דברים אמיתיים...
אנחנו לא מכירים אותך, לא יודעים מה כדאי לך לשפר.
אתה כנראה ממש חדש בתפקיד. זה טוב. יש לך עוד הרבה מה ללמוד, ולא בושה להגיד את זה. ״לארגן לעצמי את תוכניות העבודה״, למשל, זה יעד שיפור מצויין לעובד צעיר (עובד יותר מבוגר, זה כבר מביך להודות שאחרים מתכננים עבורו).
אם היו דברים שעשית פחות טוב, אז המנהל שלך יודע את זה, נכון? אז אין בעיה להגיד אותם. ״לדעת לתת הערכות זמן יותר מדוייקות״. ״לתעד יותר טוב את הדברים שאני עושה״. ״להיות יותר אסרטיבי מול המתכננים״. "להיות יותר מדוייק בבדיקות״. ״לזהות מתי אני שוקע יותר מדי בפרטים שאינם נחוצים״