מודאגת מאוד! תינוק בן 4 חודשים שעלה 250 גר בשבועיים!!!!!

elishela

New member
מודאגת מאוד! תינוק בן 4 חודשים שעלה 250 גר בשבועיים!!!!!

אשמח מאוד לעזרתן הדחופה שכן ילדנו בן 4 חודשים ועלה רק 250 גרם בחודשיים האחרונים.

בנינו נולד ב7.11.17 במשקל 3.510, לידה והריון תקינים. בגיל חודשיים שקל 6.250 וגובה 62 ס"מ , ובגיל 4 חודשים (לפי מדידות מיום חמישי האחרון 15.3.18) שקל 6.5 ק"ג וגובה 67 ס"מ. התזונה שלו מבוססת על הנקה בלבד, עד לפני כשבועיים היה אוכל בקבוק אחד ביום של 180 כשהיה קם בלילה לאכול. כעת ישן לילה מלא של 11 שעות ולא אוכל מבקבוק כלל.
הוא מתפתח היטב לפי השאלות של טיפת חלב (מחייך, מתהפך, עוקב עם המבט, מושיט יד לצעצועים.. הוא תינוק חייכן ) ורגוע בסיום יניקה. אוכל לרוב 6 פעמים ביממה לפי דרישתו.

ביומיים האחרונים ניסיתי לשלב לו 2 בקבוקים ביום של 180 ובמקביל שאבתי. ראיתי כי בשאיבה עד ריקון מוחלט אני מצליחה לייצר כ90 מ"ל. אני מאוד הייתי רוצה להמשיך להניק, אבל בעלי ואני מודאגים שאני לא מספקת לו את הדרוש לו, ובעיקר לא כ"כ יודעים מה לעשות עכשיו :/
זה קרה למישהי בעבר? מה עושים? אני מפחדת שהוא לא מתפתח כמו שצריך?
 

hatalya

New member
את מלחיצה את עצמך בזה שאת חושבת ״אין לך מספיק״ יש לך!

הגוף שלך בנוי כדי להניק אותו ואת בעצמך אומרת שהוא מתפתח היטב, חייכן, מתקשר ואפילו ישן לילה רצוף! תינוק מצטיין! תאמיני בעצמך ובגוף שלך. אין צורך לשאוב ללא סיבה ואם יותר נוח לך לשלב בקבוק אחד, עשי זאת, אבל זה לא יותר מזין מהנקה. אחרי גיל שלושה חודשים בערך הגדילה היא לא בפערים גדולים כמו בהתחלה. הוא גם מתחיל לזוז קצת ומבחינתו זו התאמצות אדירה ושריפת קלוריות משמעותית.. כל עוד יש קקי, כל עוד הוא מחייך ורגוע לא הייתי נלחצת בכלל. תאמיני בעצמך! אם אין ירידה במשקל הכל טוב.
 

michal@gal

Active member
מנהל
קחי אותו לשקילה חוזרת היום או מחר

לפני שנלחצים חשוב לוודא שאין טעות בשקילה.
 
למעלה