בואינג מודיעה על תיקון התוכנה במטוסי 737 מקס

מצב
הנושא נעול.

dw2322

New member
בואינג מודיעה על תיקון התוכנה במטוסי 737 מקס

בואינג מודיעה על תיקון התוכנה במטוסי 737 מקס
הנייר בתגובה קופץ 2-3% .

האם יכול להיות פה טרייד מעניין? (נגיד חזרה לשיא שנתי)

ברפרוף על המספרים שלהם הנייר נראה מפחיד

מכפיל רווח 20 (אבל קדימה 16, אולי יעלה כתוצאה מיותר עלויות וקושי רב יותר לשווק את הסחורה), מאזן מבהיל
- אין להם הון עצמי! (לפחות טיפל'ה חיובי, לפני 2 רבעונים אפילו היה שלילי), המלאי שלהם גבוה להחריד, כלומר בואינג בעצם מייצרת סחורה מפוקפקת למלאי ומתפללת חזק חזק שהלקוחות יבואו לחלץ אותה. טוב, זה לא שללקוחות יש יותר מדי ברירות. המטוסים עובדים 24/7, הסחורה שלהם מתיישנת ומתבלה ולכן כל שנה חייבים להחליף מאות מטוסים בעולם. יש ספק חלופי אירופאי (איירבס) אבל אין מצב שהוא יוכל לספק סחורה לכל העולם ואשתו, לכן יהיו חייבים לקנות סחורה מבואינג, ולקוות שיהיה בסדר
(וזה יכול להסביר את המלאי הגבוה, בואינג מקבלים הזמנות שנים קדימה, הם לא עובדים על פול גז בניוטרל, אבל אם יבטלו הזמנות קודמות? יהיה לא נעים)
אם היה ספק רוסי, הודי או סיני? YYY, הם היו שוחטים את בואינג השמנמנה.


ועדיין - במצבם העדין הם חייבים לעצור את הדיבידנד. מי ממשיך לשרוף כסף כאשר המאזן כזה מבהיל? השוק לא יאהב תרחיש של עצירת דיבידנד ולכן ללונג הנייר לא נראה מעניין, אבל ב 350$ למניה אולי לשורט? עד לא מזמן הנייר נסחר בחצי (150$). למה שלא יחזור לשם? מכפיל 10 לא נראה בלתי סביר לחברה כזו מסוכנת.

https://www.calcalist.co.il/markets/articles/0,7340,L-3762323,00.html
 

aeonf

New member
שמע הבורות שלך זועקת לשמיים

בואינג מודיעה על תיקון התוכנה במטוסי 737 מקס
הנייר בתגובה קופץ 2-3% .

האם יכול להיות פה טרייד מעניין? (נגיד חזרה לשיא שנתי)

ברפרוף על המספרים שלהם הנייר נראה מפחיד

מכפיל רווח 20 (אבל קדימה 16, אולי יעלה כתוצאה מיותר עלויות וקושי רב יותר לשווק את הסחורה), מאזן מבהיל
- אין להם הון עצמי! (לפחות טיפל'ה חיובי, לפני 2 רבעונים אפילו היה שלילי), המלאי שלהם גבוה להחריד, כלומר בואינג בעצם מייצרת סחורה מפוקפקת למלאי ומתפללת חזק חזק שהלקוחות יבואו לחלץ אותה. טוב, זה לא שללקוחות יש יותר מדי ברירות. המטוסים עובדים 24/7, הסחורה שלהם מתיישנת ומתבלה ולכן כל שנה חייבים להחליף מאות מטוסים בעולם. יש ספק חלופי אירופאי (איירבס) אבל אין מצב שהוא יוכל לספק סחורה לכל העולם ואשתו, לכן יהיו חייבים לקנות סחורה מבואינג, ולקוות שיהיה בסדר
(וזה יכול להסביר את המלאי הגבוה, בואינג מקבלים הזמנות שנים קדימה, הם לא עובדים על פול גז בניוטרל, אבל אם יבטלו הזמנות קודמות? יהיה לא נעים)
אם היה ספק רוסי, הודי או סיני? YYY, הם היו שוחטים את בואינג השמנמנה.


