מה קוראים בשבת

Arana

Active member
מנהל
מה קוראים בשבת


איך עובר עליכם השבוע
יש זמן לקריאה

מה אתם קוראים בשבת
 

KallaGLP

New member
קראתי מעט לאחרונה.

בני וחברתו שביקרו אצלנו אמנם עזבו לפני כמה זמן, אך הוריי עזבו ממש היום אחרי ביקור של חודש וחצי, וכבר אתמול הגיע חבר מקליפורניה לכמה ימים. במקביל התחלתי לאחרונה גם עבודה חדשה, ואמנם מאוד מעניין לי, אך גם עמוס מאוד. אז התקדמות עם הקריאה בהתאם - איטית ביותר. עדיין עם אותם ספרים: המשך של "שאנטראם" ו"מכתוב". העובדה ששניהם אינם מצליחים להלהיב אותי אינה תורמת למהירות הקריאה, מה גם שיש משחק תפקידים במחשב שמושך אותי לשחק בו במעט הזמן הפנוי שיש לי. אבל בשניהם אני כבר בשני שליש בערך, אז מניחה שאסיים אותם מתישהו.
 

siv30

New member
סיימתי השבוע את

איפה מינה - ספר חריג שקשה לתמצת אותו במספר משפטים יש בו תובנות מעניינות ומרתקות יחד עם זאת יש בו תיאורים שחלקם גובלים בפורנוגרפיה.
&nbsp
סיימתי את All that Charm - שלא התלהבתי ממנו במיוחד. רומאן בתבנית הרגילה שהיה מאוד בינוני ולא מספק.
&nbsp
סיימתי את ספק סביר - שנהנתי ממנו מאוד. הוא די שובר את התבנית המוכרת של הספרים הללו והוא גם שיעשע אותי מה שהוסיף לו המון נקודות זכות.
&nbsp
סיימתי את פעם אחת, אישה אחד - שהיה מאוד מאכזב. גבר מגלה שאישתו בגדה בו פעם אחת ומחליט לנקום בה בדרך יצירתית הוא גם יבגוד בה עם אישה אחת פעם אחת. רעיון טוב ביצוע שממש לא הרשים אותי.
&nbsp
עכשיו אני קוראת את Dont try to find me , שנראה מעניין. נערה בת 14 שבורחת מהבית ונעלמת. העלילה מסופרת בקולות מתחלפים של האם, שמש יוצאת מדעתה ושל הבת.
 
עמודים אחרונים של "בכייה לדורות", חרטה על אימהות, מאת אורנה

דונת.
שהוא ספר חשוב ואמיץ שמנפץ כמה וכמה מיתוסים. אם כי כרגע אני מרגישה שאין לי כל כך לקריאת ספר אקדמי שכזה והעדפתי לקבל את העדויות של הנשים ללא תיווך נרחב כפי שנעשה כאן בספר, שמבוסס על עבודת הדוקטורט של ד"ר דונת.

בכל זאת נכנסתי לתוכו יותר ויותר - מלכתחילה קראתי בו יחסית לאט, לכן הקריאה ארכה למעלה מ-10 ימים בספר שאינו עב-כרס במיוחד - עם הזמן והוא חידד לי דברים, נתן תובנות חדשות גם כן, שכלל טיעונים בנושא האלהורות והראה עד כמה נורמות חברתיות משחקות תפקיד גם במה שנקרא "טיעונים רגשיים" שלכאורה הם מנותקים מנורמות ומקורם בנפש של כל אחת מאתנו.
 

BloodyRose

New member
סיימתי את 'החוחית'

חשבתי שהוא יימשך לי הרבה הרבה הרבה יותר זמן, אבל עבר מהר.
מאוד נהניתי ממנו (מלבד העמודים האחרונים שמבחינתי היו מיותרים לחלוטין), עריכה קצת יותר מהודקת הייתה עושה לו אפילו יותר טוב (מתוך ~900 עמודים, היה אפשר לקצץ בקלות 200).

התחלתי את 'מונסניור קיחוטה' של גרהם גרין, ובינתיים הוא פשוט נהדר.
 

Arana

Active member
מנהל
סיימתי עם הרומן השלישי של דקסטר

והתחלתי את The Heart of the Dragon
 
למעלה