אחד החברים הכי טובים שלו

adif11

New member
אחד החברים הכי טובים שלו

התקשר לפני עשרה ימים ואמר שהחבר'ה מארגנים לו מסיבת הפתעה. בכל זאת 16
והם רוצים נורא לשמח אותו, ושאל אם תהיה אפשרות לעשות את המסיבה אצלנו בבית .... ואמרתי שכן, בטח ובמה אפשר לעזור והוא אמר שלא צריך כלום חוץ מבית ושהם יאספו כסף ויארגנו הכל.
בערב שניים מהם הוציאו אותו מהבית בתירוץ כזה או אחר ובתשע הגיעה הקבוצה הראשונה שסידרה צלחות עם ממתקים וכיסאות וקישוטים ורמקול גדול ותאורה ואח"כ הם המשיכו להגיע וכשהוא חזר כבר היו פה יותר משלושים בני ובנות 16 ואמא אחת קצת לחוצה. והוא היה כל כך מופתע ושמח . ועכשיו אני סגורה לי בחדר, שמחה מאוד בשבילו אבל קצת מקווה שיתפזרו עד אחת

יום הולדת שמח לאפרוח הבית

 

אשרז4

New member
מזל טוב.

התרגשתי לקרוא.
זה כיף לדעת שיש לילד שלך חברים שחושבים עליו ועושים בשבילו
 

mykal

New member


גם לחברים, וגם לבן שכנראה מגיע לו.
אז שיחגגו ויהנו. ושימשיך לרכוש חברויות אמת.
כמובן הרבה הרבה--
 

adif11

New member
תודה תודה


הם התפזרו באחת וחצי אחרי שבאחת בערך הגיע שוטר....שהזמינו השכנים....בחיי שהנמיכו את המוסיקה ב 12:00.....לא נורא. הילד היה מבסוט שיגעון. איזה חברים טובים וחמודים. השאירו אחריהם נקי ומסודר, אספו את כל הזבל . פשוט חמודים. הבוקר נשאר בעיקר לשטוף וזהו.
 
איזה כיף לו- כל הכבוד לחברים!


אני תמיד רציתי שיחגגו לי ככה במיוחד שאני זו שאירגנה מסיבות הפתעות לכולם ולצערי לא חגגו לי מסיבות הפתעה אף פעם.
&nbsp
עכשיו זה מסובך כי יש לי חברויות מכל מיני מקומות והרוב לא מכירות אחת את השנייה וגם עברנו את הגיל שזה מרגש
 
לי ארגנו פעמיים, וזה היה מביך עד מאוד בשתי הפעמים
בשתי הפעמים ידעתי על כך מראש כי התירוצים שסיפקו לי מסביב ללמה אני לא יכולה להיות בבית או למה אני צריכה להישאר בבית של החברה היו כל כך מטופשים, שהיה לי מאוד ברור מה קורה. שלא לדבר על זה שבפעם השנייה הייתי בת 18 וכשחזרתי הביתה עם חברה ראיתי את כל המכוניות של החברים שלי שחנו מסביב לבניין

כדי לא לבאס את כולם, נאלצתי להעמיד פני מופתעת והכול הרגיש לי מאוד מביך ומיותר. אבל לפחות היה שם הרבה רצון טוב, וזה העיקר.
 
למעלה