בעיריית כרמיאל ממשיכים להסתיר מידע מהציבור

בעיריית כרמיאל ממשיכים להסתיר מידע מהציבור

בעקבות בקשתי לקבלת מידע מכוח חוק חופש המידע שהוגשה כדין למשרד האוצר, פנה משרד האוצר לעיריית כרמיאל על מנת שתוכל לסרב למסור לרשותי את דו"ח ביקורת העומק שבוצעה בעמותת פסטיבל מחולות כרמיאל (ע"ר) בשנת 2014.

עיריית כרמיאל התנגדה ומתנגדת לפרסום דו"ח ביקורת העומק שבוצעה בשנת 2014 בעמותת פסטיבל מחולות כרמיאל (ע"ר). אך בישיבה מיוחדת שלא מן המניין שהתקיימה בתאריך 11/05/2016, דחו במשרד האוצר את התנגדותה של עיריית כרמיאל למסור לרשותי את דו"ח ביקורת העומק.

עיריית כרמיאל קיבלה מכתב ממשרד האוצר שהמשרד דחה את התנגדותה לפרסום דו"ח ביקורת העומק. אך החוק מאפשר לעיריית כרמיאל להגיש עתירה נגד החלטת משרד האוצר להעביר לרשותי את דו"ח הביקורת וזאת עד 45 יום.

מעניין האם עיריית כרמיאל תממש את זכאותה ותמשיך לבזבז את כספי הציבור במטרה להגיש עתירה נגד החלטת משרד האוצר להעביר לרשותי את דו"ח ביקורת העומק וזאת במטרה להסתיר ולמנוע כל פרסום של אי הסדרים בניהולה של עמותת הפסטיבל.

אני לא מתכוון לוותר לעיריית כרמיאל ולמנכ"ל הנוכל של הפסטיבל על התנגדותם הנחרצת לתעד את הפסטיבל בצורה מקצועית שיטתית וסדורה ונגישה לכל.

בימים אלו שבהם נערכים לקראת הפסטיבל האמור להתקיים בחודש הבא, עיריית כרמיאל מוצפת במכתבים המתקבלים ממשרדי הממשלה השונים בגין בקשות לקבלת מידע שהגשתי כדין למשרדי הממשלה השונים מכוח חוק חופש המידע.

אני מתכוון למצות את כל הזכויות העומדות לרשותי שמקנה לי חוק חופש המידע.

ובינתיים בעודי משוטט באינטרנט ובמטרה למצוא מידע על המתנהל במחשכים, מצאתי שבעיריית כרמיאל ממשיכים להסתיר מידע מהציבור!!!!

בשנת 2013 נתבעה עמותת הפסטיבל (עיריית כרמיאל) וחויבה לשלם לתובעת סכום של 41,162 ש"ח + סכום האגרה ששולמה בפועל בתוספת הפרשי הצמדה וריבית מיום הגשת התביעה ועד ליום התשלום בפועל.

ובנוסף חויבה עמותת הפסטיבל (עיריית כרמיאל) לשלם שכר טרחת עורך דין בסך של 4116 ש"ח ובצירוף הפרשי הצמדה וריבית מיום מתן פסק הדין ועד ליום התשלום בפועל.

שימו לב שפסק הדין ניתן בהעדר כל הגנה.

 
מכתב פתוח עבור מר משה קונינסקי:

שלום רב,

אני באופן אישי מאוד מאוד מאוכזב מכל חברי האופוזיציה במועצת העיר כרמיאל ומאוד מאוד מאוכזב ממר משה קונינסקי שלכאורה נראה כי הוא לא עושה שום דבר!!!! ולמרות שהוא חייב היה לעשות מאחר ולמיטב ידיעתי הוא גם יו"ר ועדת הביקורת.

שימו לב לקובץ המצורף בעניין האופוזיציה וראו שלכאורה נראה כי מר משה קונינסקי בוגד בעקרונותיו ולכאורה נראה כי הוא רימה והונה את כל בוחריו ולמעשה לא עושה שום דבר.

שאילתא שהעלתה האופוזיציה בעניין היכל התרבות (ראו קובץ מצורף), הוסרה מסדר היום וכך הנושא נזנח ונשכח לחלוטין. למיטב ידיעתי הנושא לא הועלה מחדש בשאילתא חדשה. ולמרות שמר משה קונינסקי יודע על חשד לפלילים בהיכל התרבות בכרמיאל (וזה מצוין במפורש בקובץ המצורף).

******הקטע הבא קשה לקריאה וצונזר מגירסה זו ולכן לא יפורסם לציבור*******

ההמשך שלאחר הקטע המצונזר:

הדבר הזה הוא חמור ביותר ולמעשה מדובר במעשה פלילי חמור ביותר וזאת מאחר ולהיכל התרבות אסור להעביר כספים לספקים של עמותת הפסטיבל. התשלומים לספקים של הפסטיבל חייבים להתבצע ישירות מעמותת הפסטיבל ומהעמותה בלבד!!!

כך שבנסיבות העניין אני מעריך שלמעשה גם ספקים נוספים של הפסטיבל קיבלו וממשיכים לקבל כספים מהיכל התרבות ובניגוד לחוק תוך כדי דיווח דיווחים שקריים וכוזבים לרשויות המדינה ובכלל זה לרואי החשבון המבצעים ביקורות עומק בעמותת הפסטיבל.

ולמרות שמר משה קונינסקי יודע על הדבר הוא נתן לנושא לרדת מסדר היום וכך כאמור הנושא נשכח ונזנח לחלוטין ולמיטב ידיעתי אף אחד לא מדבר עליו יותר.

