעים לפי החברות הפועלות כאן. אבל... בואו.. תודו כמה כמוכם יש בארץ? ביחס לשאר?

שורה תחתונה אתם רוטנים על חברה שממש הצליחה ליצור מותג ומשתמשת בכל מה שהשיגה עד כה כדי לשמר זאת (לגיטימי מצד חברות שכאלה ברור שלאדם הפשוט זה נראה קרטל נורא ובצדק).

וכן, אני אישית יש לי במשרד מכונת פולים שטוחנת במקום ואני מרוצה, בסופו של דבר על טעם וריח...

מקווה שאת הטעם המר ממקודם תנסה להמיר למתוק כי אחרי הכל... לא התכוונתי לפגוע.
 
חמודה את....

את לא יכולה לפגוע בגבריות שלי, הסירי דאגה מלבך!
אם קראת את תגובתי הראשונה, לא הייתה בה רטינה משום סוג, הייתה שם פקיחת עיניים של צרכנות נכונה, את לאומת זאת באת להטיף מוסר, המשכת להטיף מוסר ולא קוראת לעומק או מנסה להבין את תגדובותי.
לא הצעתי לפותחת השרשור מכונה ב5500 אירו , ציינתי את המכונה הזו כי את קראת לנספרסו הקפה האולטימטיבי... שזה בערך כמו לקרוא לפיאט אונו האוטו האולטימטיבי, מה אולטימטיבי בזה, אחר כך ניסית ללמד אותו פרק במכונות קפה... חמודה, את המכונה הזו שהיית מספיק חכמה לציין את הלחץ, לחץ באר, ומנסה ללמד אותי על משהו שלך בכלל אין מושג בו?! מותר לשאול למה התכוונת בפסקה הזו?! אני מפרק ומרכיב בערך 6-8 מכונות כאלו ביום כולן סיניות וכולן בנויות נפלא וחווטות בצורה טובה ובטוחה וכולן עברו תקינה אירופאית ותקינה ישראלית, מאיפה בא לך המשפט הזה של סין כמו בסין אז בסין.... אגב תציצי פעם לתוך מכונת קפה לה פבוריטה תוצרת בני ברק ישראל, ותראי מה זה נקרא חשמל סכנת נפשות...
פותחת השרשור שאלה על המלצה על מכונה, הערתי את שימת ליבה לעניין צרכנות נבונה . ופקחתי את עיניה לאופציות נוספות שאינו נופלות מנספרסו באיכותן וזולות ממנה... מה הבעיה שלך עם זה בדיוק?!
 

dimab

Member
כמו שכתבת לי בפוסט אחר באותו הנושא, עזוב...

זאת לא מלחמה ואף אחד כאן לא ינצח - זהו דו-שיח חירשים.
למי אכפת שתעגיד ענק מצליח למכור "יופי, יוקרה ושיק" למישהו שבכלל לא מתייחס לטעם הקפה, והבנתו הטכנית "עובדת בלחץ בר"? ועוד למכור במחיר מופרז? לדעתי, כל הכבוד לאותו תעגיד על ההצלחה השיווקית הכבירה, וההפסד כולו של לקוחותיו, שמוכנים לשלם על תדמית עצמית במקום על הטעם ואיכות הקפה, ורואים את עצמם בתור (או עם) ג'ורג' קלוני? הרי לא מדברים כאן על הגיון בריא. על טעם ועל ריח (וגם על התדמית העצמית) אין כידוע להתווכח.
בכל התחומים האפשריים יש הרבה חברות שמוכרות תדמית יפה שמוצמדת למוצר נחות ויקר ללא הצדקה (אפל למשל - לך תנסה ללמד צרכנות נבונה את מועדון מעריציה). ובכל התחומים האלה יש מספיק אנשים שזהו בדיוק המוצר שהם מחפשים: יוקרה. ישנם גם אחרים, שנופלים בפח השיווקי, ואת כאלה יש להזהיר - מה שאכן עשית בצורה מקצועית ומתומצתת. אבל לאחר האזהרה, אין שום טעם להמשיך להתווכח. פשוט חבל על הזמן...
 

Dana Hot

New member
שיהיה... אין לי בעיה עם זה! אבל נראה שיש לי

בעיה אתך כמנהל פורום אגרסיבי ולא פלא שאם אתה ככה אז שגולשים נוספים כאן מרשים לעצמם לקלל ולגדף! :/
 

Dana Hot

New member
הוא נקרא dts וזה הציטוט ממה שכתב:

"לא שאני מחובר עם דנה הנ"ל - נהפוכו כי היא מריחה מ PR"....
"מריחה"?.....

לא חושבת שזה מכובד להתבטא כך...
 
זה נקרא גידוף?!

הוא כתב מריחה.... לא מסריחה, מזה מה שהופך את זה לבין שימוש בז'רגון בדיאלקט קיברנתי מקובל לבין גידוף....
 

Erich vD

New member
צריך לחלק את התשובה ל -2 חלקים שונים לגמרי

נפלת על פורום של "משוגעים לדבר" יש לכולנו מכונות אספרסו בבית (לא קפסולות) ולכן אנחנו יותר מעריכים אספרסו ברמה גבוהה, ושאלות כאלה באופן טבעי מתקבלות בניסיון לומר לך לשקול מכונה של קפה טחון ולא קפסולות...

אבל אם זו מכונה ראשונה, ויש חשיבות לתקציב שכתבת ולמהירות ההכנה והאחזקה, אזי לכי על קפסולות ואז זה כמו קנייה של מיקרוגל, לא תמיד קונים הכי זול, לפעמים רוצים מראה יפה על השיש, לחצנים נוחים, חברה שיש לה שרות טוב לאורך שנים וכו' כך שבהחלט נספרסו כמובילי השוק זו אופציה טובה, וגם לוואצה וכיו"ב, זה כבר טעם אישי שלך והתאמה לצרכים שלך. את השנאה המוצדקת לאוסם נסטלה המרעילות צרכנים באוכל נוראי, ומתנהגים כמונופול בישראל, תנקמי בדרכים אחרים כמו מעבר לתזונה בריאה שגם תועיל לך, הקפה זה משהו אחר, זה תמיד בריא.
 
למעלה