ועדיין - במצבם העדין הם חייבים לעצור את הדיבידנד. מי ממשיך לשרוף כסף כאשר המאזן כזה מבהיל? השוק לא יאהב תרחיש של עצירת דיבידנד ולכן ללונג הנייר לא נראה מעניין, אבל ב 350$ למניה אולי לשורט? עד לא מזמן הנייר נסחר בחצי (150$). למה שלא יחזור לשם? מכפיל 10 לא נראה בלתי סביר לחברה כזו מסוכנת.

https://www.calcalist.co.il/markets/articles/0,7340,L-3762323,00.html
שמע הבורות שלך זועקת לשמיים
כמה שטויות אפשר לכתוב בפוסט אחד?
אני אמשיך להחזיק הרבה מאד בואינג ואתה תמשיך לאכול בורקסים בישיבות של חברות חדלות פירעון.
מביך, פשוט מביך.
&nbsp
&nbsp
 

dw2322

New member
בבקשה, מוזמן לנמק מדוע לדעתך BA אטרקטיבית

שמע הבורות שלך זועקת לשמיים
כמה שטויות אפשר לכתוב בפוסט אחד?
אני אמשיך להחזיק הרבה מאד בואינג ואתה תמשיך לאכול בורקסים בישיבות של חברות חדלות פירעון.
מביך, פשוט מביך.
&nbsp
&nbsp
בבקשה, מוזמן לנמק מדוע לדעתך BA אטרקטיבית
אני משער שאתה מכיר אותה הרבה יותר טוב ממני.
לאור הידיעה על עידכון התוכנה העפתי מבט על הנייר, ולא אהבתי מה שראיתי: מכפיל רווח גבוה, אין הון עצמי, מלאי ענקי. לא בדיוק מה שאפשר היה לצפות מחברה תעשייתית ותיקה.

לגבי הישיבות, זה באמת לא בסדר שאין בורקסים. לפעמים יש בקושי מים
 

kofiko55

New member
בואינג תמשיך ותהיה חזקה גם בעוד 100 שנה

בבקשה, מוזמן לנמק מדוע לדעתך BA אטרקטיבית
אני משער שאתה מכיר אותה הרבה יותר טוב ממני.
לאור הידיעה על עידכון התוכנה העפתי מבט על הנייר, ולא אהבתי מה שראיתי: מכפיל רווח גבוה, אין הון עצמי, מלאי ענקי. לא בדיוק מה שאפשר היה לצפות מחברה תעשייתית ותיקה.

לגבי הישיבות, זה באמת לא בסדר שאין בורקסים. לפעמים יש בקושי מים
בואינג תמשיך ותהיה חזקה גם בעוד 100 שנה
הגרפים והמספרים בטבלאות לא מספרים את כל הסיפור ובעצם משקרים. בואינג היא חברה עצומה שלקוחותיה הן חברות תעופה אבל בעיקר הממשל האמריקאי שמספק להם חוזים שמנים ארוכי טווח. לא מדובר על חברת טלפונים שלקוחות באים והולכים מהיום למחר.
התרסקות המטוסים היא מאוד מצערת אבל מבט להיסטוריה מראה שכאשר האבק מתפזר המניה מזנקת וממשיכה לעלות, הסטטיסטיקה מנצחת ולכן בואינג היא מנייה בטוחה בטווח הרחוק.
אני אישית ממליץ לקנות בואינג כאשר המחיר הוא טוב והרבה.
 

dw2322

New member
מסכים

בואינג תמשיך ותהיה חזקה גם בעוד 100 שנה
הגרפים והמספרים בטבלאות לא מספרים את כל הסיפור ובעצם משקרים. בואינג היא חברה עצומה שלקוחותיה הן חברות תעופה אבל בעיקר הממשל האמריקאי שמספק להם חוזים שמנים ארוכי טווח. לא מדובר על חברת טלפונים שלקוחות באים והולכים מהיום למחר.
התרסקות המטוסים היא מאוד מצערת אבל מבט להיסטוריה מראה שכאשר האבק מתפזר המניה מזנקת וממשיכה לעלות, הסטטיסטיקה מנצחת ולכן בואינג היא מנייה בטוחה בטווח הרחוק.
אני אישית ממליץ לקנות בואינג כאשר המחיר הוא טוב והרבה.
מסכים
אבל נסה לשאול חבר שמתעסק בהשקעות ושלא מכיר אותם איזה מכפיל הון הוא חושב שסביר שיהיה לחברה תעשייתית ותיקה. 1,2,3 ? אולי 5 ואפילו 10 ?
ועכשיו תאמר לו שמדובר בחברה שהשמידה את ההון העצמי שלה (יש מצב שאלוביץ' הגיע גם לאמריקה?
) . יהיה לך מעניין לראות את הפנים שלו

זה ממש ממש לא מאפיין שציפיתי לראות בנייר.

