אז איך עברה/עוברת עליכם החופשה? עשיתם

אז איך עברה/עוברת עליכם החופשה? עשיתם משהו מעניין? משהו ששווה להמליץ עליו?

אצלנו לא ממש. הבכור יצא ביום ראשון למחנה אימונים בווינגייט וחזר רק היום בשעות הצהריים המאוחרות, עייף מותש אך מרוצה מאוד.
הקטן עשה יום כיף עם אמא (סרט, מסעדה וספרייה), יום כיף עם אבא (כדורגל, קומזיץ והרבה לגו) ועוד יום כיף עם חבר, במהלכו הלכו לעוד סרט ושחקו כל היום יחד.
אני נצלתי את הזמן לחפש בגדים ונעליים לאירוע בר המצווה הקרב ובא של הבכור, ולשמחתי אכן הצלחתי. חוץ מזה עדיין עובדת במרץ על המצגת לאירוע. משימה מתישה

מחר נלך ארבעתנו לחגוג לבכור יום הולדת בארוחת צהריים ב"דוריס קצבים", אחרי שכל התוכניות שהיו לי ליום כיף משפחתי איתו ביום ההולדת שלו נזרקו לפח ברגע שנודע במפתיע על יום האימונים

אה, וגם נצלתי את הזמן הפנוי להחליף סוף סוף ארונות לילדים, מחורף לקיץ (וקצת מעבר). הארון שלי עוד יחכה, כי עוד שבועיים אני טסה לסו"ש ארוך בדבלין (מנצלת נסיעת עבודה של הבעל
) ושם עדיין קר...
מקווה שהחופשה עוברת על כולכם בנעימים וחג שני שמח
 
כתבתי תגובה ארוכה שתפוז סירב לקבל אז בקצרה - פסטיבל הצגות ילדים בחיפה (רובין הוד - טוב, הנערה והעורבים - לא משהו, בשניהם נהניתי מאוד מהשירה - ברובין הוד של המספר ובנערה והעורבים של הנערה. גולת הכותרת של הפסטיבל מבחינתנו הייתה דווקא אחד ממופעי החינם, של אמן יפני. הקטנה הכי אהבה את המופע של הסחלב הגדול, גם הוא בחינם), מדעטק כולל חדר בריחה קצת בעייתי בגלל ריבוי האנשים, המוזיאון לאמנות יפנית בחיפה (הגדולה ובעלי בזמן שאנחנו היינו במדעטק), כנס עולמות + אונמי (אני והגדולה), פיקולוניה + ארוחה אצל חברים (בעלי והקטנות).
אבל הכנס והפסטיבל לא רלבנטיים להמלצות כי הם כבר הסתיימו...
 

ליאת של עדי

New member
מנהל
היה ממש כיף
יום ראשון עשינו טיול אופניים בירקון. התחלנו ברמת החייל עד פתח תקווה, משמע אומר רכיבה בשטח. חזרנו עד כמעט בבלי אבל כבר לא יכלתי לשבת על הכיסא מכאבי תחת
אז חזרנו חזרה לרכב. גילינו על הדרך שהבנים לא הרגישו קושי כלשהו ב20 קמ האלה שרכבנו.
שני שלישי מה עשינו? כבר לא זוכרת גאד, אבל ברביעי נסענו לקמפינג בכנרת ליומיים והיה מעולה. היינו נשארים עוד לילה אבל בחוף שלנו התחילה מסיבת טראנס מטורפת שכחתי את שמה, הבסים של הטיונינג הבהירו לנו שלהישאר לא נוכל. עכשיו שוב נחים ומתאוששים מהאריזות והכביסות (ועכשיו נזכרתי שבשלישי עשינו קניות ואריזות חח).
זהו נגמר..
אגב.. חייבת להמליץ על סרט ספארו אדום או שקוראים לו דרור אדום. סרט מעולה (יצאנו לדייט שוב)
 

adif11

New member
גם לי היה ממש כיף

זה די נח שהילדים גדולים ואין צורך לדאוג להשגחה וגם לא לבילויים כך שהפסח עבר ממש בניחותא. הגדול היה חלק מהזמן בבסיס וחלק מהזמן בבית. נסע עם חבריו לקמפינג בצפון כולל הליכה מרובה ברגל ושינה בשטח. חזר הבוקר עייף אך מרוצה.
התיכוניסט בילה את הבקרים בשינה , את הערבים בלימודים לצערו הרב (הקדם מתכונות, המתכונות והבגרויות מיד אחרי פסח) ואת הלילות עד אור הבוקר עם החברה כל פעם אצל מישהו אחר.
בין לבין אירחנו והתארחנו, הלכנו עם הילדים למסעדה, בישלנו איתם יחד וטרפנו מה שיצא מול הטלויזיה . היה כיף חיים. חבל שאי אפשר עוד שבוע כזה.
 

עדיקים

Active member
זהו נגמר החופש, היה כייף וחבל שנגמר
בילינו וטיילנו המון-
היינו בסרט, בים, בשוק הפשפשים, בטיול אוהלים, בטיול עם חברים, בדייט זוגי.
זה ממש בקצרה החופשה המוצלחת מאוד שהיתה לנו. היה כייף וטוב שהיה, חולמת כבר על החופשה הבאה
.

למזלי לפני הפסח הספקתי לנקות את כל ארונות הבית אז נקיונות לא היו, בישולים וכביסות היו והרבה. נשארו לי ערימות של ניירת לסדר/לזרוק/לתייק מקוה שהשבוע אצליח להגיע אליהן כי ויתרתי לעצמי בחופש ולא רציתי להתעסק איתן.
 
למעלה