שרשור הגדול לכבוד יום האישה הבינלאומי

  • פותח הנושא Shamy
  • פורסם בתאריך
בודאי אם הן רוצות

שפע ופריון נחשבים לברכות חיוביות מאד, יצירת חיים ואהבה. נשים הם שיולדות ולכן איחלתי להן הרבה ילדים.
&nbsp
 

Shamy

New member
שרשור הגדול לכבוד יום האישה הבינלאומי

שמחתי מאוד לראות שהעלו פה הרבה מאד דיונים ופינות ליום זה כדי לחגוג או לציין את האישה ומעמדה וכנראה גם במקום מסוים את מאבקה הפמינסטי הנוכחי הבועט.

אז הנה הלינקים לשרשורים שלנו להיום :

סקר על העצמה נשית
שרשור OFF TOPIC שמתאים ליום האישה
שרשור שירים לכבוד יום האישה
פינה נשית לכבוד יום האישה

בואו לכתוב , להגיב ולהשתתף בפינות הללו..כל תגובה הרי היא מבורכת

לנשים שבינינו כולל אני , אני מאחלת לכן שתמשיכו להאבק כל יום מחדש בעולם שלנו בחוסר צדק ועוולות שנעשות לכם מדי יום ביומו על היותן שייכות למגדר מסוים. ולא להכנע!

אני מאחלת לנו להיות בישראל שדומה במעט לשבדיה במובן של שוויון מגדרי (לדעתי כל העולם צריך לשאול למודלים שלהם) ושאנשים יתעוררו ויבינו שלא צריך להלל אף אשה או גבר ליום אחד ובשאר הזמן להמשיך להלל ולהגדיל פערים מגדריים וחברתיים...אלא צריך כל הזמן להליחם עבור צמצום פערים אלו.
 
שלום

אני מאחל לנשים שיהיו להן הרבה ילדים נחמדים, כי נשים יולדות, וגם שיצליחו להביע את מורכבותן הרגשית בדרכים יפות.
&nbsp
 

ELLA1992

New member
להגיד "אני מאחל לנשים שיהיו להן הרבה ילדים...כי נשים יולדות"

יש משהו שוביניסטי וסטריאוטיפי באמירה הזו.
אל תפגע, אני יודעת שאתה כתבת את זה לגמרי מכוונה טובה, אבל נשים, מעבר להיותן "מכונת ילדים" הן גם הרבה דברים נוספים, ודווקא בתקופה המודרנית מנסים לעודד אותנו שהן הרבה מעבר לרק מכונה שמייצרת ילדים.
אני אישית הייתי נעלבת אם היו מאחלים לי ללדת הרבה ילדים, מה עם הצלחה? השכלה? קריירה? הגשמה עצמית?
 
התכוונתי למיוחדות שבנשים

ההבדל העיקרי בין גברים ונשים הוא כמובן שנשים יולדות. לכן בירכתי את המין הנשי בהתאם למה שקשור אליו ומייחד אותו. אהבה לילדים היא דבר נהדר. אפשר גם לברך את הנשים שתהיה להן הרבה אהבה כי אומרים שנשים נוטות יותר לחשיבה רגשית וגברים לחשיבה שכלית רציונלית.
&nbsp
 

ELLA1992

New member
גם האמירה שנשים הן רגשיות וגברים רציונליים היא שוביניסטית

זו נטו הצנחה שהחברה יצרה , הבנייה חברתית
 
לא נכון

לא אמרתי שגברים יותר חכמים, אלא שנשים נוטות יותר לחשיבה רגשית וגברים לחשיבה רציונלית. אני בטוח שהיו מחקרים שגילו את זה. זה כנראה כי האישה נמצאת עם הילדים בימיהם הראשונים אז היא יותר צריכה לתת להם אהבה.
 
מאחל לכן מה שמאחלות עבור עצמכן.

ומאחל שביום הבא כבר לא יהיה צורך לכבס החוצה את כל הלכלוך מהצבא מהמשטרה ומהשלטון. מאחל שביום האישה הבא הפוקוס יהיה על נשים ולא על הגברים שהטרידו ופגעו מינית. מאחל שהבעיטות החוצה יסתיימו כאשר יהיה נקי וסדר היום והשיח הציבורי והפרטי יהיה מעודכן לרמה שלא תפגע במעמד האישה בכל ארגון ומערכת יחסים.

אני לא אומר זאת כדי להסב ראש מהמצב בנוגע להטרדות בארץ, אלא כדי שביום האישה יתמקדו בנשים עצמן ובצדדים חיוביים יותר. כי כל יום רגיל בשנה יוצאת פרשיה כזאת או אחרת לאור. עד שכל הקודקודים והבוסים ילמדו שזה כבר לא חלק מהתפקיד לנצל את המעמד...ורק יוביל לכלא.
נ.ב.
מאחל שלא יקצרו את העונש של קצב.
 
למעלה