גם בעניין ההצגה הגדולה בעניין בחירתו של המנהל האמנותי לפסטיבל, לכאורה נראה כי מר משה קונינסקי בוגד בעקרונותיו ולמעשה בוגד בבוחריו. בראיון למקומון האינטרנטי טען מר משה קונינסקי שהוא נסער והוא מתכוון לשלוח תלונה בעניין זה למבקר המדינה. זאת ועוד, מר משה קונינסקי הבטיח כי יפעל לפירוקה של עמותת הפסטיבל ולמיזוג פעילותה בתוך מינהל התרבות בעיריית כרמיאל.

ולמעשה למיטב ידיעתי, מר משה קונינסקי מעולם לא עשה שום דבר ולא עושה שום דבר בעניין זה ולמרות שהוא הצהיר בעיתונות שיפעל בעניין זה.

בשיחת טלפון שהיתה לי לפני כמה חודשים עם יחידת הביקורת על השלטון המקומי במשרד מבקר המדינה האחראית על הביקורת בעיריית כרמיאל ובעמותת הפסטיבל, נאמר לי במפורש שלא התקבלו שום תלונות בעניין הפסטיבל למעט תלונותי החוזרות ונשנות ותלונתו של הכוריאוגרף גברי לוי. ואילו בשיחות טלפון שקיימתי כמה פעמים עם מבקר משרד התרבות והספורט נאמר לי במפורש שלא התקבלו שום תלונות בעניין הפסטיבל למעט התלונות החוזרות ונשנות שלי.

כך ששוב ניתן לראות לכאורה כי מר משה קונינסקי לא עשה שום דבר ולא עושה שום דבר ולמעשה בוגד בעקרונותיו ובוגד בבוחריו. ולמעשה נראה לכאורה כי מר משה קונינסקי מנסה לחבור לקואליציה ולהיכנס לתוך מועדון החברים הסגור ולהנות ממנעמיו....

ומי שמאכזב אותי ביותר הוא מר רז טישלר שנכנס לתוך עמותת הפסטיבל ביחד עם גברת תמי זוזל. מר רז טישלר שיצויין בזאת שיש לו ידע מקצועי בחשבונאות, אישר בהצבעת ישיבת העמותה את הדוחות הכספיים של הפסטיבל ולמרות שאין לו שמץ של מושג מה בדיוק הולך בפסטיבל וכיצד בדיוק מתנהל הפסטיבל. הנוכלים המדופלמים בשיתוף רואה החשבון מר חגי אפלקר הצליחו לרמות ולהונות את מר רז טישלר באמצעות מצגי שווא וזאת רק בגלל שאין לו שמץ של מושג על הפסטיבל וכיצד מתנהל הפסטיבל.

אם מועברים לספקי הפסטיבל כספים באמצעות היכל התרבות, אז למעשה אין כל ערך לדוחות הכספיים של עמותת הפסטיבל והדוחות האלה מציגים תמונה חלקית בלבד שאין לנו אפילו כל אפשרות לאמוד את חלקה בעוגה הכוללת של הפסטיבל.

זאת ועוד, במסרים רבים שאני מקבל מכמה גולשים בפייסבוק שלטענתם עובדים בהיכל התרבות נאמר לי לא פעם במפורש שמועברים לספקים של הפסטיבל כספים גם באמצעות עמותת הקליטה וגם באמצעות עמותת פרחי כרמיאל.

אם לא מדובר במכבסת כספים והלבנת הון אז מה זה בדיוק הדבר הזה???

הרי זה לא סתם שאין כל תיעוד מקצועי לפסטיבל המחול והם נלחמים בשיניים על מנת שלא יהיה כל תיעוד מקצועי לפסטיבל, העדר כל תיעוד נועד למעשה למנוע כל אפשרות לעלות על מעלליהם של הנוכלים ולמעשה לשלול כל יסוד עובדתי בתלונות של אזרחים.

לעניות דעתי פסטיבל המחול הוא למעשה מסחטת כספי ציבור לצורך העברתם למקורבים בתחבולות ובדרכי עורמה.

ולעניות דעתי בעניין הפלייבקים שבהם עושה שימוש פרטי שלמה ממן, עיריית כרמיאל גונבת כספים מתושבי העיר ומאזרחי המדינה ומעבירה אותם בתחבולות ובדרכי עורמה לשלמה ממן תוך כדי שוד הקופה הציבורית ותוך כדי דיווח דיווחים שקריים וכוזבים לרשויות המדינה ובמטרה לרמות ולהונות.

כל מי שלא מוכן לקבל את הדברים שאני כותב שוב ושוב, הוא מי שקשה לו לראות את האמת הכואבת ואחד מהם הוא מר רז טישלר.

מהי עמדתכם בעניין זה?

לכאורה נראה כי מר משה קונינסקי וכל חברי האופוזיציה גרמו לכך שדברים חשובים ביותר יזנחו וישכחו לחלוטין.

בנסיבות העניין נראה לכאורה שלאף אחד מחברי מועצת העיר ומחברי האופוזיציה ומהמינויים הפוליטיים בגופי הסמך העירוניים לא אכפת משקיפות וכולם כולל כולם בזים לה ונראה שמה שחשוב להם זה רק המנעמים שהם מקבלים מחבירתם לקואליציה.

אשמח לקבל את עמדתכם בעניין הדברים החשובים שהעלתי.

אשמח גם לקבל את עמדתכם בעניין מר רז טישלר שלתדהמתי אישר את הדוחות הכספיים של הפסטיבל לאחר שהנוכלים המדופלמים הצליחו לרמות אותו ולהונות אותו.

כשאין שקיפות אז יש שחיתות!!!!

 
למעלה