אין לי כיתה ג בבית, אבל מתכנים אחרים שראיתי - תחושות קשות
רוב ה״תכנים״ זה אוסף של ממבו ג׳מבו בנוסח ״מעשה ברבי זכריה ששמר את השבת, ובזכות זה היה מאושר״ או, הלהיט של סיפורי החסידים - ״העשירים הם רעים ובסוף הם מפסידים, והעניים (שכמובן שומרים שבת) הם המאושרים האמיתיים״.
אני מאד לא אוהבת את כל מה שהם לומדים, בעיקר כי זה לא לימוד. זה הלימוד הכי שטחי שיש, נסיון ליצור אווירה כללית שיהדות ודת זה הכי טוב בעולם.
וכמובן - אין שום ביקורת, שום דיון, שום מקום לאפשרות שאפשר גם אחרת.
העבודות (אני מדברת כבר על חטיבת ביניים) הן ברוח ״כתוב מאמר על למה הבר מצווה היא הארוע הכי משמעותי בחייך״ או ״הבא דוגמאות לכך שירושלים היא העיר הכי ערכית בעולם״. והילדים יודעים שהכי טוב זה פשוט למרוח משהו שהם יודעים שהמורה תאהב.
ואו, איזה שטויות שהבת שלי כתבה. היא צחקה תוך כדי שהמציאה את המשפטים הפלצנים האלה של ״העיר ירושלים מאחדת את כל העולם״. קיבלה 100.