יש היום אסיפת אגח של אלון ריבוע כחול

yel5

Well-known member
dw - תודה על העדכון. כתבת

ש"גינדי מתכוונים להשקיע מאות מלשחים לתוך החברה ולא לממש נכסים". אם אנו מחפשים את הפתרון המיטבי עבורנו הנושים, האם חלופת מכירת רבוע נדלן עולה בהכרח על חלופת הזרמות+בטחונות מצד גינדי? האם יש ערוץ הידברות עם גינדי למקסום התועלות לנושים (ביחס למכירת רבוע נדלן)?
 

yel5

Well-known member
קודם כל סייגתי בנקווה... שנית

אם זאבי מזרים 500M אז בתחשיב שמרן ניפגש עם הפארי, ומוקדם מלוח הסילוקין המקורי.
ולבסוף, מיהו אלפרד ייל?
 

dw2322

New member
זה מה שקפלן טוען

כאמור אינני רשאי לדווח מה היה באסיפת המחזיקים. אתה יכול להניח שדנו גם בזה.
יחד עם זאת, כמה כסף לדעתך גינדי יכולים להביא??? הם לא כאלה טייקונים גדולים.
זאת לעומת 900 מלש"ח ביד ומייד, מה שמבטל לך חלק עצום מהסיכון.
&nbsp
גינדי צריכים להציע לך את הירח כדי שהמוסדיים יעדיפו להשאר עם הסיכון.
פידיון קרוב של 80% מהסידרה בפארי לא הולך ברגל.
אחרי זה נשאר עם כמה לירות, שיחכו למימוש בנחת של דור אלון ונעמן. אחרי 80% שחוזרים אלי לכיס (ועוד לפי פארי שזה יצא די קרוב למחיר שוק של האגח) באמת באמת לא יהיה בוער לנו.
&nbsp
כדי שנהיה עוד יותר בנחת הצעתי את רעיון האגח המשמש כמטבע כדי למקסם עוד יותר את התמורה מריבוע נדלן, ושהסיכון שלנו ירד אפילו עוד יותר, ואם ישארו עודפים אז נפנק את בעלי המניות. בכיף. לא מפריע לי, רק שאני אראה פארי.
 

dw2322

New member
יש היום אסיפת אגח של אלון ריבוע כחול

היום, שעה 15:00, בית ציוני אמריקה בת"א.
המחזיקים מודאגים מהחלפת הבעלות (מאלון לגינדי), במקום פשוט לממש את נכס ריבוע נדלן ולכסות את רוב חובות החברה במיידי.

באם גינדי יציעו להזרים הון משמעותי לחברה זה עשוי להפיג החששות.
 

yel5

Well-known member
שאלת כמה כסף הם יכולי

יכולים להביא? מזכיר לך שהם הציעו עד כה את ההצעה הגבוהה ביותר לרכישת רבוע נדלן 0.95B ׁ(לפי שווי 1.8B). גינדי החזקות הציגה מכתב יכולת כלכלית מבנק לאומי לביצוע העיסקה.
בשורה התחתונה, השאלה שתתברר בימים הקרובים היא היקף ההזרמה+בטוחות. למול זאת צריך לבחון חלופה של מכירה בשוק של רבוע נדלן
 

yel5

Well-known member
זהו. לא רק שגבר הסיכוי לקבלת

הפארי, אלא שיתכן שהוא ישולם מוקדם מהצפוי.
גד זאבי יגרום לקבל את המיטב מגינדי או ממנו עצמו. נקווה...
 

yel5

Well-known member
גינדי אמורים להשיב לאולטימטום עד היום

בצהרים. בינתיים גינדי הודיעו אתמול שיהיו מוכנים להזרים עד 200M. מענין אם הנושים יסתפקו בכך, ואיזה הצעות החלטה ינסו לקדם.
 

dw2322

New member
סקירת אסיפת אלון ריבוע

התכנסנו בחדר במרתף של בית ציוני אמריקה, שהוא פחות נעים מהחדרים הרגילים בקומות הרגילות עם חלונות, אבל לפחות היה כיבוד לא רע - חוץ מהתה/קפה/מיץ היו גם עוגיות לא רעות.


