דלק קידוחים- דוח עוצמתי

gili667

Member
מי שמשתמש בכינוי אנליסט חוב ואין לו שמצ מושג מטעה את הגולשים

בהחלט נדרש שישנה את הכינוי
 
לא בטוח שהכפשה זו המילה הנכונה

לדעתי , אני "מציל" אנשים שחושבים שבפניהם עומד אדם שהוא באמת אנליסט חוב. זה כינוי שגובל בעיניי בהיתחזות. מציע שתפנה את תלונותיך אליו / למנהלי הפורום שמאפשרים זאת.
 

yel5

Well-known member
אם גולשים כאן בני 12 אתם צודקים. מישהו מאמין שהוא אנליסט?

 

cyber101

New member
אגח זבל פחות מתאים לרואי השחורות
לכל הקבוצות בפוסט יש בעיות והעתיד שלהם לא בטוח. ואם כל מה שיכול להשתבש ישתבש אז גם קבוצת דלק ופחות סביר אבל יכול להיות גם דלק קידוחים יגיעו לדפולט. אגחים ארוכים שווים היום 30 אג ו דלק''ד ירד ביותר מ70 אחוז. עד היום לא שמענו לא ממצריים ולא מירדן שרוצים לפתוח חוזה. גם הסיכוי שהתביעה יצוגית תתקבל לא מאוד גבוה. התביעה מנסה לעשות רושם שהחברות חוגגות על חשבון הציבור אבל האמת היא שהם בקושי סורדות. אם לא יהיו שינועים בשתי סוגיות האלה הכל יסתדר.
צריך לקרוא את ההודעות בקונטקסט של המחיר. ובשני המקרים יש אפשרות להרוויח. הנפט כבר עלתה ותעלה עוד אם יהיה שיפור.
 

gili667

Member
אתה שוכח שלחברה יש חובות

1. אם לחברה יש 3 מיליאד$ חוב שנושא קופון 10% שנתי - האם תוכל לשלם את חובה אי פעם? [המספרים הם לצורכי המחשת חשיבות החוב וגובה הקופון ולא נלקחים מהדוחות] 2. שווי העסק הוא המחיר בבורסה + החוב - אתה מתעלם מהחוב דוגמא: מאגר שלוימלה מוחזק שוה בשווה ע"י חברות , שתיהן זהות חלוטין [כות שכר , משרדים והכללל] חברת אחת ששמה הוא הבסיס שווה 100 מיליו ואין לה חובות כלל , אפס חובות מכאן ששוי מחצית המאגר הוא100 מיליון החברה השניה , חברת שמנדריק גם מחזקה בחצית מאגר וע"כ הנכס שלה גם שווה 100 מיליון אבל חברת שמנדריק נסחרת רק ב 10 מיליון - הכיצד? האם מציאה? פשפוש בדוחות חברת שמנדריק מעלה שמימנה את הרכישה ברובה עי הלואות , 90 מיליון הלואות הנושאות ריבית 5% האם בתנאים האלו חברת שמנדריק היא מציאה/מופרז/ הוגן? וחיפוש עמוק יותר בדחות מעלה שחברת שמנדריק חיבת בתמלוגים בגובה 3% לחיימקה ושלוימלה האם נתון זה משנה את התשובה לשאלה הקודמת ועד כמה? עכשיו כשהנקודה מובנת , לך ועשה ניתוח אנליסטי מפורט לדלקד
 

dw2322

New member
גם לאנרג'יאן יש חובות

והיא לא הצליחה למכור השנה נכסים כדי להצליח לפרוע את חלקם כך שמצבה עלול להיות באמת איום ונורא. רק תאר לעצמך שמשהו אצלם מתפרק בדרך או בהרמת ההפקה בשטח, זה בכ"ז פעם ראשונה שהם עושים עבודה מורכבת כזו פה. הנייר גמור, פשוט גמור. איך דבר מסוכן כזה נסחר כמו דלק"ד? לי לפחות לא ברור, אבל היי, אני לא מבין הרבה דברים
 

gili667

Member
כפי צוין , יש להוסיף בכל חברה את החוב לשווי בבורסה, ע"מ לקבל

ע"מ לקבל שווי העסק &nbsp זה נכון כמובן גם לאנרגיאן וכל חברה אחרת
 

dw2322

New member
התזרים של ישראמקו ודלק"ד יגדל השנה

משקיעי ישראמקו ודלק"ד - היכונו לקבלת המפקד
עוד לקוח מצוין הולך לשלם לכם יפה יפה בשנה הקרובה. מקווה שתדעו מה לעשות עם כל הכסף הזה שנשפך עליכם
תחנת הגז החדשה הזו בחדרה זה חלק ממה שיאפשר לסגור את התחנות הפחמיות בחדרה, לרווחת התושבים. מה ישראמקו עושה בקידומת 2X? לא ברור לי.
 
למעלה