בואינג מודיעה על תיקון התוכנה במטוסי 737 מקס
בואינג מודיעה על תיקון התוכנה במטוסי 737 מקס
הנייר בתגובה קופץ 2-3% .
האם יכול להיות פה טרייד מעניין? (נגיד חזרה לשיא שנתי)
ברפרוף על המספרים שלהם הנייר נראה מפחיד
מכפיל רווח 20 (אבל קדימה 16, אולי יעלה כתוצאה מיותר עלויות וקושי רב יותר לשווק את הסחורה), מאזן מבהיל
- אין להם הון עצמי! (לפחות טיפל'ה חיובי, לפני 2 רבעונים אפילו היה שלילי), המלאי שלהם גבוה להחריד, כלומר בואינג בעצם מייצרת סחורה מפוקפקת למלאי ומתפללת חזק חזק שהלקוחות יבואו לחלץ אותה. טוב, זה לא שללקוחות יש יותר מדי ברירות. המטוסים עובדים 24/7, הסחורה שלהם מתיישנת ומתבלה ולכן כל שנה חייבים להחליף מאות מטוסים בעולם. יש ספק חלופי אירופאי (איירבס) אבל אין מצב שהוא יוכל לספק סחורה לכל העולם ואשתו, לכן יהיו חייבים לקנות סחורה מבואינג, ולקוות שיהיה בסדר
(וזה יכול להסביר את המלאי הגבוה, בואינג מקבלים הזמנות שנים קדימה, הם לא עובדים על פול גז בניוטרל, אבל אם יבטלו הזמנות קודמות? יהיה לא נעים)
אם היה ספק רוסי, הודי או סיני? YYY, הם היו שוחטים את בואינג השמנמנה.
ועדיין - במצבם העדין הם חייבים לעצור את הדיבידנד. מי ממשיך לשרוף כסף כאשר המאזן כזה מבהיל? השוק לא יאהב תרחיש של עצירת דיבידנד ולכן ללונג הנייר לא נראה מעניין, אבל ב 350$ למניה אולי לשורט? עד לא מזמן הנייר נסחר בחצי (150$). למה שלא יחזור לשם? מכפיל 10 לא נראה בלתי סביר לחברה כזו מסוכנת.
https://www.calcalist.co.il/markets/articles/0,7340,L-3762323,00.html
בואינג מודיעה על תיקון התוכנה במטוסי 737 מקס
הנייר בתגובה קופץ 2-3% .
האם יכול להיות פה טרייד מעניין? (נגיד חזרה לשיא שנתי)
ברפרוף על המספרים שלהם הנייר נראה מפחיד
מכפיל רווח 20 (אבל קדימה 16, אולי יעלה כתוצאה מיותר עלויות וקושי רב יותר לשווק את הסחורה), מאזן מבהיל
אם היה ספק רוסי, הודי או סיני? YYY, הם היו שוחטים את בואינג השמנמנה.
ועדיין - במצבם העדין הם חייבים לעצור את הדיבידנד. מי ממשיך לשרוף כסף כאשר המאזן כזה מבהיל? השוק לא יאהב תרחיש של עצירת דיבידנד ולכן ללונג הנייר לא נראה מעניין, אבל ב 350$ למניה אולי לשורט? עד לא מזמן הנייר נסחר בחצי (150$). למה שלא יחזור לשם? מכפיל 10 לא נראה בלתי סביר לחברה כזו מסוכנת.
https://www.calcalist.co.il/markets/articles/0,7340,L-3762323,00.html