באיזה גיל ילדים הולכים למפגשים לבד?

אני לא אוהבת לארח הורים של חברים של הילדים

בקושי אני מוצאת זמן לחברים שלי, אז לשבת עם אמא שאני בקושי מכירה שעתיים, תוך תפעול הבית, תוך התייחסות לילדים, תוך מציאת נושאי שיחה.... מעיק. בשנה שעברה ביום הולדת 4 של האמצעי (סה"כ 5 ילדים) נשארו 3 (!!!) הורים, היה לא מוצלח. אני מארחת ומתארחת ללא נוכחות הורים מרגע שהם מביעים עניין בחברה נוספת אחה"צ, אצל הגדולים זה היה סביב גיל 4. הקטנה בת השלוש מסתפקת בחברת הילדים בשעות הגן. יש לי כמה אמהות חברות מהגן, ואותן אני מארחת בשמחה (כולל האחים הקטנים/התינוקות), אבל הן לא בקטגורית 'אמא של' אלא ממש חברות.
 

adif11

New member
גם אצלנו בגיל 4

ההורים לא היו נשארים. לפעמים הם הביאו את הילד שלהם, נכנסו, הציצו, ישבו 5 דקות והלכו ולפעמים אספתי את המתארח מהגן ולקחתי אותו איתנו הביתה אחרי סיכום טלפוני עם האמא .
ובמקביל היתה אמא שהתעקשה לשבת אצלי שעתיים כשהביאה לראשונה את הבן שלה אלינו וזה היה בכיתה א' או ב' כלומר גיל 6,7 . הוא היה הבכור שלה
ואני הייתי בין האמהות הבודדות שהסכימו שהיא תתנחל. היתר פשוט בקשו ממנה להשאיר את הילד וללכת.
 

mitmit11

New member
אצלי שיחררתי רק בגיל חמש

וגם רק אחרי שהיו מס' מפגשים בגינה שהכרתי את ההורים. לפני כן לא נראה לי תואם גיל עבור רוב הילדים.
 

SupermanZW

Well-known member
3 זה מספיק, למה להיות חרדתיים?

הילדה שלו התחברה לילדה שלכם, כשהילדה בסדר ב99% מהמקרים גם ההורים בסדר ולהיפך. אין שום בעיה עם מה שהוא עשה. סיבה שכתבתי גיל 3 היא שלפני כן יש ילדים שמתקשים לבטא את עצמם, זה הכל, אם לא אפילו בגיל 0 זה בסדר.
 
בגיל אפס - יעני מיה נולדה לפני חודש והיא ביקשה לשחק עם שחר ?

אז אני רק אניח את זה כאן ...
כזה ?
 

SupermanZW

Well-known member
זה היה אפשרי לו תינוקות היו מסוגלים לדבר בגיל חודש

וגם לבטא את עצמם באופן ברור בכל נושא יומיומי, בפועל אנו יודעים שאין זה כך ולכן כתבתי 3 וכתבתי שגם 0 יכול להיות תיאורטית כי החשיבות ניתנת כן ליכולת ההתבטאות במידה שההורה יכול להיות בטוח מה הילד רוצה ולא לגיל. אם יש ילדה בת שנתיים שיודעת לבטא מה היא רוצה בדיוק אפשר להשאיר אותה בבית של חברה שלה מהגן מבלי להישאר איתה.
 
לא הייתי משאירה אצל חבר במידה והפעוט עדיין עם חיתול

או בתחילת גמילה . פעוט גמול תאורטית כן - כמובן שאני בקרבת מקום למקרה ש
 
למעלה