גם מכפיל הרווח לא סקסי.
בתרחיש קריסה בשווקים אני לא רואה סיבה למה נייר כזה לא יחטוף.


כאמור אם היתה תחרותיות בענף (נגיד ספק סיני חלופי כמו וואווי או שיאומי בתחום הסלולר) פירמה כזו בחיים לא היתה נסחרת ב 350$ והאגח שלה היה אגח זבל.
 

aeonf

New member
לא כתבתי שהיא אטרקטיבית

בבקשה, מוזמן לנמק מדוע לדעתך BA אטרקטיבית
אני משער שאתה מכיר אותה הרבה יותר טוב ממני.
לאור הידיעה על עידכון התוכנה העפתי מבט על הנייר, ולא אהבתי מה שראיתי: מכפיל רווח גבוה, אין הון עצמי, מלאי ענקי. לא בדיוק מה שאפשר היה לצפות מחברה תעשייתית ותיקה.

לגבי הישיבות, זה באמת לא בסדר שאין בורקסים. לפעמים יש בקושי מים
לא כתבתי שהיא אטרקטיבית
כתבתי שאתה כותב שטויות שאין להם אחיזה במציאות.
כרגיל:
ההון העצמי לא מעניין ואין לו חשיבות, מתי תקלוט את זה? אגב הם בדירוג אשראי A יציב (בינלאומי). המאזן שלהם כ"כ חזק שהם יכולים להחזיר את החוב שלהם תוך פחות משנה אם בא להם (לפי יאהו לפחות).
&nbsp
מכפיל רווח: לא רק שלא גבוה הוא אף נמוך יחסית לS&P 500 ויש להם צמיחה יפה.
&nbsp
מלאי ענקי: מאיפה אתה מבין במלאי של חברות ליצור מטוסים? יש להם צבר הזמנות ענק וזה דורש מלאי עצום של חלקים וכו', זה לא שיש להם מטוסים מוכנים על המדף.
&nbsp
עצירת דיבידנד? מה אתה מעשן תגיד לי? אתה בטוח שלא התבלבל בחברה? זו חברה שמעלה את הדיבידנד בעשרות אחוזים כל שנה כי הם מרוויחים כמו חזירים.
https://www.dividata.com/stock/BA/dividend
&nbsp
אבל בוא, אם אתה כ"כ מאמין בדבריך, למה אתה מחכה? תעשה שורט! דמי ההשאלה על הנייר הזה שואפים ל0. גם לקנות פוטים אתה יכול.
&nbsp
 

dw2322

New member
אם כך מדוע אתה מחזיק בנייר, ועוד הרבה?

לא כתבתי שהיא אטרקטיבית
כתבתי שאתה כותב שטויות שאין להם אחיזה במציאות.
כרגיל:
ההון העצמי לא מעניין ואין לו חשיבות, מתי תקלוט את זה? אגב הם בדירוג אשראי A יציב (בינלאומי). המאזן שלהם כ"כ חזק שהם יכולים להחזיר את החוב שלהם תוך פחות משנה אם בא להם (לפי יאהו לפחות).
&nbsp
מכפיל רווח: לא רק שלא גבוה הוא אף נמוך יחסית לS&P 500 ויש להם צמיחה יפה.
&nbsp
מלאי ענקי: מאיפה אתה מבין במלאי של חברות ליצור מטוסים? יש להם צבר הזמנות ענק וזה דורש מלאי עצום של חלקים וכו', זה לא שיש להם מטוסים מוכנים על המדף.
&nbsp
עצירת דיבידנד? מה אתה מעשן תגיד לי? אתה בטוח שלא התבלבל בחברה? זו חברה שמעלה את הדיבידנד בעשרות אחוזים כל שנה כי הם מרוויחים כמו חזירים.
https://www.dividata.com/stock/BA/dividend
&nbsp
אבל בוא, אם אתה כ"כ מאמין בדבריך, למה אתה מחכה? תעשה שורט! דמי ההשאלה על הנייר הזה שואפים ל0. גם לקנות פוטים אתה יכול.
&nbsp
אם כך מדוע אתה מחזיק בנייר, ועוד הרבה?
הלא לא מכריחים אותך להחזיק בנייר בפורטפוליו. מכאן הסקתי שלדעתך הנייר אטרקטיבי.