ולתכל'ס:
קפלן סקר את ההתפתחויות לאחרונה - בנובמבר גובש הסדר, פתחו חדר מידע למכירת דור אלון, גיבשו תזרים לשנתיים קדימה. ב 14/1 בצורה מפתיעה הגיעה הצעה לרכישת ריבוע נדלן, דרך התקשורת, מצד ביג ומגה אור, לפי 1.65B, עם כמה התניות. הוא התלונן שההצעה קודם פורסמה בתקשורת, אח"כ במגנא ורק בסוף פנו אליו. זה אמור היה להיות ההפך.
ב 17.1 מגה נכנסה להקפאת הליכים.
הם קיבלו עוד 4-5 הצעות לרכישת ריבוע נדלן, גם ביום יומיים האחרונים. חלק נסוגו, חלק התנו ב no shop. הם פתחו חדר מידע גם למכירת ריבוע נדלן וכל מי שנכנס חותם על מסמך סודיות. כל ההצעות לפי שעה אינן מחייבות והכל מותנה ב dd. התהליך הזה נמשך ויש מתעניינים רציניים.
ביום רביעי הגיעה הצעה מגינדי אחזקות לקנות מלמעלה, את אלון ריבוע כחול כולה. היה דיון מרתוני ונחתמה עיסקה, אבל עם הרבה תנאים מתלים - אחד מהם הסכמה עם הנושים הפיננסיים, וזה אתם. העיסקה היא עיסקת as is. לא צריך dd. גינדי מתכוונים להשקיע מאות מלשחים לתוך החברה ולא לממש נכסים. יש לחברה 3 נכסים טובים: ריבוע נדלן, דור אלון ונעמן והם רוצים להשקיע בהם הרבה כסף. התקיימו מפגשים עם הבנקים שמוכנים לתת שבוע-10 ימים כדי לראות הצעה מפורטת מצד גינדי.
שני התהליכים: מכירה מלמעלה, ומכירת ריבוע למטה - מבוצעים במקביל.
לדעתו האופציה של גינדי ראויה לבחינה. לדעתו מן הראוי לתת להם כמה ימים ללמוד את החברה. לא מדובר בחודשים. חשוב לי (קפלן) להדגיש ששני התהליכים ממשיכים במקביל.

בתוכנית המקורית הם קיוו לקבל הצעות על דור אלון, וזה היה על דעתכם. עד כה זה לא התקדם הרבה. עיסקת גינדי היא עיסקה פשוטה. אף הצעה לרכישת ריבוע לא הצביעה על מקורות מימון לביצועה.

ועכשיו קפלן התחיל לחטוף אש כמעט מכל הנוכחים בחדר.

עו"ד אופיר נאור, מייצג פרטיים גדולים: איך הליך גינדי מתיישב עם ההסכמה איתנו שלא לבצע מהלכים חריגים? האם הליך המכירה למעלה לא גורם נזק להליך מכירת ריבוע למטה? מגיע מישהו ועוקף את התור. תשובה: אף אחד לא החליף את ההצעה למטה בלמעלה ו 2 ההליכים ממשיכים במקביל. רק הצעה אחת נפלה, כי לא יכלה להציג מקורות מימון.
בוריס ממגדל שאל על זהות הדירקטורים, שהם אותו הדבר למעלה ולמטה, ורמז שהחברה מעדיפה למכור למעלה ע"פ למטה, ככל הנראה כדי לנסות להתחמק מתביעות.
מישהו עצבני: עיסקת גינדי זה בעצם כסף לבעלי המניות עכשיו, כסף לנושים אולי אח"כ. אין דברים כאלה.
קפלן השיב שאם תהיה עיסקה עם גינדי, אז היא כפופה לאישורכם. אין שום פאוזה במכירת ריבוע נדלן. אם גינדי יביאו הצעה קונקרטית לכם, עם הזרמת הון, אז לדעתו צריך לבחון אותה.
בוריס: לפני 8 חודשים הסברתם לנו מדוע צריך להשקיע במגה. היה פה הון כלכלי של 800 מיליון וכעת לא בטוח אם נכסה חובות. אנחנו לא רוצים לקחת עוד סיכונים אלא לממש את ריבוע וכך לכסות למעלה מ 80% מהחוב.
אופיר נאור ביקש שיהיה נציג של האגחים במו"מ למכירת ריבוע, כדי למקסם את התמורה.
חומי (או לא קלטתי את השם), זה שמנהל את הליך מכרז ריבוע, ענה שהנושים הפיננסיים (אני משער הבנקים) מעודכנים ברמה יומיומית.
רוב החדר היה מוסדיים או אופיר שמייצג פרטיים כבדים, ולכן עם כל הכבוד לציפציפון כמוני רק בסוף בסוף יצא לי לשאול אודות שאר ההצעות - בתקשורת פורסם כי אחרי ה 1.65 התקבלו שתי הצעות של 1.7 ולאחר מכן גם 1.8, והם אמרו שזה נכון (רציתי לשמוע את זה און דה רקורד). לאחר מכן הצעתי רעיון המזכיר קצת את מה שהצעתי באידיבי: תן אגח (הנסחר מתחת לפארי) קבל נכס, כשכאן זה תן אגח ג (וכמובן פארי פאסו חוב בנקים) קבל מניה ריבוע נדלן, כדרך להעלות עוד את מחיר ריבוע (נגיד ל 1.9), אולם זה כבר היה סוף האסיפה ואני לא בטוח שהם הבינו כוונתי.

לאחר מכן היה החלק שלנו, ללא עיתונאים, וזה חלק מסווג ולכן לא אוכל לפרט.
מה שכן, הדיעה הרווחת היא שאנחנו מעדיפים באופן מובהק לממש את נכס ריבוע נדלן ולהחזיר חלק משמעותי מהחוב (אלינו ולבנקים) ולא ללכת עם הצעת גינדי לרכישה מלמעלה. לצורך כך מעמידים את החוב לפרעון מיידי.
 
למעלה