עוד שאלה לגבי התנהלות בית ספר
הודיעו לנו שבמחצית הזאת הכיתה מקבלת תוספת של שעתיים בפיזיקה. שזה אומר ללמוד עד 17 פעם בשבוע. כולנו לא אהבנו את הרעיון וביקשנו למצוא פתרון נורמלי. בסוף הוחלט שהם יישארו פעם בשבועיים, רק מי שרוצה וזאת תהיה העשרה ולא חומר לימוד.
מדובר בשעות שמגיעות להם בגלל התכנית, ללא קשר למשרד החינוך ולכן יש אפשרות לא להשתתף.
מדובר בכיתה מדעים, ילדים נבחנו כדי ללמוד, ידוע שהרמה גהוהה ושיש תוספת שעות ריאליות.
לכן הופתעתי לגלות שמכיתה של 32, רק 6 נשארים. וחלקם - כי ההורים מכריחים.
הבן שלי לשמחתי בכלל לא דן איתנו אלא היה לו ברור שנכון להישאר.
אתמול השיעור בוטל כי גם אלה שנשארים, החליטו לא להישאר. למעשה, הבן שלי גילה שהוא היחיד בכיתה, ורק בנס הספיק להסעות הרגילות.
האם אני צודקת שהמצב לא הגיוני? למה הבן שלי נפגע כי אחרים עצלנים? בגלל שהרבה לא רצו, אז הוחלט שזאת העשרה ולא חיזוק החומר. שזה נניח עוד בסדר. אבל לבטל לחלוטין זה מוגזם.
האם הגיוני שהכלל נתנו לילדים / הורים לבחור האם להשתתף?
הודיעו לנו שבמחצית הזאת הכיתה מקבלת תוספת של שעתיים בפיזיקה. שזה אומר ללמוד עד 17 פעם בשבוע. כולנו לא אהבנו את הרעיון וביקשנו למצוא פתרון נורמלי. בסוף הוחלט שהם יישארו פעם בשבועיים, רק מי שרוצה וזאת תהיה העשרה ולא חומר לימוד.
מדובר בשעות שמגיעות להם בגלל התכנית, ללא קשר למשרד החינוך ולכן יש אפשרות לא להשתתף.
מדובר בכיתה מדעים, ילדים נבחנו כדי ללמוד, ידוע שהרמה גהוהה ושיש תוספת שעות ריאליות.
לכן הופתעתי לגלות שמכיתה של 32, רק 6 נשארים. וחלקם - כי ההורים מכריחים.
הבן שלי לשמחתי בכלל לא דן איתנו אלא היה לו ברור שנכון להישאר.
אתמול השיעור בוטל כי גם אלה שנשארים, החליטו לא להישאר. למעשה, הבן שלי גילה שהוא היחיד בכיתה, ורק בנס הספיק להסעות הרגילות.
האם אני צודקת שהמצב לא הגיוני? למה הבן שלי נפגע כי אחרים עצלנים? בגלל שהרבה לא רצו, אז הוחלט שזאת העשרה ולא חיזוק החומר. שזה נניח עוד בסדר. אבל לבטל לחלוטין זה מוגזם.
האם הגיוני שהכלל נתנו לילדים / הורים לבחור האם להשתתף?