עוד פייק תיקו מביך ומיותר נרשם אמש בהכוכב הבא לביזיון

סטילהוק

New member
עוד פייק תיקו מביך ומיותר נרשם אמש בהכוכב הבא לביזיון

וגם הראיון עם שלווה של אסי המעצבן והסיידקיק שלו רושם, שגילו "להפתעתם" (אחרי שכל המדינה כבר גילתה, ותהיו בטוחים שגם שלווה שקיבלו את ההודעה עוד לפני כולם), לחברי שלווה "ההמומים" שהם הולכים להופיע בחצי הגמר השני של תחרות האירוויזיון שתתקיים בישראל במאי כחלק מהמופע האמנותי. בשביל למשוך עוד קצת רייטינג ועוד כמה רגשות ודמעות מזוייפים של אסי ורושם, אחרי שהמנהל האמנותי של הלהקה הודיע להם "בתדהמה"(אחרי שכל המדינה כבר יודעת מזה, ובטח שגם המנחים וההפקה כולה), שבלב כבד ובצער גדול הם החליטו לפרוש, בגלל שמדינת ישראל שעדיין אינה מדינת הלכה (למזלנו, בתקווה שגם לא תהיה כזאת לעולם), או יותר נכון ה EBU, לא הסכימו לעמוד בתנאים שלהם (למרות שאפילו רקב ניסתה ולא הצליחה לשכנעם), שכל חברי הלהקה ישתתפו ויהיו על הבמה ושהחזרות הגנרליות רק בגללם לא יתקיימו בשבת.
 

סטילהוק

New member
אגב, עכשיו ששלווה פרשו רשמית לא אמור להיות עוד גלגל הצלה?

אגב, עכשיו אחרי ששלווה הודיעו אמש ופרשו רשמית מהתחרות לאחר שעלו ראשונים לגמר, האם לא אמור להיות עוד גלגל הצלה, חוץ מהגלגל בשבת שממנו היה אמור לעלות רק עוד מתמודד (שפיטה/אברהם) אחד?
או שאולי בהפקה הביזיונית הזאת יעלו גם את שפיטה/אברהם אוטומטית לגמר במקום שלווה בשבת?
 

dosfer

New member
על מה אתה כועס?? גם ככה לא נזכה השנה, כמה דרמה!


קודם כל מאלו שנשארו אין סיכוי שנזכה או נגיע לטופ 5, פשוט כי הם לא מעניינים! לזכות צריך להיות גם פרסונה לאותו בנאדם, לא סתם מישהו או מישהי עם קול גדול.. אולי עם הופעה חזקה ושיר טוב הנציג ייכנס לטופ 10 בסופו של דבר.
&nbsp
עכשיו בנוגע לתוכנית, זו תוכנית מכורה ויש לי הרגשה חזקה שזה מכור לבוסקילה. ככה זה בתוכניות האלה.
&nbsp
אז על מה יש לך להתעצבן? ולמה בכלל לצפות בתוכנית הזאת אם כבר ידוע שהיא מכורה?
ובוא לא נשכח שהם אמרו במפורש שבעונה שבה נטע נבחרה ההפקה קידמה אותה והעבירה אותה שלבים כי הבטיחו לה שהיא תזכה משום שאחד מחברי ההפקה כבר הכיר אותה שנים קודם לכן ורצה שהיא תייצג את ישראל ואפילו הבטיח לך את הזכייה רק אם היא תסכים להשתתף בתוכנית וכך היה.
 

sapir aloud555

New member
אה? מתי הבטיחו לנטע את הזכייה?

ההפקה הכירה אותה מימי כוכב נולד כי ראו אותה מופיעה בברים וחשבו שהיא תהיה מעניינת בתוכנית, זה היה לפני שהיא התחילה להשתמש בלופר. אז התקשרו אליה כל שנה לפני האודישנים (עושים את זה להרבה אנשים, היא לא מקרה נדיר) והיא סיננה אותם. שנה שעברה היא הסכימה לחתום על החוזה שלהם ולהשתתף בתנאי שהיא תעבוד עם המפיק שלה, מישהו שהיא מכירה (בדרך כלל מצמידים מפיק לכל מתמודד) והסכימו לה
היא חשבה שהיא תודח אחרי כמה שבועות ומקסימום הפרסום בתוכנית יביא קהל חדש להופעות הקטנות שלה בת"א. אנשים מההפקה לא ידעו מה לעשות איתה ואיך להנגיש אותה לקהל, למרות שבשלב מסויים היה ברור שהם רצו שהיא תנצח ותייצג אותנו
אני בספק שהיא נכנסה לזה בידיעה שהיא מנצחת, או שהבטיחו לה זכייה. היא אפילו רצתה לפרוש, אירוויזיון לא היה בראש שלה בכלל

(לא טוענת שהתוכנית לא מכורה, ההפקה תקדם את מי שהיא רוצה לקדם בסופו של דבר, גם אם הקהל לא בחר בהם לניצחון)
 
לא רק שהתיקו מזוייף

גם הפער בין המקום הראשון לשני בשקלול הסופי עם הצבעת הקהל הוא רק 2 נקודות וזה מה שהיה גם בגלגל הצלה קודם פער של 2 נקודות. כאילו להראות שזה היה ממש צמוד. ממש מקרי שכבר פעמיים יש פער של רק 2 נקודות.
וכן כשהודיעו לשלווה שהם מופיעים באירוויזיון אז ממש ראו שהם מתאמצים להראות מופתעים. האמת שלא נתקלתי בתכנית ריאלטי שצוחקת לצופים בפרצוף כמו העונה הזאת של הכוכב הבא. כל פרק יותר מזוייף מהקודם. הכל משחק והכל ידוע מראש. מעניין אותי האם בגמר יש עורך דין שמפקח על ההצבעות או שהוא גם שתול של ההפקה.
 

סטילהוק

New member
ומה שהכי כרוע שאין שום פיקוח על ההצבעות כשהן חינמיות

ולא סתם בכל שלושת הדו-קרבים על המקום בגמר, לא הראו לנו את הקהל והשופטים מצביעים בזמן אמת, שלא לדבר בכלל על העובדה שכל השידור הוא בכלל מוקלט וכבר צולם לפני ששודר. כך שלנו כצופים אין שום אינדיקציה אם 87 הנקודות היו לאושר או לקובי. ובעיקר בהתחשב בעובדה שקובי קיבל פחות ניקוד מהקהל באולם מאושר לפני ששניהם הודחו, וניצל בעיקר בזכות השופטים, או כשנתנו לו את קולם או כשבחרו להצילו מבין המועמדים להדחה, ולא פעם אחת...
 
למעלה