אוסטרליין אופן (גברים ) - שני 18/1

kingRF

New member
אוסטרליין אופן (גברים ) - שני 18/1


מפאת חוסר משווע בזמן, הסקירה הנוכחית תהיה קצרה למדי. אין לי שום מניעה אם הסקירות יהפכו לעבודה משותפת, כי אני באמת לא רואה איך אני מצליח לצפות בכמות סבירה של טניס, שלא לדבר על כתיבה מסודרת ומוצלבת מספרית של סקירות יומיות.

הלו"ז המלא כאן, כמה משחקים מופלאים לשים לב אליהם ממש בקצרה :

נישיקורי - קולשרייבר (משחק ראשון, הייסנס ארנה - 2:00 ) : היפני המוכשר לא בשיאו כרגע, מבחינת הטניס ופיזית (כרגיל ) אבל עדיין פייבוריט מול הגרמני החביב, שלא מגיע רק כדי להחתים כרטיס. משחק צמוד ממה שנראה על הנייר. 4 מערכות לפחות.

טסונגה - בגדאטיס (מרגרט קורט, משחק אחרון, בסביבות 11:30 ) - קרב שמבטיח לא מעט. הקהל המקומי מאוד אוהב את באגי, אבל פערי הרמות גדולים מדי כרגע להתגוששות רצינית. רגשות נוסטלגיה עזים יעופפו באוויר, אבל גם לאור המאזן ביניהם (5-0 ) וגם לאור מצבם הנוכחי, טסונגה אמור לאסוף את הכרטיס לשלב הבא.

דולגופולוב - ברנקיס (משחק אחרון, מגרש מס' 5 ) : מבחן מעניין לאוקראיני. לברנקיס יש המון כישרון בידיים, אבל הוא ממעט להציג אותו, לפחות לא באופן עקבי. למשחק של הטוב מחמש מול שחקן מנוסה יחסית (בטח בהשוואה אליו ) כמו דולגופולוב, לא בטוח שזה יספיק. השניים כבר נפגשו בזירת הפשע וזה נגמר עם 3-0 לדולגו הקופצני, ששתיים מהמערכות היו צמודות. לא יהיה מופרך אם התרחיש יחזור על עצמו.

 

דנה1982

New member
קרלוביץ' המדורג הראשון שהולך הביתה (ועוד תוצאות):

קרלוביץ' (22) הוא המדורג הראשון שאורז מזוודות אחרי הפסד לדלבוניס 7:6 6:4 2:1
&nbsp
חוץ מזה:
ברדיך ניצח את בהמברי 5:7 1:6 2:6
נישיקורי הדיח את קולשרייבר בקלות מפתיעה 4:6 3:6 3:6
גופין ניצח את סטחובסקי 6:3 3:6 4:6 4:6
תיים הדיח את מאייר 2:6 6:7 6:4 6:7
 

amirfeld

New member
יצא הלו"ז של מחר

דודי שלישי במגרש מספר 15 אחרי משחק גברים אחד ונשים אחד
אם אני זוכר נכון תקנו אותי אם אני טועה.
בכל מקרה יש שידור באינטרנט
 
תקווה חדשה לנבחרת הדיויס הישראלית?

נוח רובין בן ה20 האמריקאי היהודי שלפרויקט הבר מצווה שלו אסף מחבטי טניס עבור מרכזי הטניס בישראל (ככה מסופר בויקיפדיה) הדיח הבוקר את פייר שמדורג בדיוק 300 מקומות מעליו והוא עשה את זה בסטייל עם שלושה ש"ש שהוא לקח ברצף. מדובר בבחור שזכה לפני שנה או שנתיים בוימבלדון לנוער. אני אומר, לחתן אותו עם אולגה פרידמן ובתור פרויקט החתונה לחייב אותו לתרום לא מחבטים אלא ארבע חמש שנים בנבחרת הדיויס.

יותר ברצינות מישהו ראה אותו משחק? מה הוא שווה?
 
למעלה