בוקר טוב לכם?

BeRo

New member
סיון

אני חושב שלענות על זה זה יהיה כמו לשאול מישהו איך הוא נהיה עשיר ואז לנסות לעשות כמוהו, בכלל אין סיכוי שיצליח גם לך כי את לא הוא ומצד שני אולי כן תצליחי כי תעשי בדיוק כמו שהוא אמר בכל מקרה, איזה מין חיים אלו אם תעשי מה שאחרים אומרים ולא תלכי בדרכך? לכל אחד הדרכים שלו וגם את צריכה למצוא דרכים למצוא את הרמאים במיוחד שאין דרך אוניבסלית.... אני יכול גם להזביר לך את הדרך שלי אבל אין סיכוי שאת תנסי ותחשבי שאני צודק.
 
זה נכון שאני צריכה ללכת אחרי...

צו ליבי, ואחרי האינסטינקטים שלי, וכל אחד והדרך שבה הוא הולך.. אבל היי, אף אחד עוד לא אמר שלא צריך לקבל כמה טיפים לאמצע הדרך? תמיד זה כייף לקבל טיפים וחיזוקים שיובילו אותך למסלול הנכון את ההחלטות זה מובן וברור שאתה תעשה הכל אתה..אחרים יכולים ליעץ אמרתי פעם לחברות שלי: "אני אעשה את הטעויות שלי, אני יטעה. ואני ילמד לבד" לכן אני אומרת גם לך... כל בן אדם לא מושלם לא יודע הכל, הוא לומד תוך כדי טעייה ואז מבין את המשמעות של המושג טעייה ולמידה. ממש כמו ילדים שטועים ומנסים שוב. ככה אנחנו. לפעמים אנחנו למעלה ולפעמים למטה אילו החיים.. אבל כמו בחיים...צריך לקבל כמה טיפים כדי להתמודד זה לא אומר שאני אעזוב את כל האינסטינקסים שלי המחשבות שלי, הרגשות שלי ואלך אחרי מה שאנשים חושבים או פוקדים עליי אני אצא ככה כמו רובוט שמתוכנט ע"י כפתורים בלבד והוראות.
 
לכן אני מגיעה למסקנה אחת בלבד: שהיא

קצת מכאן וקצת מכאן...כל דבר במינון הנכון. ובסוף הבחירה היא: שלנו.
 

BeRo

New member
אז שתפי אותי בבקשה

איך הגעת למסקנה שיש המון רמאים? ואילו דרכים מצאת כדי לבדוק את זה?
 
תגובה

כדאי להיות מנומס, עדין ונחמד לבן-הזוג, להתחשב ברצונותיו ולהתענין בו בעדינות. שמעתי פעם שנשים אוהבות גברים ג'נטלמנים ועדינים. לא צריך יותר מדי לחשוד שהאדם לא רציני, אם נהניתם וטוב לכם ביחד כדאי שתמשיכו ואם ימשך קשר טוב כנראה הוא רציני.
 
למעלה