לא מבין ממה אתה מתרגש? מן הסתם אף אנליסט אמריקאי לא מסתכל כאן בפורום ישראלי, כך שאיננו יכולים להשפיע על הנייר אפילו אם היינו רוצים.

לשיטתי, דווקא אם יש לך אחזקה בנייר, אז אמור לעניין אותך זוית ראייה של משקיעים אחרים בשוק, כי אם זוית הראייה שלך תסתבר כשגויה אז אתה זה שתרגיש את זה בכיס. לא אני.

לכן אם הטיעון הנגטיבי טוב וגרם לך לממש רווח אתה תחסוך הפסד עתידי, שזה דווקא די סבבה. בטוח קרו לך מקרים שטיפים של אחרים גרמו לך לממש נייר לפני שירד ואתה זוכר איזו הרגשה טובה זה שנחלצת בדקה ה 90.

ומנגד, אם טיעוני הנגד שקראת אינן משכנעים מבחינתך אז גם זה טוב, כי זה מחזק את הבטחון שלך להמשיך ולהחזיק בנייר. קצת כמו מסדר המפקד שעברת אותו בהצלחה


לגבי הדיבידנד, הייתי נזהר מתרחיש בזק - קרי נייר שההצדקה להחזקתו היא בעיקר הדיבידנד וברגע שזה נעלם הנייר חוטף. לאור העלמות הונה העצמי של הפירמה נראה לי משונה שבוחרים דווקא להעלות את הדיבידנד ולא להורידו אם לא לבטלו כליל. יתכן ועקב חשש לטווח הקצר מקריסה במניה. לכן הסבירות לתרחיש כזה נראית לי לא נמוכה. תרחיש כזה קורה בד"כ כאשר מתחלף המנכ"ל והמנכ"ל החדש מטאטא החוצה את שגיאות קודמו.

לגבי ה SP500 אני חושש מגובהו ולא אתפלא אם נראה תיקון מסויים. בתיקון שכזה, אם יגיע, אינני רואה סיבה מדוע BA לא תחטוף גם. גם מכפיל רווח גבוה, גם אין הון עצמי וגם מוצר בעייתי ומלאי גבוה. ממש לא נראה כמו המניה הראשונה שהייתי מכניס לתיק שלי. החברה גורילה, אין ספק, אך תמחורה איננו אטרקטיבי. בעיני. אבל אני בהחלט עשוי גם לטעות.
 

aeonf

New member
אני חושב שהם בתמחור סביר

אם כך מדוע אתה מחזיק בנייר, ועוד הרבה?
הלא לא מכריחים אותך להחזיק בנייר בפורטפוליו. מכאן הסקתי שלדעתך הנייר אטרקטיבי.

לא מבין ממה אתה מתרגש? מן הסתם אף אנליסט אמריקאי לא מסתכל כאן בפורום ישראלי, כך שאיננו יכולים להשפיע על הנייר אפילו אם היינו רוצים.

לשיטתי, דווקא אם יש לך אחזקה בנייר, אז אמור לעניין אותך זוית ראייה של משקיעים אחרים בשוק, כי אם זוית הראייה שלך תסתבר כשגויה אז אתה זה שתרגיש את זה בכיס. לא אני.

לכן אם הטיעון הנגטיבי טוב וגרם לך לממש רווח אתה תחסוך הפסד עתידי, שזה דווקא די סבבה. בטוח קרו לך מקרים שטיפים של אחרים גרמו לך לממש נייר לפני שירד ואתה זוכר איזו הרגשה טובה זה שנחלצת בדקה ה 90.

ומנגד, אם טיעוני הנגד שקראת אינן משכנעים מבחינתך אז גם זה טוב, כי זה מחזק את הבטחון שלך להמשיך ולהחזיק בנייר. קצת כמו מסדר המפקד שעברת אותו בהצלחה


לגבי הדיבידנד, הייתי נזהר מתרחיש בזק - קרי נייר שההצדקה להחזקתו היא בעיקר הדיבידנד וברגע שזה נעלם הנייר חוטף. לאור העלמות הונה העצמי של הפירמה נראה לי משונה שבוחרים דווקא להעלות את הדיבידנד ולא להורידו אם לא לבטלו כליל. יתכן ועקב חשש לטווח הקצר מקריסה במניה. לכן הסבירות לתרחיש כזה נראית לי לא נמוכה. תרחיש כזה קורה בד"כ כאשר מתחלף המנכ"ל והמנכ"ל החדש מטאטא החוצה את שגיאות קודמו.

