כל הכבוד לצחי אדרי נכה ניוון שרירים עובד על הראיון ברשת ב'

yoelbeker

New member
כל הכבוד לצחי אדרי נכה ניוון שרירים עובד על הראיון ברשת ב'

בשונה מיתר ראשי הארגונים הקקיוניים צחי נכה קשה מניוון שרירים העובד למחייתו בכבוד ביקש רק דבר אחד....לבטל\ את הדיסגראד כדי שימשיך להשתכר בכבוד, ושלא יקזזו לו מהקיצבה..בשונה לפעילים אחרים שבמקום לעבוד בכבוד גורמים נזק לאוכלוסיית הנכים.
אין כמעט נכה שלא יכול לעבוד...יש לא רוצה לעבוד....
 
כל אחד זאב לעצמו.

מה זאת אומרת לבטל\ את הדיסגראד הוא מתכוון לדאוג לעצמו, אני גם חושב שאי אפשר לבקש שכר מינימום בגלל כל מיני סיבות שאפרט אולי יותר מאוחר. אבל לבטל את "הדיסגראד " למה אם הוא טוען שנכה יכול לעבוד אז למה ברצונו לבטל את "הדיסגראד " ??
צריך להבין (לפי שיקולל הנכות הכי קשה, ורווק ) נכה שמרוויח 5000 שח שכר מינימום בחודש בסוף החודש נשאר ב- 7,135 ש"ח אז נכון שהוא קוצץ ב-550/600 אבל נשאר לו עדיין 2135 שח יותר מאזרח שהוא לא "חצי אדם". שלא תטעו אני לא חושב שצריך לבטל לו לגמרי את הקצבה אבל לטעון שמקוזז לו כאילו שהקצבה זה משהו מובטח והוא לפי טענתך טוען שכביכול לא צריך להעלות את הקצבה (אין כמעט נכה שלא יכול לעבוד...יש לא רוצה לעבוד....) אז מה הדרישה שהוא רוצה בכל הקצבה ברגע שהוא עובד, כאשר הוא בעצמו חולק על עצם הקצבה ??
&nbsp
 

yoelbeker

New member
משווה צרכיו של נכה לצרכי אדם רגיל? הוא מעסיק עובד 7\24

לא שמעתי שאמר שהוא נגד עידכון הקיצבאות, אבל כאדם עובד וצריך כל פרוטה לחיי היומיום היה מעדיף שלא יקזזו מהקיצבה מה רע?
הרי בינינו...כל מי שנאבק היום למען הקיצבאות דואג לעצמו ולא לכלל הנכים....

ובנושא שכל נכה כמעט יכול לעבוד...עומד מאחורי משפט זה...יודע למה? פגוש את צחי...יש לי מכרה שעובדת אצל סנדלר...עובדים אצלה 2 עובדים זרים..הם איתה בעבודה כדי לעזור לה לצאת לשירותים....מוריד בפני שניהם את הכובע ויש עוד...
אז אם הם יכולים כל אלה שחוסמים כבישים ואחרים ששופכים נפט ללהבות בפייס יכולים גם הם לצאת לעבוד
 

jos45a

New member
אם הוקינג יכול לעבוד ולהרוויח מיליונים אז כל אחד יכול, לא?..

וגם מי שמורדם ומונשם יכול עדיין לעבוד בתור דחליל בשדה...
 

yoelbeker

New member
כמה ציני....כמה מורדמים ומונשמים יש מתוך רבע מיליון הנכים?

נכון שיש מיעוט שנכותו לא מאפשרת עבודה...אבל תר הנכים בהחלט כן...גם לאלה שחוסמים כבישים וגורמים נזק בל ישוער לנכים עובדה התוצאה של פעילותם האנרכיסטית עד היום.
 
הוא מקבל שר"מ

אם צריך לעדכן שר"מ אדרבה !!! אי אפשר לזרוק עשר טיעונים לא קשורים. אם הוא עובד ומרוויח בוודאי שהוא לא אמור להינזק כגון נכה יושב בבית ירוויח 2700 שח והוא יקרע את עצמו וירוויח בסוף החודש עוד 1300 שח. ולכן משאירים את הקצבה אבל עדיין המדינה מתקצבת פחות כי הרי יש לו הכנסה. ולכן צריך שיהיה איזון מסוים האם להוריד במקרה שכתבתי למעלה האם להוריד 500 שח או רק 400 אפשר לדון . הסיפורים שהבאת הם באמת מעורי השראה, וגם אני מוריד את הכובע.
.אבל כל אחד יכול להפוך לרזה ועדיין יש שמנים !! אין שום קשר לטענה כל אחד יכול לעבוד (במובן החיובי) וודאי שצריך לדרבן לצאת לעבודה ומצד שני המציאות לא פשוטה .
 

yoelbeker

New member
לשר"מ מוסיף עוד 5,000 ש"ח בערך לעובד זר....

מהיכן ייקח את הכסף? מעבודה.....משיחות איתו, גם שר"מ גם ניידות גם קיצבת נכות ועבודה בקושי מסיים את החודש....
שקל מחיה לאדם רגיל הוא לא שקל לאדם נכה 100% ניוון שרירים שבקושי יושב ובכל זאת עובד ואתן דוגמא....כשאדם בריא רוצה להחליף נורה בתקגרה הוא עולה על סולם\כסא ומחליף שרופה בחדשה...כשנכה רוצה להחליף נורה הוא צריך להזמין חשמלאי לשלם לפחות 200 ש"ח...וכך בכל דבר...
והאמן לי במצבו הרפואי הוא נזקק ועוד איך נזקק...אלה שנאבקים לא עובדים...חוק לרון לא מעניין אותם..לא ראיתי במאבק של ארגוני הנכים התייחסות לחוק לרון..ההתחייחסות תמיד היא מצד הממשלה שרוצה לעוד יציאה לעבודה, אז אם יש נכה קשה שעובד ואכפת לו מחוק לרון...אני חושב שצריך לכבד אותו....
אדם עובד לא כל שכן נכה...יש לו למה לקום בבוקר...יש לו מטרה יומית..זו נפש בריאה...למה מתעוררים כל בוקר האנרכיסטים שחוסמים כבישים? לכלום ושום דבר...כשיסתיים המאבק יישאר בחייהם ריק
 
המשך

אני יפרק את הטענות שלך ! ואתחיל מבסוף אני מסכים במאה אחוז שהדבר הכי טוב לנכה לעבוד נקודה. כמו שאנחנו מסכימים שלאדם שמן הכי טוב להוריד במשקל ולהרזות.
1) לטענתך שר"מ צריך להוסיף עוד 5000 שח אני לא רוצה כרגע להיכנס לחישוב המלא האם זה נכון , וכאן אני שואל ישנו 250 אלף נכים שמקבלים קצבת נכות ואתה טוען שבגלל שחסר כסף לקבוצת הנכים המעסיקים עובדים זרים צריך שלכולם יהיה קצבת נכות (דיסגראד ) ??
נ.ב. העובד זר יחליף את הנורה.
 

yoelbeker

New member
עוד לא שמעתי שעובדת זרה מחליפה נורה בבית נכה...

עובד זר מטפל בנכה...לא הטכנאי שלו...ואגבב מתוך רבע מיליון נכים רק לכ 40,000 נכים יש עובד זר!!! איך יחליפו נורה יתר 200,000 הנכים את הנורה?
אם אני הייתי מייצג את הנכים מול הממשלה לנכים הבאמת קשים שלא יכולים להשתכר, הייתי מציע לממן להם את כל עלות העובד הזר, ואת קיצבת הנכות מצמיד לשכר המינימום. ואז לא יהיו מקרים שנכים חוסמים כבישים או מקללים את ביטן ומשפחתו לפנות בוקר במקום לקום בבוקר ליום עבודה...בטענת אי כושר.
ליתר הנכים העובדים, לבטל את הדיסגראד ולתת הטבה לקיצבת הנכות הנוכחית.
כמובן שאלה ראשי פרקים, צריך לפרק את ההצעה לגורמים עם יועצים, עורכי דין, רואי חשבון, מומחים מהאקדמיה ולא כמו היום שהכל פרטץ...
 
למעלה