תראו איזה כתבה דוחה, מחפשים את כולנו

alona 27

New member
תראו איזה כתבה דוחה, מחפשים את כולנו

יש פה רמיזה לנכה שהצליח לקבל קצבה של יותר מ5 אלף מחברת ביטוח פרטית, למרות שנכה כזה כנראה זקוק לסכומים אסטרונומיים אם הצליח להוציא מחברת [URL]http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4923383,00.html[/URL]הביטוח בכלל משהו.
 

alona 27

New member
נדמה שהם רומזים שמקרה של עשיר ומיליונר שבכל זאת מקבל

ביטוח לאומי הוא מקרה מייצג. בזמן שמאוד מאוד נדיר למצוא אדם שלא יכול ולא מצליח לעבוד נתמך ביטוח לאומי הוא בעל של נכסים רבים.
בדיוק בטיימינג שחברי הקואליציה שהתנגדו כל כך נחרצות לחוק האשימו רבים מהנכים בכך שהם לא צריכים תוספת לקצבה בשל כספים אחרים כמו ביטון שטוען שנכה שיש לו 25 אלף בחודש מביטוח פרטי לא צריך גם ביטוח לאומי, כאילו יש הרבה מאוד נכים שמקבלים 25 אלף לחודש מביטוח פרטי, וכאילו שאלה שמקבלים קצבאות כאלו מביטוח פרטי לא זקוקים להוצאות דומות.

ובדיוק בתקופה שחברי הקואליציה עובדים על שינויים שנאמר פה בפורום שיורידו מהקצבאות של נכים שיש להם ירושה של דירה או ריבית מהבנק או תשואה משוק ההון.

זאת כאילו סתם כתבה שאמורה להצחיק, אבל היא מרגיזה מאוד כי מעוררת את השאלה "מדוע אנשים עשירים מקבלים קצבאות מתי שאינם יכולים לעבוד וגוזלים את כספי המדינה", נדמה כאילו עבור ידיעות זה דבר שמייצג יותר מאשר לראיין נכה עם 3 ילדים שהם משפחה רעבה. מה שמזכיר לי שידיעות התעלמו כמעט לחלוטין מהצעת החוק והרעש שעשתה ולא דיברו על מצב הנכים בעקבות זה.
 
למעלה