קושי להתגבר

קושי להתגבר

אני מרגישה עצב עצום וחוסר שמחת חיים.כאילו אני עושה הכל טכנית ואיבדתי כל תחושה. הייתי בקשר עם שכן שלי ,זה היה קשר ידידותי ואינטימי והא מצידו לא רצה התחייבות. בהמשך גיליתי שהוא נוטל כדורים פסיכיאטרים ושהוא מתכסה בהמון שמיכות בלילה וסובל ממחלת שרירים .הייתי כל הזמן מעודדת אותו .הוא שאב ממני את כל האנרגיות.הקשר הסתיים בצורה מכוערת שבסופה הוא גם לא העריך כל מה שעשיתי למענו וגם ניתק בצורה אכזרית.הבנתי ממנו שלא הייתה לו חברה במשך שנים רבות ושהוא סגור רגשית.פתאום מסתבר לי שהוא נמצא עם מישהי חדשה .אני כל הזמן עוקבת אחריו בווצאפ אם לדוגמא הוא לא מחובר בסופי שבוע אני מבינה מזה שהוא איתה ונשברת מכאב.לדוגמא אתמול הוא סגר את הפלאפון שלו מוקדם בערב וישר אני רואה בדמיוני את זה שכעת הוא איתה,ישן איתה ,אוהב אותה .אני מרגישה שחרב עלי עולמי .הוא כל כך פגע בי ופתאום הוא עם מישהי אחרת .איך ניתן להתגבר? בבקשה עזרו לי בעצה טובה
 
שלום

הוא לא היה בסדר אתך, ואת צריכה לשכוח ממנו . אדם שלא רוצה קשר לא צריכים לעסוק בו יותר מדי. עסקי בדברים שלך, בדברים שאת עושה ואוהבת ושמעניינים אותך, בני לך חיים משלך.
&nbsp
 

yonilevi99

New member
עצה

אני חושב שתמצאי לך חברה טובה או כמה חברות שתצאו יחד מהבית, תצאי לבלות, תכירי עוד אנשים חדשים. יש הרבה קבוצות בפייסבוק של בנות, תיכנסי לשם, תכירי חברות חדשות, תצאי מהבית ותעסיקי את עצמך - חברה טובה תדע גם להיות אוזן קשבת, גם לתת לך את העצות הטובות ביותר וכך תוכלי להיפתח למציאת גברים חדשים! בהצלחה ורק אהבה.
 
למעלה