לגבי ה SP500 אני חושש מגובהו ולא אתפלא אם נראה תיקון מסויים. בתיקון שכזה, אם יגיע, אינני רואה סיבה מדוע BA לא תחטוף גם. גם מכפיל רווח גבוה, גם אין הון עצמי וגם מוצר בעייתי ומלאי גבוה. ממש לא נראה כמו המניה הראשונה שהייתי מכניס לתיק שלי. החברה גורילה, אין ספק, אך תמחורה איננו אטרקטיבי. בעיני. אבל אני בהחלט עשוי גם לטעות.
אני חושב שהם בתמחור סביר
חוץ מזה אני לא מוכר וקונה כל שני וחמישי, הגישה שלי היא לרכוש ולהחזיק לעד, על הדרך מקבלים דיבידנדים, אני לא סוחר, אני משקיע.
&nbsp
לא טענת טיעוני נגד, אין לי בעיה עם טענות כאלה ואחרות, כתבת פשוט BS מוחלט.
&nbsp
אתה חוזר עוד הפעם כמו תוכי על השטות של ההון העצמי, בסוף אולי אולי תבין שזה לא חשוב. להון עצמי אין חשיבות בחברות כמו בואינג, אני לא בטוח שאתה יודע מה זה בכלל.
שמע אתה מנהל פה בפורום והבורות שלך מביכה ממש (NO OFFENSE), במקום לחזור על שטויות אולי תלמד קצת? הרי המידע היום נגיש מתמיד.
&nbsp
תמחור אטקרטיבי? מה כן בתמחור אטרקטיבי היום? הכל יקר והכל שאלה של אלטרנטיבות.
 

הפרבולה

New member
מסתבר שיש הרבה בעיות בטיחות במטוסי בואינג

בואינג מודיעה על תיקון התוכנה במטוסי 737 מקס
הנייר בתגובה קופץ 2-3% .

האם יכול להיות פה טרייד מעניין? (נגיד חזרה לשיא שנתי)

ברפרוף על המספרים שלהם הנייר נראה מפחיד

מכפיל רווח 20 (אבל קדימה 16, אולי יעלה כתוצאה מיותר עלויות וקושי רב יותר לשווק את הסחורה), מאזן מבהיל
- אין להם הון עצמי! (לפחות טיפל'ה חיובי, לפני 2 רבעונים אפילו היה שלילי), המלאי שלהם גבוה להחריד, כלומר בואינג בעצם מייצרת סחורה מפוקפקת למלאי ומתפללת חזק חזק שהלקוחות יבואו לחלץ אותה. טוב, זה לא שללקוחות יש יותר מדי ברירות. המטוסים עובדים 24/7, הסחורה שלהם מתיישנת ומתבלה ולכן כל שנה חייבים להחליף מאות מטוסים בעולם. יש ספק חלופי אירופאי (איירבס) אבל אין מצב שהוא יוכל לספק סחורה לכל העולם ואשתו, לכן יהיו חייבים לקנות סחורה מבואינג, ולקוות שיהיה בסדר
(וזה יכול להסביר את המלאי הגבוה, בואינג מקבלים הזמנות שנים קדימה, הם לא עובדים על פול גז בניוטרל, אבל אם יבטלו הזמנות קודמות? יהיה לא נעים)
אם היה ספק רוסי, הודי או סיני? YYY, הם היו שוחטים את בואינג השמנמנה.


ועדיין - במצבם העדין הם חייבים לעצור את הדיבידנד. מי ממשיך לשרוף כסף כאשר המאזן כזה מבהיל? השוק לא יאהב תרחיש של עצירת דיבידנד ולכן ללונג הנייר לא נראה מעניין, אבל ב 350$ למניה אולי לשורט? עד לא מזמן הנייר נסחר בחצי (150$). למה שלא יחזור לשם? מכפיל 10 לא נראה בלתי סביר לחברה כזו מסוכנת.

https://www.calcalist.co.il/markets/articles/0,7340,L-3762323,00.html
מסתבר שיש הרבה בעיות בטיחות במטוסי בואינג
לדעתי היא צריכה לעמוד לדין פלילי על זה שהסתירה את המצאותו של הבג שגרם לתאונות הקטלניות שבה קיפחו את חייהם מאות בני אדם. שלפי ידיעות שונות הבג היה ידוע לפני התאונות ולא ננקטו צעדים מתאימים.

https://www.themarker.com/wallstreet/.premium-MAGAZINE-1.7151847
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה